siteiden vaihto

jkh8654

Miten kehtaatte vaihtaa siteitä koulun vessoissa kun kaikki kuulee. Mä en kehtaa ja meen siks yleensä tunnilla vaihtamaan. Montako kertaa koulupäivän aikana vaihatte?

23

7043

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      ei se niin noloa ole.. tyttöjen vessa on kuitenkin kyseessä ja siellä on luultavasti vain tyttöjä.

      mutta itsellä oli ainakin tamppooni ja side koulussa... tamppoonin vaihtaminen oli hiljasta ,mut sit jos side oli pakko vaihtaa, niin sit se piti vaan vaihtaa. turha koulussa on tunnilla mennä sinne.. tosin onhan sekin että siel ei oo silloin jonoo.. mut mielestäni suht turhaaa kun tytöillä on kuitenkin kaikilla menkat joskus..(tai ainakin suurimmalla osalla) :)

    • Mimiko~

      mäkään en kauheen mielelläni tykkää vaihtaa sidettä jossain tollasissa paikoissa joissa saattaa kuulua se typerän paperin rapsahdus :D
      mut koulussa on se aika helppoa, sillä meillä on sellanen sääntö et yks kerrallaan saa mennä vessaan :)) sit siel voi ihan rauhassa omissa oloissaan vaihtaa eikä kukaan muu ole siellä =P
      Tai tollanen sääntö tuli kuulemma joskus kun siellä ''vietettiin aikaa'' ym.
      oon ihan tyytyväinen et näin kävi :D mut mun ei tarvii yleensä vaihtaa kertaakaan sidettä koulu p. aikana :S joskus harvoin ehkä.

      • Hilja Hipi

        Mua häiritsee kun siteen irti repimisestä kuuluu niin kamalan kova ääni. Usein teenkin niin että repäisen sen nopeasti irti samalla hetkellä kun vedän vessan, ja vaihdan siis pissalla käynnin jälkeen sen vasta. Ahdistaa vaan kaikki rapinat. Toisaalta en koskaan kuule sellaisia, kun kaverit käy vessassa, että en tiedä jos ne ei vaikka kuulukaan niin kovaa joka puolelle kuin luulen. Tai sitten kavereilla on jotkut hiljaiset kuukautissuojat!


      • j-öö
        Hilja Hipi kirjoitti:

        Mua häiritsee kun siteen irti repimisestä kuuluu niin kamalan kova ääni. Usein teenkin niin että repäisen sen nopeasti irti samalla hetkellä kun vedän vessan, ja vaihdan siis pissalla käynnin jälkeen sen vasta. Ahdistaa vaan kaikki rapinat. Toisaalta en koskaan kuule sellaisia, kun kaverit käy vessassa, että en tiedä jos ne ei vaikka kuulukaan niin kovaa joka puolelle kuin luulen. Tai sitten kavereilla on jotkut hiljaiset kuukautissuojat!

        Repäsen sen kotona valmiiksi mutta en ota sidettä irti siitä paperista vaan annan sen olla niin. Niin ei kuulu niin suurta ääntä. Se on kamalaa kun joutuu sidettä vaihtaa koulussa. Mä en kyl vaiha muuta ku liikkatunnin jälkee tai joskus harvoi...


    • -en_pidä_rapinasta-

      Mun taktiikka on se, että yskäsen pari kertaa kovaa, ettei repäisyn ääni erotu joukosta. Se toimii. XD

    • tuollainentyttö.

      käytän sellasta tamppoonia, jota voi käyttää 8 tuntia, ja pistän sen aamulla ja vaihan ´kun tulen koulusta :) en tykkää itekkään käydä vaihtamassa siteitä koulus, siel on nii ohuet ovet :D kuiteski, joskus on pakko mennä vaihtaa jos on runsas vuoto, niin sillonki laitan tamppoonin, joka on melko hiljasta, mut jos pelkään kuuluvan äänii nii hana päälle ;>

      • outoko ?

        Miten ihmeessä kehtaatte ylipäänsä mennä sinne vessaaan jos pelkäätte että joku kuulee. Mun mielestä on enemmän noloa se että jotku hengailee siellä ilman mitään tärkeempää asiaa hoidettavanaan VESSASSA?!? Eihän ihminen voi edes kusta rauhassa jos oikeesti ottaa stressiä siitä et joku kuulee..Jos kyse on tyttöjen vessasta niin mun mielestä voi ihan vapaasti lorottaa ja rapisuttaa sidepakkauksia ilman et joku ihmettelee..kaikkihan sen joutuu kuitenki joskus tekemään..vai olenko väärässä?


    • Kaikki käy paskalla

      Miten ihmeessä joku voi hävetä jotain siteen vaihtoa ja siitä tulevaa ääntä, eihän se vessassa käynti ja sen äänimaailma nyt muutenkaan (kuseminen tai paskantaminen) sellainen kokemus ole jota muille kehuskeltaisiin mutta kaikki siellä vaan joutuu käymään!!! Sikäli en ymmärräkään yhtään miksi jotkut viettävät aikaa vessassa, aivan karseaahan se on jos joku vääntää vieressä torttua niin että seinät kaikuvat. Tietysti kaikkein ujoimmat juuri jättävätkin vessassa käymättä, sen sijaan että järjestäisivät näille hengailijoille äkkilähdön käyttämällä vessaa siihen tarkoitukseen johon se on luotu.

      Voihan sitä tietysti jos sille linjalle lähtee niin välttää paskalla käymistä koulussa tyhjentämällä suolen iltaisin ulostuslääkkeillä ja pidättäytyy juomasta koulupäivän aikana ettei tarvitse juosta kusella mutta...

    • meitin koulussa.

      osa laittaa hanan valumaan täysille, ettei siteiden ääni kuuluisi, mutta sama asiahan tuo on.. yski vaikka kun olet vessassa.

    • rapsuttaja2

      no meillä toi on vähän erilaista kun meillä on vessat vaan käytävillä yksittäin ja siinä on poikien vessat vastapäätä.Ja kaikki aina hengaa välkillä siinä käytävällä niin ei oo hirveen mukavaa siinä vaihtaa kun kuuluu ääniä:D

    • Pikkuhousunsuojat D:

      Mut eks teil kellää oo valkovuotoo, silloinhan joutuu säätämään niiden pikkuhousunsuojien kanssa koko ajan?

      • -k-

        Kaikilla on, mutta sen määrä vaihtelee eri ihmisillä ja kuukauden aikana paljon. Ei pikkuhousunsuojia koko ajan tarvitse eikä saakaan käyttää.


      • Anonyymi

        no itel alko lauantain eli 3 pvä sit ja oli mulk valkovotoo mut en käyttny pikkuhousun suojii ollenkaa mut ei kaikil oo samanlaiset vuodot esim jollai iha vähä ja jollatosi paljo


    • Vessaäänetonperseestä

      Meidän koulun vessat on käytävällä yksittäin, mutta niissä on ihan helvetin ohuet ovet ja poikien vessa vieressä. Ja se lorina kun käyt vessas tai kun vedät siteestä paperin pois. Kyllä naisten elämä vaan on rankkaa.

    • YksiPoikaVaan

      Miksi hitossa joku tyttö voi hävetä jotain maailman luonnollisinta asiaa kuin kuukausiteiden vaihtoa tyttöjen vessassa. Jokainen murrosiässäkin oleva tyttöhän sen joutuu tekemään kerran kuussa lähes viikon ajan kerrallaan. Edellinen kirjoittaja valitti kuinka rankkaa naisen elämä on. No ei se helppoa ole miellä seurustelevaisilta pojiltakaan. Kun gimman alapää on käyttökiellossa ja yläpää ei suostu hoitamaan homman, niin ei ole herkkua se aika meilläkään. Oljenkorret ovat fifti-fifti, kilautan tytön tyttökaverille jos se vaikka suostuisi antamaan tai kysyn yleisöltä ja kun sitä ei voi tehdä, niin sen tilalle annan vaihtoehdon imetkö vai jätänkö Sinut.

      • släbädötsö

        Sinut sietääkin jättää.


    • Anonyymi

      Melkein joka välitunti vaihdan siteen. Rapina on inhottavaa, mutta mielummin rapina kuin veret housuilla. Sama juttu myös muualla yleisissä vessoissa kun vaihtaa sidettä. Kiva kun kaikki tietää mitä siellä yhdessä kopissa tapahtuu siteen vaihto tottakai.

    • Anonyymi

      Ite kyllä avaan siteen aina kotona valmiiksi tai sitte avaan sen paidan taskussa vaikka ei se kyl oikein auta :P

    • Anonyymi

      Itse käytän sellaisia siteitä koulussa, joka ei rapise! Tosi helppoa.☺️

    • Anonyymi

      No ei se mun mielestä muuten nii paha oo vaihtaa mut mun koulussa ei oo erikseen tyttöjen ja poikien vessoja!
      Ja missä säilytätte teijän siteitä?

    • Anonyymi

      Varmaa 2kert vaivan koulus. Kannattaa ottaa sinne mahdollisimman iski siteitä.. kerran kävi niinki mukavasti et tuli valkoiseen tuoliin tunnilla veret nii vähänkö näky vaakaan sinisistä legginsseistä ku nousin luokan eteen näyttämään tehtävää ei kukaan sanonu mitään mut kaikki myös ihastus katto vähän vaivaantuneesti. Ei siinä koulupäivä loppuun ,(oli 15.00 koulua) ja äkkiä kotiin siteitä laitetaan. Että ehkä mielelläni se side mielummin päällä ku ilman. Ei sitä välttämättä kuule varsinkin just jos tunnilla vaihtaa.

      • Anonyymi

        Kannattaa ehkä ottaa side joka on mahdollisimman nopeasti avattavissa ja ei niin monesta kohtaa aukaista.


    • Anonyymi

      Vähän riippuu minkä ikäisiä siellä vessassa on samaan aikaan jos on omia luokkalaisia niin sitten olen melkeimpä normaalisti.Jos on muun ikäisiä niin odotan että ne lähtevöt pois vessasta.Ite vaihdan muutama 3-4 koulussa riippuu vuodon määrästä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe