makuualustani on puhki.... Löysin reiän, mutta milläs sitä paikkailis?
Apua! Itsestään täyttyvä
9
13938
Vastaukset
- normaali
pyöränpaikkaus jutska?
- Paikkari
Kokeilepas Aguasure liimaa. Myydään yleensä kalastus tarvike kaupoissa.paikkasin oman vuotavan patjani kyseisellä liimalla, hyvin on pitänyt.liima ei tarvitse edes erikseen paikkaa jos reikä on pieni,puristat tuubista vain reilun "kökön" reiän päälle ja annat kuivua vuorokauden ja se on siinä.
- rossano1
Entäs jos reikä on niin pieni että se on mahdoton löytää? Minulla on ilmapatja, ja se tyhjenee noin kolmessa tunnissa.Onhan niitä ihmeaineita joita ruikataan polkupyörän kumeihin, auttaisikohan sellainen? minulla ei ole kokemusta sellaisista aineista. Heitänkö roskiin? Entäs jos itsetäyttyvään patjaan tulee reikä, niin eikö se ole sitten jatkuvasti turvoksissa? Neuvokaa, hyvät ihmiset!
- täyteen
rossano1 kirjoitti:
Entäs jos reikä on niin pieni että se on mahdoton löytää? Minulla on ilmapatja, ja se tyhjenee noin kolmessa tunnissa.Onhan niitä ihmeaineita joita ruikataan polkupyörän kumeihin, auttaisikohan sellainen? minulla ei ole kokemusta sellaisista aineista. Heitänkö roskiin? Entäs jos itsetäyttyvään patjaan tulee reikä, niin eikö se ole sitten jatkuvasti turvoksissa? Neuvokaa, hyvät ihmiset!
upota patja veteen ja puristele. Missä ilmakuplia, siellä reikä. Merkkaa reikä, liimaa ja paikka päälle. ei vuoda enää. Haltilla ainakin on valmiita paikkasarjoja omille tuotteilleen.
Pyörän renkaan paikkausaine tuskin auttaa tässä tapauksessa. - rossano1
täyteen kirjoitti:
upota patja veteen ja puristele. Missä ilmakuplia, siellä reikä. Merkkaa reikä, liimaa ja paikka päälle. ei vuoda enää. Haltilla ainakin on valmiita paikkasarjoja omille tuotteilleen.
Pyörän renkaan paikkausaine tuskin auttaa tässä tapauksessa.Kiitos vastauksesta!
Eipä minulla ole niin laajaa vesiallasta missä patjaa voisi puristella. Epäilen onnistusiko,sillä jos minä melskaisin täysinäisen patjan kanssa vedessä, niin siinä ei eroittas mistä ne kuplat tulevat koska vuoto on niin pieni. Meni uuden patjan ostoksi. - Paikkari
rossano1 kirjoitti:
Kiitos vastauksesta!
Eipä minulla ole niin laajaa vesiallasta missä patjaa voisi puristella. Epäilen onnistusiko,sillä jos minä melskaisin täysinäisen patjan kanssa vedessä, niin siinä ei eroittas mistä ne kuplat tulevat koska vuoto on niin pieni. Meni uuden patjan ostoksi.Jos ehdit ostaa uuden patjan toivottavasti et heittänyt vanhaa roskiin,varsinkaan jos se oli vahänkään arvokkaampi. Patjan vuoto on todellakin helppo tarkistaa veden avulla ja varmasti näkyy pienempikin vuoto.oma patjani tyhjeni yön aikana melkein tyhjäksi ja kyllästyin puhaltelemaan sitä keskellä yötä täyteen.Ei muuta kuin puhallat patjaan ilmat ja upotat veteen ,kahlaat polvi veteen vaikka järveen tai johonkin muuhun vesistöön , näitähän suomessa riittää. Painelet patjaa veden alle ja katselet tarkkaan kyllä sieltä kuplia vaan nousee jos vuotoa on. Kun vuoto löytyy merkkaa se vaikka tussilla,kuivaa patja ja liimaa se AQUASURE liimalla kuten aikaisemmassa viestissä neuvoin ja taas mennään niin pitkään kun uusi reikä ilmestyy.Kyseinen liima on tarkoitettu kahluuhousujen ,kumisappaiden, kumiveneiden yms paikkaamiseen ja on PITÄVÄ.
- retkeilijätärtär
rossano1 kirjoitti:
Kiitos vastauksesta!
Eipä minulla ole niin laajaa vesiallasta missä patjaa voisi puristella. Epäilen onnistusiko,sillä jos minä melskaisin täysinäisen patjan kanssa vedessä, niin siinä ei eroittas mistä ne kuplat tulevat koska vuoto on niin pieni. Meni uuden patjan ostoksi.Tee Fairy-vettä reilusti,valele kauhalla ja puristele,käy läpi alue kerrallaan.Kuplien pitäisi paljastaa vuoto.
Tosin hankalaahan se on,jos reiät on tosi pieniä,tai esim jokin alue kulunut... - Anonyymi
täyteen kirjoitti:
Pyörän renkaan paikkausaine tuskin auttaa tässä tapauksessa.EI SÄKÖLLÄ TÄYTETTÄVÄÄN ILMAPATJAAN VOI UPOTTAA VETEEN HÖPSÖ
- Anonyymi
Paikkari kirjoitti:
Jos ehdit ostaa uuden patjan toivottavasti et heittänyt vanhaa roskiin,varsinkaan jos se oli vahänkään arvokkaampi. Patjan vuoto on todellakin helppo tarkistaa veden avulla ja varmasti näkyy pienempikin vuoto.oma patjani tyhjeni yön aikana melkein tyhjäksi ja kyllästyin puhaltelemaan sitä keskellä yötä täyteen.Ei muuta kuin puhallat patjaan ilmat ja upotat veteen ,kahlaat polvi veteen vaikka järveen tai johonkin muuhun vesistöön , näitähän suomessa riittää. Painelet patjaa veden alle ja katselet tarkkaan kyllä sieltä kuplia vaan nousee jos vuotoa on. Kun vuoto löytyy merkkaa se vaikka tussilla,kuivaa patja ja liimaa se AQUASURE liimalla kuten aikaisemmassa viestissä neuvoin ja taas mennään niin pitkään kun uusi reikä ilmestyy.Kyseinen liima on tarkoitettu kahluuhousujen ,kumisappaiden, kumiveneiden yms paikkaamiseen ja on PITÄVÄ.
Eihän sähköllä täyttyvää ilmapatjaa voi veteen laittaa. Mistä muuten johtuu että Jyskin ilmapatjat ei kestä 4-5 yötä enenpää nukkua kun alkavat vuotaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1187536- 535643
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa663150Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72683Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101628Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2051504Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931139Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3271107Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2501101Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä31969