Mitäs jengi tykkää metallialan hommista kokoonpanijana? Aika lepposaa työtä varmaan? Tiimityöskentely korostuu varmasti paljon? Liksat on ainakin kohdillaan. Oppiiko nuo hommat helposti? Eivät nimittäin vaadi aikasempaa kokemusta ainakaan tähän hommaan mihin olen hakemassa.
Kokoonpanija??
9
9792
Vastaukset
- siitä..
mihin on tottunut, toisille voi olla leppoisaakin hommaa, paitsi jos on kiire. Itse olin kokoonpanossa välillä silloin, kun omassa pisteessä ei ollut töitä, eikä työ tosiaankaan ollut raskasta, tiimityöskentelyä se on aika paljon, jos kappaleet ovat isoja, eli on hyvä olla sosiaalinen.
- kokoonpanoksi.
Säästyy palkkauksessa kun käytetään kiertoilmaisua.
Ilman kokemustakin voi räpeltää MIG:illä jotain toisarvoisia kappaleita.- Mareei
Johan vitsin murjasit!
- anna palkkaa
Mareei kirjoitti:
Johan vitsin murjasit!
palkka? mikä se on?
- Anonyymi
anna palkkaa kirjoitti:
palkka? mikä se on?
Sinulle kelan raha
- ei oo
Ei ole. saa vain lämmintä kättä jos sitäkään. ei töitä ole.
- jeesimies
Mäkin oon kiinnostunut samoille työtehtäville mutta en tiedä mistä/minne hakisin.jeesiä?
- 147789
olin 1980-2009 erilaisissa metallialan hommissa .-80-2005 olin pienehkössä metallipajassa jossa oli paraimmillaan 25 henk. ja lopussa vain minä ja 2 muuta.Oli elämäni paras työpaikka, oma tuote tilauksesta mitä vaan -valimo.Päivätyö, kaikesta voi sopia työnantyajan kanssa, ei mitään kinaa koskaan, palkka oli täysin tyydyttävä, työ ,varsinkin viimeisen 15v. aikana varsin leppoisaa.Tehtiin urakkapalkalla tuntitöinä, eli kta.lla kokoajan.Siis aiemmin urakoitu palkka oli tuntipalkkana ja sitä kta voi nostaa tekemällä aina väliin jonkin urakan.Sitten firma loppui omistajan sairastuttua ja menin samanalan toiseen, monikansalliseen konserniin... eipä voi verrata samanapäivänä.. olihan siellä isontalon edut mutta muuten melkoisen päätöntä menoa. Olisin toki ollut eläkeikään asti siinä pienessä mutta ei kohtaloaan voi valita.Onneksi kuitenkin pääsin muutamaksi vuodeksi sinne toiseen, että tuli ikä 57 ja sitten putkeen.Palkkaani olin tyytyväinen kummassakin.
- Anonyymi
Mennyttä maailmaa, palkat ihan perseestä ja työpaikat orjaleirejä. Miksi kukaan vaivautuisi alentamaan itsensä orjaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1792039- 1751761
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691608Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241403Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1031396- 1001057
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1541038Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c731027Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228856Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,56820