narttu vai uros?

kumpi kiltimpi ja lempeä lu...

narttu vai uros kumpi mielestänne on lempeä luontosempi ja kiltimpi sekä helpompi kouluttaa ja käsitellä???

-kiitos jo etukäteen
HYVÄÄ KESÄÄ!

5

699

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuin heinän teko

Narttu on helpompi.

• Missukka

Riippuu aika paljon yksilöstä, mutta yleensä narttu on helpompi. Uros saattaa olla murkkuikäisenä tosi vaikea, mielestäni nartun murrosikä on lievempi, Uros on aikuisena ehkä hieman suorempi ja helppolukuisempi. Nartulla saattaa olla kaikenäköisiä "naisten oikkuja" joista voi olla joskus vaikeakin päästä selville.
      Itse suosin narttuja vaikka juoksut saattavat vaikuttaa aika paljon sen toimintaan. Jos sakemannista on kysymys niin kodinvaihtaja koiria löytyy enemmän urosten joukosta , mutta niissäkin on usein kysymys omistajan "kädettömyydestä"

• ainakin meillä

uros on tosi kiltti ja uskoo hyvin eikä koeta pomottaa. nartuilla tulevat ne juoksut, jonka takia me emmme halunneet narttua.

• on varmaan

yntä monta kuin omistajia. Narttu on helpompi peruskouluttaa ja saada tottelemaan. Juoksuaikoina pikkuisen saattaa pää olla sekaisin. Mutta ei ole mitään hinkua poistua lähistöltä muiden juoksuisten narttujen perään. Myös kooltaan pienempiä yleensä ja helpommin hallittavissa. Tosin jos talossa on toinen narttu niin mielummin todistan kahden uroksen välien selvittelyä kuin kahden nartun....

• jempla123

naaras on vähän helpompi kouluttaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      93
      1851
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      113
      961
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe