n+n

lepakko

marraskuisena iltana satuin menenmään jippiin chattiin tappamaan aikaani...siellä hetken chattailtyääni huomasin erään lesbon hakevan seuraa ja päätin vastata tälle,koska ajattelin toiveikkaana että jospas sittenkin joskus vielä nappaisi. tyttö oli minua vuoden vanhempi,eli melkein 17,ja erittäin paljon samaa mieltä asioista kuin minäkin.
sinä iltana chattalymme jatkui yö myöhään ja päätimme tulla samaan chathuoneeseen seuraavanakin päivänä.
odotin seuraavaa chattailykertaamme innolla.
tällä kertaa vaihdoimme puhelin numerommekin ja päätimme että tapaisimme ensi viikonloppuna.
viikon me sitten tekstailimme ja puhuimme puhelimeesa kunnes tuli odottamani lauantai.

lauantaina nousin pitkänmatkan bussiin kello neljä ja tyttö vielä soitti varmistaakseen että varmasti tulisin. tunti vierähti hermostuneena siinä linkkurissa hitaasti mutta viimeinkin olin saapunut määränpäähäni.
astuin ulos ja huomasin ettei tyttö ollut vielä tullut,soitin hänelle,sillä pelkäsin ettei hän tulisikaan.
hän vastasi melkein heti ja minä kysyin että onko hän tulossa ja hän sanoi että
"kyllä,hän on ihan just siinä että missäs sinä olet"
"tässä pömpelin kohalla" vastasin tarkoittaen isoa harmaata tolppaa.
"aijoo,mä näänki sut" tyttö sanoi ja sulki puhelimen. samassa minä käännyin ympäri ja näin aivan ihanan poikamaisen lesbo tytön ja ajattelin ettei minulla ole mitään mahiksia häneen.
"mihin mennään"tyttö kysyi ja minä vastasin että"mulla on ihan helvetin moinen vessa hätä että oiskos lähellä vessaa..."
ja tyttö käski seuraamaan häntä.
menimme anttilan vessaan,sillä siellä oli tytön mukaan ainoa imainen vessa.
kun olin vessassa käynyt lähdimme kävelemään tytön luokse.
tyttö asui melkein keskustassa yksin mikä oli plussaa.
astuessani hänen kotiinsa ihana pieni kissan pentu kirmasi meidän luoksemme.
"se on misu" tyttö sanoi...
"voi kuinka söpö" minä naurahdin kun tyttö otti misun syliinsä.

istuudimme hänen sängylleen ja aloimme katselemaan telkkaria josta tuli karpolla on asiaa sitä tuijotellessamme tyttö meni makuulle ja alkoi sillittämään misua.
jossain vaiheessa minäkin menin makuulle ja siinä me sitten katselimme hermostuneina toisiamme.
"tuu tännepäin ette sä tipu" tyttö sanoi ja minä siirryin lähemmäksi tätä.
juttelimme siinä niitä näitä kun tyttö sanoi yhtäkkiä,mtai pikemminkin väitti että
"sä selvästi pelkäät mun kosketusta"
"enkä!" sanoin
"pitäiskö mun olla näin vai" jatkoin ja laitoin käteni hänen ympärilleen.
tyttö siirsi kissan välistämme ja kietoi oman kätensä minun ympärilleni.
mutta ei hänen kätensä kauaa paikoillaan pysynyt vaan se alkoi vaelella pitkin pyöreähköä kehoani.
"koske mua ihan vapaasti"tyttö sanoi ja niin minunkin käteni alkoi vaelella hänessä.
yht'äkkiä tyttö tarttui käteeni ja vei sen pikkareidensa sisälle. aloin hieromaan hänen klitoristaan ja tyttö huohotti hiljakseen.
sitten hän riisui housunsa ja pyysi minua tekemää samoin ja niinhän minä teinkin.
hän vei kätensä pilluuni ja leikki klitoriksellani.
olin todella kiihottunut ja voihkin jo äänekkäästi. sitten hän laski vielä kättään hiemän niin että hänen etusormensa oli pilluni suulla.
pikku hiljaa hän työnsi etusormensa sisälleni ja veti sitä hiljalleen edestakaisin nopeentamalla tahtia kunnes lopulta hän suorastaan nussi minua sormellaan se oli taivaallista ja minä aloin hieromaan villisti klitoristani eikä menny kauaakaan kun huusin ogasmini kourissa.
tyttö tuli kainalooni ja kysy
"haluiaisitko sä olla mun oma?"


tuosta päivästä ollaan seukattu jo kohta 6kk.
olen rakastunut..:)
jos haluatte lisää meidän juttujamme niin pyytäkää..katon sitten että jaksanko kirjoittaa:)

12

7808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antti
    • grr....
    • Jonde
    • minä

      ...kun oli niin kiva tarina. Onnea.

    • Jenna vaan

      Kiva rauhallinen tarina - onnea teille

      • boy82

        just tollanen kaunis pikku tarina tosi kiva kirjota vaan lisää =)


    • colden
      • horny

        todella kaunis lesbo tarina itse olen Bi-SeXuaL mailaa ihmeessä joskus ja kerro lizäää tuallaasia tarinoita..!!
        [email protected]


      • tiger
        horny kirjoitti:

        todella kaunis lesbo tarina itse olen Bi-SeXuaL mailaa ihmeessä joskus ja kerro lizäää tuallaasia tarinoita..!!
        [email protected]

        Kirjota ihmees lisää.jos haluatte ystävää tai jotain muuta nii mailaa [email protected]


    • hämmästynyt

      kerrankin tarina josta kaikki pitivät, yleensähän näillä sivuilla on niitä valittajia jotka valittavat että tarinat ei oo aitoja. En kyllä tiedä pitäiskö totakaan uskoo, mutta en kyllä aio valittaakaan siitä. Joten: Onneksi olkoon! kirjoitit jutun jota kukaan ei haukkunut!

    • Ms Dre

      Ihanaa miten uskaltaa myöntää olevansa lesbo! Tosi hienoa..! Oon tosi onnellinen sun puolesta! Hyvää jatkoa sulle!

    • neitsyt

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1898
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1485
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe