Suositelkaa!
Mikä on Hämeenlinnan paras kebabpaikka?
34
4047
Vastaukset
- teppo
Izmir, Kimene tai Linna!
- suomalainen mies
Tunsin suomalaisen joka ei pidä kun muslimit teurastaa lammasta ja lammas vielä liikkuu samalla pitkään ja tarvitaan monta miestä pitämään kiinni. asiantuntija päällikkö kertoi hänelle ,että he teurastavat itse lampaita turkkilaisten kanssa saadakseen siitä jotain erityisella tavalla teurastettua koska eivät voi muuta lihaa käyttää. lammas pitää teurastaa siten että siitä katkaistaan kaulavaltimo, (samalla lausutaan Allahin nimi = tämä tainnuttaa lampaan joten muuta tainnutusta ei tarvita) ja lasketaan vertaa maahan niin kauan kunnes lammas kuolee verenhukkaan. nyt paha veri on pois ja liha on puhdasta jotta muslimikin voi sitä syödä. tämä on normaali käytäntö meillä muslimilla. En kyllä enää muista missi ja milloin enkä halunnut tietääkään sen enempää.
Saako turkkilainen ja somali lampaansa mistä ja missä ne teurastavat niitä ja milloin. koska ruokimme ihmisia ja tarvitsemme lihaa. kyselkää tästä muilta vain.
terveisin anonyymi ihminen - selvää kidutusta!
suomalainen mies kirjoitti:
Tunsin suomalaisen joka ei pidä kun muslimit teurastaa lammasta ja lammas vielä liikkuu samalla pitkään ja tarvitaan monta miestä pitämään kiinni. asiantuntija päällikkö kertoi hänelle ,että he teurastavat itse lampaita turkkilaisten kanssa saadakseen siitä jotain erityisella tavalla teurastettua koska eivät voi muuta lihaa käyttää. lammas pitää teurastaa siten että siitä katkaistaan kaulavaltimo, (samalla lausutaan Allahin nimi = tämä tainnuttaa lampaan joten muuta tainnutusta ei tarvita) ja lasketaan vertaa maahan niin kauan kunnes lammas kuolee verenhukkaan. nyt paha veri on pois ja liha on puhdasta jotta muslimikin voi sitä syödä. tämä on normaali käytäntö meillä muslimilla. En kyllä enää muista missi ja milloin enkä halunnut tietääkään sen enempää.
Saako turkkilainen ja somali lampaansa mistä ja missä ne teurastavat niitä ja milloin. koska ruokimme ihmisia ja tarvitsemme lihaa. kyselkää tästä muilta vain.
terveisin anonyymi ihminenselvää kidutusta!
- esham
suomalainen mies kirjoitti:
terveisin anonyymi ihminenOvat niin leuhkoja ja koppavia, että kohta niitä pitää syöttää kultalusikalla. Mitä tuohon teurastukseen tulee niin se on varmasti suht kivuton tapa eläimelle. Ihme hässäkkä vaan siitä nostettiin.
- tuomio-
esham kirjoitti:
Ovat niin leuhkoja ja koppavia, että kohta niitä pitää syöttää kultalusikalla. Mitä tuohon teurastukseen tulee niin se on varmasti suht kivuton tapa eläimelle. Ihme hässäkkä vaan siitä nostettiin.
sinäkö sen päätät että se on kivuton.
suomen laki on toista mieltä ja tuon teurastuksen käyttäminen on rikos josta sai mm viime talvena oikeudessa muutama muslimi tuomion.
(oikeudenkäynti oli riihimäellä, rikos tapahtui viralassa) - ihme esittäjiä
esham kirjoitti:
Ovat niin leuhkoja ja koppavia, että kohta niitä pitää syöttää kultalusikalla. Mitä tuohon teurastukseen tulee niin se on varmasti suht kivuton tapa eläimelle. Ihme hässäkkä vaan siitä nostettiin.
Olen ollut tilanteissa missä mullahit ja muut "teko" ismit,syövät ja juovat kuin suomalaiset.
- liputan
kimenen puolesta!
- kaikkea kokeillut
Topkapi on kaupungin paras kepabpaikka , siellä on muunmuassa hyvät pitsat yms. Kaikenlisäksi parkkipaikat ovat melkeinpä vieressä ja asiallinen palvelu , plussana on vielä se , että pojat roudaa ruuan kongressiravintolaan, josta saa oluen lisäksi vahvempaakin juotavaa
- janakkalassa lampaita kiusa...
kaikkea kokeillut kirjoitti:
Topkapi on kaupungin paras kepabpaikka , siellä on muunmuassa hyvät pitsat yms. Kaikenlisäksi parkkipaikat ovat melkeinpä vieressä ja asiallinen palvelu , plussana on vielä se , että pojat roudaa ruuan kongressiravintolaan, josta saa oluen lisäksi vahvempaakin juotavaa
miten teurastavat lihan? onko taas tullut käytyä janakkalassa lampaita kiusaamassa ja senjälkeen riihimäkeen oikeuteen.
- özmir
...
- karvakädet
Raaka teurastus tienlaidalla
Ilta-sanomat 30.5.2006 07:01
Hämeenlinnan poliisi takavarikoi perjantai-iltana muslimien teurastamat lampaat. Lampaat oli teurastettu janakkalaisen maalaistalon pihassa viiltämällä kaulavaltimot poikki. Muslimijoukkoa epäillään eläinsuojelurikoksesta, sillä Suomen lainsäädäntö kieltää rituaaliteurastuksen.
- Eläin on Suomen lain mukaan tainnutettava ja vasta sitten voidaan valtimot katkaista, muistuttaa läänineläinlääkäri Inna Ilivitsky Etelä-Suomen lääninhallituksesta.
- Olen kuullut rituaaliteurastuksista, mutta ensimmäistä kertaa olen asian kanssa tekemisissä.
Maalaistalon piha sijaitsee yleisen maantien läheisyydessä ja todennäköisesti seitsemän lampaan rituaaliteurastuksella oli useita silminnäkijöitä. Yksi teurastuksen nähneistä otti yhteyttä viranomaisiin ja kohta Viralan kylään lähti eläinsuojeluvalvoja, eläinlääkäri ja poliisi.
Kylätiellä viranomaiset pysäyttivät kolme vastaan tullutta autoa, joissa oli seitsemän muslimimiestä. Autoissa oli myös seitsemän teurastettua lammasta. Karavaani käännytettiin takaisin maatilalle. Eläinten teurasjätteet olivat pihassa avoimessa kuopassa.
Viranomaiset laativat käynnistä tarkastuspöytäkirjan. Sen mukaan lampaat teurastettiin tainnuttamatta. Pöytäkirjasta käy ilmi teurastuksen tehneen muslimin kertomana, että Allahin nimen lausuminen kaulavaltimoita katkaistaessa vastaa tainnuttamista.
Poliisit takavarikoivat lihat. Elintarviketurvallisuusvirasto Evira ratkaisee, kuka lihat saa omakseen. Läänineläinlääkäri siirsi päätöksen lihojen kohtalosta virastolle.
Teurastusta tutkii Hämeenlinnan poliisi.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?i d=1180799 - Öyzelan
minu pitsa halpa. osta minu pitsa. minä osta raaka-aineen halpa hinta lähikauppa roskakori. tukku anekunus. osta tytto tule tanne osta.
- esham
Pita tuplalihalla, tai mistä lisukkeista nyt itsekukin tykkääkään, kaikki on hjyviä :)
- onko se hyvä , söitkö jo
Minkälainen on tämä kebab ,niillähän on HML rautatieaseman ravintola,Cittarin ravintola,Turengin nesteen yläkerta,paikat Nummella,Hätilässä,Keskustassa,pihvipaikka Sibeliuskadulla yms bisneksiä mm paljon omistusasuntoja, ovat kai sukulaisia
- YÖK!!
kaikki kepakkipaikat tarjoavat sitä samaa paskaa hieman eri muodossa. YÖK!!
- Kimene näyttää olevan voito...
missä se kimene sitten on?
- naminami
Kimene näyttää olevan voito... kirjoitti:
Kimene on keskustassa Sibeliuksenkatu 11. Ja itsekin pidän sitä parhaana kebab-paikkana!
- ????????????
Kimene näyttää olevan voito... kirjoitti:
missä saa parhaiten pakin sekaisin?
- no tieteski
???????????? kirjoitti:
missä saa parhaiten pakin sekaisin?
no tietenkin izm*ristä,
tuli kokeiltua naapurin äijän kanssa
viime yönä, mehukkain tuloksin...
t. hanurit epäkunnossa - mistä salaatti
no tieteski kirjoitti:
no tietenkin izm*ristä,
tuli kokeiltua naapurin äijän kanssa
viime yönä, mehukkain tuloksin...
t. hanurit epäkunnossamistä salaatti oli tällä kertaa haettu...
- -----
Oletteko te muut koskaan ihmetelleet, miten ihmeessä Hämeenlinnassa voi olla niin monta kebab-paikkaa? Menestyvätkö ne kaikki tosiaan? Kebab-ravintoloita on ainakin kymmenkunta tämän kokoisessa kaupungissa. Syövätkö Hämeenlinnalaiset tosiaan näin paljon kebabia?
- taatusti syö!
naapurissa asuvana olen ihmetellyt, että millä ne ihmiset oikeen elää. mut poliisi on siellä tuttu vieras ja öisin takahuoneissa puuhaillaan ties mitä.
kai siellä käy vain oma "heimo"väki. siltikin, millä ne kulut katetaan? tavantallaaja ei moisiin bakteeripesiin mene. - kebab rintakarvoilla
taatusti syö! kirjoitti:
naapurissa asuvana olen ihmetellyt, että millä ne ihmiset oikeen elää. mut poliisi on siellä tuttu vieras ja öisin takahuoneissa puuhaillaan ties mitä.
kai siellä käy vain oma "heimo"väki. siltikin, millä ne kulut katetaan? tavantallaaja ei moisiin bakteeripesiin mene.itse lopetin niissä paikoissa syömisen jo aikoja sitten. kaveri sai ruokamyrkytyksen ja muuta vastaavaa sattui. silloin mulle riitti.
no näillähän on työvoima ilman verokirjaa töissä, sukulaisia yms. ja verotukseen saavat helpotusta etnisen taustan perusteella koska ovat maahanmuuttajia ja työllistävät itse itsensä. sehän on hyvä juttu mutta silti pitäisi hygieniasta pitää huolta ja maksaa työntekijöistä samat maksut kuin muutkin yrittäjät maksaa.
- pitsa enriikko
yhteistä kaikille
huono hygieniataso, pimeän työvoiman käyttö, epäkurantit raaka-aineet, huono asiakaspalvelu - keebab<3
Älähän nyt paskaa jauha, on sitä ihan hyviäkin keebab-paikkoja kuten topkapi ja linnan ekakebab. Röllit röllää mut ei se kunnon kebabia pilaa :)
- arja lainen
startup yrityksiä! starttirahat 2vuotta alv 0, läpsystä vaihto serkkupojan kanssa ja taas lähtee alusta! täytyy muistaa että turkin pojat pitää hintakehityksen kurissa kun myy vitosen pizzaa. kuvitellaan tilanne että täällä ei olisi yhtään kepsumestaa niin alle kympin ei kytkinlevy irtoaisi mistään! itse olen tyytyväinen kepsumestojen asiakas eikä pakki vielä ole mennyt sekaisin. keskustalo ja nummen kepsut number uno ! ja perään vielä PAM:in tunnari
https://www.youtube.com/watch?v=0sCghw8QI0Y - faktaa kehiin
Nauta mitä myyvät, ei liity lampaaseen.
- kebap on hyvää
parasta ei vielä ole mutta guudmanniin tulee se paras!!!
- Tane Parolasta
Topkapi on paras sekä kebeissä, pitsoissa ja ylivoimaisesti paras asiakaspalvelussa.
Suosittelen, kokeilkaa orientalkebapia
- Rahanpesua
Noissa paikoissa pestään rahaa ja rankasti. Jatkuvasti jukolan roskiksissa avaamattomia pizzapaketteja.
Mistä ne rahat tulee ja mihin ne menee? - lampaan näköistä
Turkin mafia, saksan kautta. Joka puolella eurooppaa.
- suomiruoka
Ei millään pahalla ketään maahanmuuttaja yrittäjää kohtaan. Kotiruoka, siis se mitä itse tekee ,on parasta. Kun itse teet, hyginea on kunnossa ja tiedät mitä kokkasit ,sitä myös syöt. Jos haluan mennä syömään kodinulkopuolella , valitsen suomalaisen paikan. Hämppärissä Poppiinono on yksi parhain ja puhtain paikka. Näin on ollut ja tulee olemaan.
- özil izmir
Izmir
- Snägäriä kaipaava
Ei ainakaan Iittalan entinen kymppikioski.
Siellä jos saat tuoretta just leikattua kebaamieläintä, on aikamoinen ihme.
Aika suurta herkkua (tai sitten ei) se joskus leikattu, jääkaapissa säilytetty ja mikrossa annoksiin lämmitetty kengänpohja.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1852680Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061122- 73921
- 64921
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20810Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait239809Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka283767Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies88759Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22708