se on kuollu!!! ;((((((;((((((( se oikeesti on vaan homo joten imekää mulkkua saatana perkele lutkuttakaa isoa kyrpää nuolkaa serkkunne isoa persereikää samalla runkatkaa mikroon ja laittakaa täydelle teholle juokaa kuuma mälli sitten paskotkaa juomalasiin ja laittakaa hellalle ja polttakaa pikku murusiksi ja sen jälkeen tunge muruset korvaan ja hanki sukupuolitauti sen jälkeen revi terska irti ja laita se oman tyynysi päälle ja nuku sen päällä koko yö ja sen jälkeen hyppää frog splashilla pilvenpiirtäjän katolta!!!111111111
Vastaukset 2
- paavo97
JOOOOOOOOO TOSI MUGAVAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VOIT SAMALLA TUNGEE VÄHÄN SIIRAPPIA OMAAN KIKKELIN REIKÄÄSI SUPPILOLLA ETTÄ VERI LENTÄÄÄ!!!!!!!!!!!!ASDASDASDASDASDASDASD
- fgdddddddddddddddddddddddd
Ihan tiedoks vaan että mällit on kuumaa ilman et tarvii mikrossa lämmittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48950Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15828Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497779- 46707
- 42644
- 36586
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44480