Apua! Itsestään täyttyvä

mei vuan

makuualustani on puhki.... Löysin reiän, mutta milläs sitä paikkailis?

11

14197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normaali

pyöränpaikkaus jutska?

• Paikkari

Kokeilepas Aguasure liimaa. Myydään yleensä kalastus tarvike kaupoissa.paikkasin oman vuotavan patjani kyseisellä liimalla, hyvin on pitänyt.liima ei tarvitse edes erikseen paikkaa jos reikä on pieni,puristat tuubista vain reilun "kökön" reiän päälle ja annat kuivua vuorokauden ja se on siinä.

• rossano1

Entäs jos reikä on niin pieni että se on mahdoton löytää? Minulla on ilmapatja, ja se tyhjenee noin kolmessa tunnissa.Onhan niitä ihmeaineita joita ruikataan polkupyörän kumeihin, auttaisikohan sellainen? minulla ei ole kokemusta sellaisista aineista. Heitänkö roskiin? Entäs jos itsetäyttyvään patjaan tulee reikä, niin eikö se ole sitten jatkuvasti turvoksissa? Neuvokaa, hyvät ihmiset!

• täyteen
        rossano1 kirjoitti:

Entäs jos reikä on niin pieni että se on mahdoton löytää? Minulla on ilmapatja, ja se tyhjenee noin kolmessa tunnissa.Onhan niitä ihmeaineita joita ruikataan polkupyörän kumeihin, auttaisikohan sellainen? minulla ei ole kokemusta sellaisista aineista. Heitänkö roskiin? Entäs jos itsetäyttyvään patjaan tulee reikä, niin eikö se ole sitten jatkuvasti turvoksissa? Neuvokaa, hyvät ihmiset!

upota patja veteen ja puristele. Missä ilmakuplia, siellä reikä. Merkkaa reikä, liimaa ja paikka päälle. ei vuoda enää. Haltilla ainakin on valmiita paikkasarjoja omille tuotteilleen.

Pyörän renkaan paikkausaine tuskin auttaa tässä tapauksessa.

• rossano1
        täyteen kirjoitti:

upota patja veteen ja puristele. Missä ilmakuplia, siellä reikä. Merkkaa reikä, liimaa ja paikka päälle. ei vuoda enää. Haltilla ainakin on valmiita paikkasarjoja omille tuotteilleen.

Kiitos vastauksesta!
        Eipä minulla ole niin laajaa vesiallasta missä patjaa voisi puristella. Epäilen onnistusiko,sillä jos minä melskaisin täysinäisen patjan kanssa vedessä, niin siinä ei eroittas mistä ne kuplat tulevat koska vuoto on niin pieni. Meni uuden patjan ostoksi.

• Paikkari
        rossano1 kirjoitti:

Kiitos vastauksesta!
        Eipä minulla ole niin laajaa vesiallasta missä patjaa voisi puristella. Epäilen onnistusiko,sillä jos minä melskaisin täysinäisen patjan kanssa vedessä, niin siinä ei eroittas mistä ne kuplat tulevat koska vuoto on niin pieni. Meni uuden patjan ostoksi.

Jos ehdit ostaa uuden patjan toivottavasti et heittänyt vanhaa roskiin,varsinkaan jos se oli vahänkään arvokkaampi. Patjan vuoto on todellakin helppo tarkistaa veden avulla ja varmasti näkyy pienempikin vuoto.oma patjani tyhjeni yön aikana melkein tyhjäksi ja kyllästyin puhaltelemaan sitä keskellä yötä täyteen.Ei muuta kuin puhallat patjaan ilmat ja upotat veteen ,kahlaat polvi veteen vaikka järveen tai johonkin muuhun vesistöön , näitähän suomessa riittää. Painelet patjaa veden alle ja katselet tarkkaan kyllä sieltä kuplia vaan nousee jos vuotoa on. Kun vuoto löytyy merkkaa se vaikka tussilla,kuivaa patja ja liimaa se AQUASURE liimalla kuten aikaisemmassa viestissä neuvoin ja taas mennään niin pitkään kun uusi reikä ilmestyy.Kyseinen liima on tarkoitettu kahluuhousujen ,kumisappaiden, kumiveneiden yms paikkaamiseen ja on PITÄVÄ.

• retkeilijätärtär
        rossano1 kirjoitti:

Kiitos vastauksesta!

Tee Fairy-vettä reilusti,valele kauhalla ja puristele,käy läpi alue kerrallaan.Kuplien pitäisi paljastaa vuoto.
        Tosin hankalaahan se on,jos reiät on tosi pieniä,tai esim jokin alue kulunut...

• Anonyymi
        täyteen kirjoitti:

EI SÄKÖLLÄ TÄYTETTÄVÄÄN ILMAPATJAAN VOI UPOTTAA VETEEN HÖPSÖ

• Anonyymi
        Paikkari kirjoitti:

Jos ehdit ostaa uuden patjan toivottavasti et heittänyt vanhaa roskiin,varsinkaan jos se oli vahänkään arvokkaampi. Patjan vuoto on todellakin helppo tarkistaa veden avulla ja varmasti näkyy pienempikin vuoto.oma patjani tyhjeni yön aikana melkein tyhjäksi ja kyllästyin puhaltelemaan sitä keskellä yötä täyteen.Ei muuta kuin puhallat patjaan ilmat ja upotat veteen ,kahlaat polvi veteen vaikka järveen tai johonkin muuhun vesistöön , näitähän suomessa riittää. Painelet patjaa veden alle ja katselet tarkkaan kyllä sieltä kuplia vaan nousee jos vuotoa on. Kun vuoto löytyy merkkaa se vaikka tussilla,kuivaa patja ja liimaa se AQUASURE liimalla kuten aikaisemmassa viestissä neuvoin ja taas mennään niin pitkään kun uusi reikä ilmestyy.Kyseinen liima on tarkoitettu kahluuhousujen ,kumisappaiden, kumiveneiden yms paikkaamiseen ja on PITÄVÄ.

Eihän sähköllä täyttyvää ilmapatjaa voi veteen laittaa. Mistä muuten johtuu että Jyskin ilmapatjat ei kestä 4-5 yötä enenpää nukkua kun alkavat vuotaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sähköllä täyttyvää ilmapatjaa voi veteen laittaa. Mistä muuten johtuu että Jyskin ilmapatjat ei kestä 4-5 yötä enenpää nukkua kun alkavat vuotaa

Ei ne sähköllä täyty. Ne täyttyy ilmalla. ILMALLA!

• Anonyymi
        Paikkari kirjoitti:

Toimiiko kyseinen liima Polypropyleenissa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      959
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      865
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40