HEINÄALLERGIKKO! Mille ruoka-aineille olet allerginen näin heinien kukinta-aikana?
Olen huomannut ekaa kertaa elämässäni (olen ollut pienestä asti allerginen siitepölyille ja eläimille), että tietyt ruoka-aineet aiheuttavat minulle aivan törkeää nuhaa ja silmien vuotamista näin heinien kukinta-aikana. Allergialääkkeet eivät tunnu auttavan:( Mitä vihanneksia ja ruoka-aineita tms kannattaisi välttää vehnän ja tomaatin lisäksi?
HEINÄALLERGIKKO!
2
629
Vastaukset
- Myös heinäallergikko
Itse jätin pois kaikki paljon lisäaineita sisältävät ruuat, enkä tarvitse enää lääkitystä heinänuhaani. Moneen kesään ei ole tarvinnut kärsiä! Tietenkin jos syöt vaikkapa luomua ei neuvostani ole apua, enkä tiedä auttaako kaikkia...
- Nimetön
Meillä esim. on porkkana, omena, kiiltäväpintaiset hedelmät jne,,, allergioita on vaikka ja mitä. Niistä varmaan löytyis ihan listat allergia liiton sivuilta, mikä on ristissä minkäkin kanssa. Se on kait myös yksilöllistä. Itse en lapsena ollut allerginen millekään, mutta nyt 44v. tuntuu että aina kutisee nenä ja valuu silmät tai on iho rikki.
Tää on vähän salapoliisin työtä näitten allergioiden kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646548
- 531923
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441691- 541142
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3371085Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se501044Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13990Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79918Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897