Rosenlew astianpesukone aiheutti vesivahingon - perkele!

parketit uusiksi meni

Huoltomie kävi paikalla ja sanoi että kyseisessä mallissa on veden otto siten että se ottaa määrätyn ajan vettä sisään ja ei tunnista sitä jos sisään on jäänyt osa vedestä!
-Vesi tuli etuluukun alareunasta ulos aiheuttaen koko parketin uusimisen,saatana kun nukyisin kaikki tehdään halvalla ja kertakäyttöisesti,
-Onko muilla kokemusta Rosenlew astianpesukoneesta ,kuulin kaksi tapausta tuttavapiirissä että oli tehnyt saman tempun.
-Kone on n,2 vuotta vanha ja nyt en sen tyyppiä osaa sanoa tarkemmin kun se on huollossa,mutta Puustelli kalustefirma tämän toimitti keittiökalusteiden yhteydessä.
-Varokaa kyseistä merkkiä ,ainakaan sitä ei kannata jättää valvomatta esim; kun pesee yösähköllä yöllä.
_minulle se ainakin oli viimeinen ROOSEVLAVI _ saatana ,,,perkele,,,,

_kun huomasin vahingon oli ohjelma vasta alussa ja panin sen pumppaamaan uudella ohjelmalla veden ulos , ja kone tyhjeni - siis sihdit eivät olleet tukossa!

12

10088

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyttökiellossa

Meillä uusi Rosenlew meni heti käyttökieltoon, ei saa käyttää, ennenkuin huolto on tarkistanut koneen, nyt menny jo 3 viikkoa, tuskin ehtivät ennen joulua perkele.

• Auvo Jehkonen

oiskohan samoja paskoja kun mulla tyyppi RW701 oon tapellu maahan tuojan kanssa kävivät kerran korjaa mut samat ongelmat jatkuu vedet tullu 5-6 kertaa kahen vuoden aikana lattialle.maahan tuoja sysää syyn käyttäjälle nyt asia menossa kuluttaja asiamiehelle suosittelen muillekin koska koneessa on tyyppi vika. taloyhtiössämme useita saman kaltaisia juttuja.

• krisseroi
        Auvo Jehkonen kirjoitti:

oiskohan samoja paskoja kun mulla tyyppi RW701 oon tapellu maahan tuojan kanssa kävivät kerran korjaa mut samat ongelmat jatkuu vedet tullu 5-6 kertaa kahen vuoden aikana lattialle.maahan tuoja sysää syyn käyttäjälle nyt asia menossa kuluttaja asiamiehelle suosittelen muillekin koska koneessa on tyyppi vika. taloyhtiössämme useita saman kaltaisia juttuja.

RW701 (5 vuotta käytössä ollut) tehnyt mullekkin 2 kertaa samat temput. Viimeisin tulva oli eilen ja nyt loppui mulla tämän koneen käyttö.

• Merkurius
        krisseroi kirjoitti:

RW701 (5 vuotta käytössä ollut) tehnyt mullekkin 2 kertaa samat temput. Viimeisin tulva oli eilen ja nyt loppui mulla tämän koneen käyttö.

Sama myös täällä. Kyseinen malli meillä edellisten asukkaiden jäljiltä. Puski vedet oven raosta ja vaikka heti kohta huomattiin, tuli vahinkoa. Kannattaako korjauttaa? Vakuutusyhtiö ehdotti korjausmiehen käyttämistä, itsellä alkoi epäilyttää kun luin nuo edelliset kommentit.

• Merkurius
        Merkurius kirjoitti:

Sama myös täällä. Kyseinen malli meillä edellisten asukkaiden jäljiltä. Puski vedet oven raosta ja vaikka heti kohta huomattiin, tuli vahinkoa. Kannattaako korjauttaa? Vakuutusyhtiö ehdotti korjausmiehen käyttämistä, itsellä alkoi epäilyttää kun luin nuo edelliset kommentit.

Niin ja korjaantuuko edes? Miksi mahtaa syytää nuo vedet ulos tuollai? Ei mitään luottamista ko koneeseen.

• markus791

Veljellä kävi sama juttu Rosenlew-tiskarin kanssa (oli vuonna 2006 rakennetussa asunnossa) eli pulautti vedet etureunasta lattialle. Huoltomies väitti, että sihti tukossa, mutta kun ei ollut. Loppujen lopuksi huoltomies ei löytänyt vikaa, mutta vakuutus korvasi uuden koneen asennuksineen, koska eihän konetta uskaltanut enää käyttää.

Itse vaihdoin myös Rosenlewin tiskarin Siemensiin, koska Rosenlewissä ei lasit pysyneet millään pystyssä, eli korit oli tosi huonot.

• köökkiremppaaja

Jos saan arvata niin malli on RW702
      Puustelli myy laadukkaita kodinkoneita, keittiökaapit samaa tasoa melko varmasti.

• kantapään kautta

Tyhmästä päästä jne.

Tää on ihan normisuoritus halvoissa ja joskus kalliimmissakin (esim. aikanaan erityisen laadukkaana pidetty Cylinda), ettei koneessa ole minkäänlaista pinnankorkeuden tunnistusta, vaan vedenottoa säädellään ainoastaan kellolla. Toki noissa "laatu" Cylindoissa oli sitten mahdollisuus säätää vedenottoajan pituutta, jos verkon paine oli epätavalllisen matala tai korkea.

Minkä takia luulette, että koneet aloittavat pesuohjelman tyhjennyspumppauksella?

Eikä koneita tosiaan ole tarkoitus jättää käymään valvomatta.

• vesivahnko 2004

Onko uusi parketti laitettu ? Ja korvasiko vakuutusyhtiö.

• Mummi

Minkähän vikana, kun Rosenlew Passelini ei enää käytä kuumaa vettä.
      Minulla kone ollut käytössä 8 vuotta, edellisen käyttäjän vuosia en tiedä.
      Kannattaako korjata?

• Anonyymi

Mun Rosenlew kesti 20 vuotta

• Anonyymi

meillä ei taloyhtiö antanu lupaa laittaa uutta roosenleevin astiakonetta

ees kiinni kuulemma siitä puuttuu joku suojaventtiili

piti sit tilata uus miele

vieläkää en oo saanu roosenleevistä rahoja takas

tuolla se autotallissa seisoo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9354
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2910
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      38
      2695
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2571
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1975
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      98
      1882
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      24
      1836
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      50
      1371
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      110
      1234
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1221
    Aihe