miksi..

te..

Naiset kohtelette meitä yli 50..eronneita miehiä kaltoin ..ollaan joko juoppoja,tai muuten sekopäitä kaikki..??

17

1431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puidenhalaaja

Kyllä me hyvänä pidettäisiin kun saataisiin vaan kiinni. Älkää aina juosko karkuun, tulkaa joskus kohti...

• miksi ...

... erosit vaimostasi?

• siksi.

kun olin juoppo ja sekopää..

• enkelitrio
        siksi. kirjoitti:

kun olin juoppo ja sekopää..

Nälkä lähtee syömällä,
        vaimo juomalla !

• Puidenhalaaja
        enkelitrio kirjoitti:

Nälkä lähtee syömällä,
        vaimo juomalla !

...oivallus:D

• *tarjoo esiliinan helmaa* Zsuut...No, niin onko nyt parempi.

• Akaton mies

Mä haluaasin pyyhkiä käteni Sun esiliinan helemahan,hih. Noon ny ölijyyset ku koko päivän oon tualla pajaas taas remontoonu nuata kuorma-autoja. On mulla sellaasta erikoos pesuainesta ölijyysille käsille, se vaan esiliinan helema oliis sellaanen inhimillisempi vaihtoehtoo, ainaki tällaaselle yksinääselle,hih. Ja ku tualle toisellekki nuan höyliisti lupasit notta saa niistää, niin sillä aattelin jotta jos mäkin käteni. terv. seppä ja pieni kultaanen, uninenki tähän aikahan Tiitu-kani täältä kotoa pohojanmaalta. Hyvää ja rauhaasaa yötä, kirijootetahan taas huomen ehtoolla lisää.

• Akaton mies kirjoitti:

Mä haluaasin pyyhkiä käteni Sun esiliinan helemahan,hih. Noon ny ölijyyset ku koko päivän oon tualla pajaas taas remontoonu nuata kuorma-autoja. On mulla sellaasta erikoos pesuainesta ölijyysille käsille, se vaan esiliinan helema oliis sellaanen inhimillisempi vaihtoehtoo, ainaki tällaaselle yksinääselle,hih. Ja ku tualle toisellekki nuan höyliisti lupasit notta saa niistää, niin sillä aattelin jotta jos mäkin käteni. terv. seppä ja pieni kultaanen, uninenki tähän aikahan Tiitu-kani täältä kotoa pohojanmaalta. Hyvää ja rauhaasaa yötä, kirijootetahan taas huomen ehtoolla lisää.

Minun esiliina on kuule kovassa kulutuksessa. Paljon siihen on pyyhitty! hih hih...joten kyllä mahtuu...varo lukkoneulaa se on tärkeä ja voidaan tarvita.

• Akaton mies
        miljoona kirjoitti:

Minun esiliina on kuule kovassa kulutuksessa. Paljon siihen on pyyhitty! hih hih...joten kyllä mahtuu...varo lukkoneulaa se on tärkeä ja voidaan tarvita.

Hyvä ku sä oot tuollaanen kiltin luontoonen likka, jotta musta kouraanen seppäki saa pyyhkiä ölijyyset kätesä Sun esiliinan helemahan. Pitää niitä ny yrittää pestä enimpiä rasvoja pois varmahan. Ilimanmuuta varotahan hakaneuloja, noon tärkeetä ja tarpehellisia tavaroota vaimoosillahengillä. Mummallaki oli aina hakaneulat esiliinan rintapieles, silloon ne oli sellaasia korkian mallisia ja sellaanen nauha koukattihin niskan takaa pitämähän sitä esiliinan yläosaa paikoolansa. Muistakko ku ennen naiset käytti sellaasia esiliinoja, ainaki täällä pohojanmaalla? Sitten sanottihin notta "jos luonto pettää niin kyllä hakaneula pitää" Tieräkkään mihin kaikkehen naiset niitä hakaneulojansa tarvitti ja laittoo. Mun vaimovainaa ei palijoa pitäny esiliinoja, kyllä hänellä niitä oli usiampiki, tuolla ovat vielä kaapiis, en oo hennonu hävittää, ei ne vie isoatilaa. En mä hennoos Sun esiliinaa sotkia rasvaasilla käsilläni, minulle välttää trasseli tukkoki kourahan. Justihin tulin iltapesulta ny oon taas puhuras, ihan ristityn ihimisen näköönen. Tiitu pikkuunen on kans kovasti siisti ja aina aamuusin ku menen aamupesulle ja vessas pesen hampaitani niin Tiitu istuu siinä pytynkannella ja kans liioon pesöö ittiään. Se tuoksuu sellaaselle puhtahalle, rakkahalle möyhkenykselle ja ku juon aamuteetä niin sen pitää päästä sitten sylihin ja tuttipulloolle imiä lutkuttamahan vettä. Oon sanonu notta ku nuan kaikki muut tuon ikääset kani-lapset jo juo vetensä itte vesiautomaatista ja vielä oot tuttipulloolla. Tiitu ei tykänny ja meniki heti mököttämähän tuvan soffan taakse, ei se siellä oo ku pikkuusen aikaa ku soon niin kamalan utelias näkemähän notta mitä mä teen ja touhuan milloonki. Tällaasta meillä täs tämä vapaa-aika iltaasin ja aamuusinki, Tiitu on ollu ihan paras terapeutti minulle tähän yksinääsyytehen. Tuloo sille puhua höpötettyä miltei koko ajan ku ehtoosin ollahan yhyrees. terv. seppä ja kultaanen pieni Tiitu-kani täältä kotoa pohojanmaalta.

• Akaton mies kirjoitti:

Hyvä ku sä oot tuollaanen kiltin luontoonen likka, jotta musta kouraanen seppäki saa pyyhkiä ölijyyset kätesä Sun esiliinan helemahan. Pitää niitä ny yrittää pestä enimpiä rasvoja pois varmahan. Ilimanmuuta varotahan hakaneuloja, noon tärkeetä ja tarpehellisia tavaroota vaimoosillahengillä. Mummallaki oli aina hakaneulat esiliinan rintapieles, silloon ne oli sellaasia korkian mallisia ja sellaanen nauha koukattihin niskan takaa pitämähän sitä esiliinan yläosaa paikoolansa. Muistakko ku ennen naiset käytti sellaasia esiliinoja, ainaki täällä pohojanmaalla? Sitten sanottihin notta "jos luonto pettää niin kyllä hakaneula pitää" Tieräkkään mihin kaikkehen naiset niitä hakaneulojansa tarvitti ja laittoo. Mun vaimovainaa ei palijoa pitäny esiliinoja, kyllä hänellä niitä oli usiampiki, tuolla ovat vielä kaapiis, en oo hennonu hävittää, ei ne vie isoatilaa. En mä hennoos Sun esiliinaa sotkia rasvaasilla käsilläni, minulle välttää trasseli tukkoki kourahan. Justihin tulin iltapesulta ny oon taas puhuras, ihan ristityn ihimisen näköönen. Tiitu pikkuunen on kans kovasti siisti ja aina aamuusin ku menen aamupesulle ja vessas pesen hampaitani niin Tiitu istuu siinä pytynkannella ja kans liioon pesöö ittiään. Se tuoksuu sellaaselle puhtahalle, rakkahalle möyhkenykselle ja ku juon aamuteetä niin sen pitää päästä sitten sylihin ja tuttipulloolle imiä lutkuttamahan vettä. Oon sanonu notta ku nuan kaikki muut tuon ikääset kani-lapset jo juo vetensä itte vesiautomaatista ja vielä oot tuttipulloolla. Tiitu ei tykänny ja meniki heti mököttämähän tuvan soffan taakse, ei se siellä oo ku pikkuusen aikaa ku soon niin kamalan utelias näkemähän notta mitä mä teen ja touhuan milloonki. Tällaasta meillä täs tämä vapaa-aika iltaasin ja aamuusinki, Tiitu on ollu ihan paras terapeutti minulle tähän yksinääsyytehen. Tuloo sille puhua höpötettyä miltei koko ajan ku ehtoosin ollahan yhyrees. terv. seppä ja kultaanen pieni Tiitu-kani täältä kotoa pohojanmaalta.

Se esiliina on hyvä, olen monasti sitä sen helmaa tarjonnut netissä. Se esiliinanhelma on niin käytännöllinen, sitä voi tarjota monenlaiseen pyyhkimiseen, kyllä se toimii. Käytännössäkin olen nähnyt kun mummu sillä pyyhki vaikkamitä. Ja mitä kaikkea esiliinan taskusta löytyikään.

Tänään olen pessyt ikkunoita, ja jopa siihen loppukiillotukseenkin se voisi käydä. Vähän kun henkäisee huurun ikkunaruutuun ja taas esiliinankulmalla hinkkais.

Minäkin tahtoo lemmikin. Pikkuinen villakoira minulla oli 13 vuotta ja sitä on usein ikävä. Minä pesin siltä hampaat ja harjasin sitä päivittäin. Ja siellä se nukkui aina sängyssä jalkopäässä.

Nyt kesällä olen netissä usein aamuisin ja iltaisin menen yleensä ajoissa nukkumaan ja harvoin olen myöhään netissä. Ja nyt on pakko tunnustaa, jos on joskus käynyt niin, niin silloin on voinut olla alkoholilla osuutensa. Onneksi en kännissäkään rähjää ja ihan ystävällismielisenä olen kirjoitellut silloinkin, vaikken aina kaikkee kirjoittamaani ole aaamulla muistanutkaan.

No, ainakin olen rehellisesti sen nyt tunnustanut, että niin voi joskus käydä. Ja nyt saa paheksua, hep... *ottaa esiliinan ja vetää sen helman päänsä yli ja häpeää*.

• mantilja
        miljoona kirjoitti:

Se esiliina on hyvä, olen monasti sitä sen helmaa tarjonnut netissä. Se esiliinanhelma on niin käytännöllinen, sitä voi tarjota monenlaiseen pyyhkimiseen, kyllä se toimii. Käytännössäkin olen nähnyt kun mummu sillä pyyhki vaikkamitä. Ja mitä kaikkea esiliinan taskusta löytyikään.

Tänään olen pessyt ikkunoita, ja jopa siihen loppukiillotukseenkin se voisi käydä. Vähän kun henkäisee huurun ikkunaruutuun ja taas esiliinankulmalla hinkkais.

Minäkin tahtoo lemmikin. Pikkuinen villakoira minulla oli 13 vuotta ja sitä on usein ikävä. Minä pesin siltä hampaat ja harjasin sitä päivittäin. Ja siellä se nukkui aina sängyssä jalkopäässä.

Nyt kesällä olen netissä usein aamuisin ja iltaisin menen yleensä ajoissa nukkumaan ja harvoin olen myöhään netissä. Ja nyt on pakko tunnustaa, jos on joskus käynyt niin, niin silloin on voinut olla alkoholilla osuutensa. Onneksi en kännissäkään rähjää ja ihan ystävällismielisenä olen kirjoitellut silloinkin, vaikken aina kaikkee kirjoittamaani ole aaamulla muistanutkaan.

No, ainakin olen rehellisesti sen nyt tunnustanut, että niin voi joskus käydä. Ja nyt saa paheksua, hep... *ottaa esiliinan ja vetää sen helman päänsä yli ja häpeää*.

Olet mukavan tuntuinen ihminen ja ennen kaikkea ilmeisesti melko rehellinen!

Useimmat eivät uskalla kertoa, että maistelevat vettä sakeampaa, olet poikkeus. Minä otan vinkkua tai olutta perjantaina tai lauantaina. Joskus ei ole seuraa ja silloin nautiskelen yksin.

Ai niin, Akattomalle vastasit eli älä tykkää huonoa, vaikka "sekaannuin".

• Akaton mies
        miljoona kirjoitti:

No jo onki sitten monikäyttöönen esiliina Sinulla. Täällä mun luona oli käymäs vierahia, sellaanen tuttu mies vaimonsa kans, ollahan tultu tutuiks nuas vanhojen autojen tiimoolta. Justihin vasta lähtivät pois. Pitääs tästä jo ittekki lähtiä vaakasuorahan, soon taas huomenna oltava aamuusta liikkeellä työn syrijäs. Tiitu pikkuunen on nukkunu jo sen kaks tuntia. Soon samoon iltauniinen niinkuun Säkin oot. Aamulla tuloo kuorma-autoo remonttihin, sitä vääntämistähän ne on nua arkipäivät. Hyvä kuitenki, niistä lähtöö se jokapäiväänen leipä. Ny sänkyhyn, kiriijootellahan taas huomen ehtoolla lisää. Hyvää ja levollista yötä. terv. seppä ja nukkuva rakas Tiitu-kani pohojanmaalta.

• mantilja kirjoitti:

Olet mukavan tuntuinen ihminen ja ennen kaikkea ilmeisesti melko rehellinen!

Useimmat eivät uskalla kertoa, että maistelevat vettä sakeampaa, olet poikkeus. Minä otan vinkkua tai olutta perjantaina tai lauantaina. Joskus ei ole seuraa ja silloin nautiskelen yksin.

Ai niin, Akattomalle vastasit eli älä tykkää huonoa, vaikka "sekaannuin".

Kyllä keskustelumme sopii tämän ketjun aloitukseen. Ap. avautui kertomalla viinan juonnistaan ja siitä jatkoimme molemmat.

Mukavasta ja rehellisestä en tiedä, mutta yritää ottaa rennosti, voisi kuvata paremmin minua. Aina se ei onnistu, se hauskanpito, joku voi sitä joskus yrittää pilata. Mutta hauskaa toivon itselleni ja kaikille muillekin, ap.lle erityisesti, sitä hän tarvitsee. Minun mielestäni on hyvää mieltä mukava jakaa toisillekin.

• miehiä ihan nätisti, vai minkälaisten naisten kanssa sinä olet ollut tekemisissä.. soo soo.Ei kannata yleistää jos on jonkun kitkerän ja katkeran rouvan kynsissä kärsinyt!!!

• kaltoin?

kerros ny ensin se, niin sitten osaan ehkä vastata ja kerro myös tilanne, missä ja miten.

• idae

Minä en näe tätä asiaa näin yksinkertaisena. Minusta sinä kategorisoit mendät naiset yhdeksi luokaksi. Jokainen ihminen on yksilö, ja eron syytkin ovat yksilölliset. Minua siis loukkaa katergorisointi.

• vapaa nainen

Minua hävettää miesten käytös. Olen vapaa aivan luonnollisesta syystä, mutta antaako se oikeuden miehelle käyttäytyä törkeästi. Puhutaan, että suruaika on ainakin pari vuotta, mutta kuinka miehet kunnioittaa naisen surua. Kuolemasta ei ole kulunut kuin muutama kuukausi ja te kehtaatte tulla kauppaamaan itseänne. Ilman minkäänlaista häveliäisyyttä tarjotaan palveluksia "puutteessa elävälle". Miten teihin miehiin suhtautua muuten kuin lähinnä halveksuen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2047
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1698
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1379
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      233
      1321
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1185
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1156
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      348
      1097
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      318
      1086
    Aihe