Mansikan myynti!!!!

minä itse

Olisimme ostaneet sittarin mansikan myyjältä mansikoita mutta tyttö sanoi että mansikoita ei enää myydä koska hän jo laskee kassaa...Ihmettelen vaan että mansikat loju vielä tiskillä.Olisiko ollut vaikea lisätä kassaan 3.50 ja antaa mansikat asiakkaalle(eikä ollut edes kassakonetta).Nooh,kun ei raha kelvannut niin menimme kulmille mansikka ostoksille.Mansikat olivat peräisin muistaakseni nuijamaalta.Että semmosta palvelua.

11

1435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa mieltä

      todellakin....olisin ostanut kävelykadulta mansikoita...poikaporukka oli jo laittanut mansikat pakettiautoon(Olin neljän jälkeen liikenteessä) ja toisen myyntikojun tyttö puhu innokkaasti kännykkäänsä...oli hyvän näkösiä mansikoita, mutta aattelin että antaas olla...puhu vaan kännykkääs!
      Paljonkohan tienaa tuolla mansikan myynnillä...
      Taitaa olla rikkaan perheen tyttö....

      mansikoita saa muualtakin...vaikka itse keräämällä tiloilta..

    • mansikanmyyjätyttö

      vaikka keskustelu onkin -07,niin vastaanpas tähän silti jos vaikka joku edelläoleviin yhtyvä sattuisi tähän törmäämään..
      Olen siis itsekin mansikanmyyjänä eräällä yrityksellä. Kyllä,jos paikka on kiinni ja aspa laskee jo kassaa,niin mitään ei enää myydä (eihän kukaan kauppaankaan mene sulkemisajan jälkeen ostoksille?) Koska on hyvin todennäköistä,että asiakas ei maksa tasarahaa (jolloin pohjakassa voi mennä sekaisin) ja aspa on ottanut korttilaitteesta tiedot ulos jo. Myöskin,mansikat punnitaan,ja mansikoiden uudelleen punnitseminen vie aikaa. Suurinosa mansikanmyyjistä ei saa ylityökorvausta,joten ei tee kauheasti mieli olla ylitöissä ja tehdä tehtyjä töitä uusiksi vain sen takia,että asiakas haluaa tulla ostoksille sulkemisajan jälkeen.
      Kännykkään puhuminen on epäkohteliasta ja väärin asiakasta kohtaan,mutta erittäin todennäköistä että mansikanmyyjä puhui pomonsa kanssa. Itsekin joudun työaikana soittamaan yleensä kerran pari pomolleni,ja hän soittaa minulle myös. Ei siinä puhuta mitään päivän säästä,vaan myynnistä ja hinnoista.
      Että niin, miettikää ennenkuin syyllistätte! Työssäni on parasta asiakkaat,joista suurinosa on mukavia,mutta löytyy myös tuollaisia vain itseään ajatteleviakin..

    • Anonyymi

      On se taas niin vaikeeta tajuta. Mansikan myyjät on tekevät 8 - 10 tuntisia päiviä. 6 päivää viikossa on putiikit auki. Jos ei sinä aikana saa n ansdikoitaan ostettua niin haista koon p... Toi on nyt sitä v.... SAMA ON KAUPAN PUOLELLA KAUPPA AUKEE KLO 8 JA ON AUKI KLO 21 MUTTA KUN EI JUMALAUTA RIITÄ SEKÄÄN. JOTKUT KAUPAT ON 24/7 AINA LÖYTYY JOKU VITUN URPO JOKA TULEE JA VINKUU KUN EI EHSI AUKIOLOAIKOINA KAUPPAAN. NÄILLE VALITTAJILLE SANOISIN KATSO SITÄ OMAA NAAMAA SIELLÄ PEILISSÄ JA MIETI MISSÄ ON VIKA EI AINAKAAN KAUPAN MYYJISSA. MANSIKKAMYUJA EI OLE PALOKUNTA JOKA PÄIVYSTÄÄ YÖTÄ PÄIVÄÄ

    • Anonyymi

      NYKYAJAN KERMAPERSEET LUULEE ET PALVELUJA SAA YÖTÄ PÄIVÄÄ. MYYJÄT ON VAIN HEITÄ VARTEN ODOTTAMASSA. KAUPAN AUKIOLOAJAT ON JATKUVASTI PIDENTYNEET. ENNEN KAUPAT OLI AUKI 9-17 ARKISIN LAUANTAISIN 9 13 JA HELEVETIN HYVIN EHTO SAPUSKANSA OSTAA. JOTEN JOS EI EHDI NYKYISILLA AUKIOLOAIKOINA RUOKIAAN OSTAA ON KYLLÄ ITSESSÄ VIKA

      • Anonyymi

        Ou Jee Ou Jee


    • Anonyymi

      Kyllä ne mansikat on saatava silloin kun asiakas niitä haluaa.

      • Anonyymi

        Ou Jee Ou Jee


    • Anonyymi

      Oliko tämä kirjoitustaidoton vittupää sama sössöttäjä joka maalaistorilla huuteli "tsiisus" kun asiakas kysyi mikä mansikkalajike on makein?
      Paskat oli mansikat en suosittele kenellekkäån maalaistorin mansikoita, ostakaa muualta, ovat paljon parempia

      • Anonyymi

        Mormoonien mansikoita maalaistorilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mormoonien mansikoita maalaistorilla.

        Uosukaisen tilalta oon mansikat hakenu, on laatu ja palvelu kohillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uosukaisen tilalta oon mansikat hakenu, on laatu ja palvelu kohillaan.

        Sopemäki on kanssa ok.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe