HEINÄALLERGIKKO! Mille ruoka-aineille olet allerginen näin heinien kukinta-aikana?
Olen huomannut ekaa kertaa elämässäni (olen ollut pienestä asti allerginen siitepölyille ja eläimille), että tietyt ruoka-aineet aiheuttavat minulle aivan törkeää nuhaa ja silmien vuotamista näin heinien kukinta-aikana. Allergialääkkeet eivät tunnu auttavan:( Mitä vihanneksia ja ruoka-aineita tms kannattaisi välttää vehnän ja tomaatin lisäksi?
HEINÄALLERGIKKO!
2
651
Vastaukset
- Myös heinäallergikko
Itse jätin pois kaikki paljon lisäaineita sisältävät ruuat, enkä tarvitse enää lääkitystä heinänuhaani. Moneen kesään ei ole tarvinnut kärsiä! Tietenkin jos syöt vaikkapa luomua ei neuvostani ole apua, enkä tiedä auttaako kaikkia...
- Nimetön
Meillä esim. on porkkana, omena, kiiltäväpintaiset hedelmät jne,,, allergioita on vaikka ja mitä. Niistä varmaan löytyis ihan listat allergia liiton sivuilta, mikä on ristissä minkäkin kanssa. Se on kait myös yksilöllistä. Itse en lapsena ollut allerginen millekään, mutta nyt 44v. tuntuu että aina kutisee nenä ja valuu silmät tai on iho rikki.
Tää on vähän salapoliisin työtä näitten allergioiden kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873428
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442847Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512261Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162236Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212123Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202067- 621964
- 1141936