Kauris-naikkoset

kertokaas ny...

Niin , eli mitä asioita arvostatte parisuhteessa?

Entäpä millaisia piirteitä/ominaisuuksia täytyy (ihanne) mieheltä löytyä =)?

13

3131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • K-nainen

      Seurustelin kauris miehen kanssa ja koko ajan tiedostin etten tyydyttänyt sen kuvitelmaa naisesta. Eli nainen olisi yliluonnollinen olento, vastaisi hänen kuvitelmaansa naisesta, jonka on luonut kuvitelmissaan. Tiedän , että otti kuvia minusta kun olin alasti ja nukuin ja mainitsin asiasta. Tiedän, että veti verhon kasvojeni eteen kun nukuin ja tietekään en ollut kauneimillani. Tiedän etten koskaan tule olemaan tuon rosvon vaimo´. Itse on melkein 60 minä vieä elän 40 lukua. Miten sanon tälle kaikkein valtiaalle etten ole käytettävissä, ainakaan seksuaalisesti. P.S. Sille on joku kaveri tuomassa naisystävää Sveitsistä 53 vuotias, rahakas, täytyy olla sveitsissä miehet lopussa jos täytyy suomesta jotain poromiehen körmyä havitella? siitä vaan! Mulla on pelimerkkejä muuhunkin!

    • kappale kauriista

      LUOTETTAVUUTTA (ihan ykkös juttu! :), herkkyyttä, ajattelukykyä, itsenäisyyttä, syvällisyyttä. jossain mainittiin, että kauris rakastuu nimenomaan sisäiseen kauneuteen, ihmiseen, vaikka toki ulkoisessa olemuksessakin täytyy olla jotain sytyttävää, ei mikään kiiltokuvapoju kuitenkaan, vähän särmää mieluummin ;)

      • Kauris nainen

        Luotettavuus on kyllä yksi tärkeimmistä ominaisuuksista miehessä. Arvostan huumorintajua, ainakin aitä, että mies ymmärtää minun omituista mustaa huumoria. Miehen pitää uskaltaa olla rehellinen kaikissa asioissa. Kauris nainen tarvitsee paljon kehuja mieheltään ja varmistuksia miehen aidosta kiinostuksesta ja rakkaudesta, kauris nainen ei uskalla muuten edetä suhteessa tai oikeastaan tehdä yhtään mitään muuta kuin flirtata kevyesti. Itse en ihastu ensisilmäyksellä juuri koskaan, ihastuminen/rakastuminen tapahtuu vasta sen jälkeen kun olen tutustunut mieheen ja huomannut hänen sisäisen kauneuden, sen jälkeen mieskin näyttää uskomattoman hyvältä.


      • kaurismies
        Kauris nainen kirjoitti:

        Luotettavuus on kyllä yksi tärkeimmistä ominaisuuksista miehessä. Arvostan huumorintajua, ainakin aitä, että mies ymmärtää minun omituista mustaa huumoria. Miehen pitää uskaltaa olla rehellinen kaikissa asioissa. Kauris nainen tarvitsee paljon kehuja mieheltään ja varmistuksia miehen aidosta kiinostuksesta ja rakkaudesta, kauris nainen ei uskalla muuten edetä suhteessa tai oikeastaan tehdä yhtään mitään muuta kuin flirtata kevyesti. Itse en ihastu ensisilmäyksellä juuri koskaan, ihastuminen/rakastuminen tapahtuu vasta sen jälkeen kun olen tutustunut mieheen ja huomannut hänen sisäisen kauneuden, sen jälkeen mieskin näyttää uskomattoman hyvältä.

        Tulee väkistenkin mieleeni ajatus, naisilla miehet vain hetkenhuumaa ja vaihdetaan uuteen numeroon, ehkä kauris tai jokin muu metsäneläin,
        elikkä mies.
        Kokemusten prinsessat, on niitä naísia paljon, jotka kerran luvanneet rakastaa kaurista, siis koko elämänsä ajan, ovat myös uskollisia kauriille, saaneet ja saavuttaneet suuren henkisen kypsyyden. Tyytyväisinä odottavat keinustuolissaan, en kerro mitä, jokainen tehneen johtopäätöksensä itse.


    • herggis

      kauris on ainut tähtimerkki jonka naisten kanssa en ole seurustellut. he ovat etäisiä, sulkeutuneita, laskelmoivia eivätkä tajua mitään seksistä. okei on varmaan joku poikkeuskin muttei ole tullut vastaan.

      • goatwoman

        eikä varmaan noilla ennakkoluuloilla tulekaan..


      • etäinen ja sulkeutunut ;)

        mitä merkkiä edustat itse vielä, olisi mielenkiintoista tietää, millainen luonne näkee kauriin tuollaisena??? :)


      • kaurisshh
        etäinen ja sulkeutunut ;) kirjoitti:

        mitä merkkiä edustat itse vielä, olisi mielenkiintoista tietää, millainen luonne näkee kauriin tuollaisena??? :)

        taas joku raukka, jonka kauris on jättänyt! Siitä pessimismi ja kauriksien haukuskelu. Kauris on herkkä ja hieno ihminen, monet sanovat kauriksista, että sen tunteellisempaa ja romanttisempaa ihmistä saa etsiä! Jos kauris on viileä ja etäinen, on se yleensä toisen osapuolen syy, ei kauriin.


      • kokeilla

        minut kaurisnaisen sai kerran syttymään joku horoskooppimerkki.


      • ainut

        tähtimerkki, jonka naisen kanssa" et ole seurustellut johtuu varmaan siitä, että kaurisnainen on liian kova pala sinulle. Kerro todella oma hor.merkkisi. Arvelen olevasi joko kaksonen tai vaaka.


    • Naisellinen Kauris

      Miehen on hyvä olla suoraselkäinen, työteliäs, kunnianhimoinen (tiettyyn rajaan asti), rauhallinen, hieman konservatiivinen (ei kirkkaita värejä, korupaljoutta), perhettään kohtaan suojeleva, säästäväinen (sekin tiettyyn rajaan asti), kohtelias, (piilo)eroottinen ja sivistynytkin ainakin jossain määrin.

      Omalla kohdalla kolahtaa ehkä vähän sellainen rosoisempi malli, liian kaunis ei saa olla. Kokoa sopivasti, yli 180 cm ainakin, eikä liian laiha. Perinteinen suomalainen mies, joka ei puhu eikä pussaa, kelpaa hyvin. Lakanoiden välissä pitäisi tietää, mitä tekee.

      Tätä kaurisnaista miellyttää ehkä sitten sellainen vähän tylsä, konservativinen insinööri, jolla pysyy niin vasara kuin moottoripyöräkin hanskassa. Mutta kynnenaluset pitää olla puhtaat :o) !!!

    • KaurisNainenMinäkin

      juuri sellanen suomalainen perus-pötikkä mies on ihana :) pidän valtavasti isoista miehistä. Ja miehen pitää saada minut tuntemaan itseni hyväksytyksi ja halutuksi, muuten menen ihan lukkoon ja olen kuin en häntä huomaisikaan jos tunnen oloni ei-kaivatuksi. Ja sellainen mies joka kestää pientä nävlimistäni, olisi hyvä jos pistäisi joskus vaikka vastaankin. (nykyinen vaaka-kumppani rasittaa kun hän ei ole ikinä ääntään korottanut, tai muutenkaan sanonut vastaan) eikä saa säpsähtää ja "mennä rikki" jos sanon esim. vahingossa jotenkin rajummin. Ja luottamusta myös, jos suhteessa tunnen tai edes luulenkin että minulle valehdellaan tai selän takana puuhaillaan kummia niin alan yleensä aika ilkiäksi ämmäksi.

    • ryhtyisi

      suhteilemaan sellaisen miehen kanssa, joka nimittää naista naikkoseksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1778
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1251
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1164
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1142
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1077
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1021
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    10. 10
      980
    Aihe