Parhaat paikat

konserteissa?

Olen menossa konserttiin ja koska en ole kovin usein käynyt niin voisitteko kertoa mielipiteitä missä osapuilleen on parhaat paikat? Lippupalvelun netissä ilmoitetaan että parhaat vapaat paikat on jossain rivillä 7 jne. mut sinne soitettaessa sain kuulla että vapaita paikkoja löytyy vielä vaikka eturivistä. Joten parhaatko on kuitenkin kauempana, miksi? Silloin kun olen ollut niin olen ostanut eturiviin ja mielestäni oli ihan hyvä, mut kokemuksia, kiitos.

4

3039

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on paras

kunhan ei joudu kovaäänisen kohdalle!

• menossa

ulkoilma vai sisätilakonserttiin?

Jyväskylän Paviljonki, monesti on ainakin viisi penkki riviä lattiatasolla ja seuraavat alkavat vasta nousta ylös.

• tiloissa

Se on Korisevan Arjan konsertti Imatralla Kareliasalissa. Toinen mihin olen menossa, on Lappeenrannassa Lappeenrantasalissa ja siitä mulla ei ole kokemuksia kun en ole kyseisessä tilassa koskaan käynyt, joten kiinnostaisi. Onhan se paljon kiinni siitä millainen sali on. Ehkä musiikki kuulostais paremmalta vähän kauempaa mut tosiaan on kurjaa jos joutuu ihan kaiuttimien kohtaan.

• Aleksandra
        tiloissa kirjoitti:

Se on Korisevan Arjan konsertti Imatralla Kareliasalissa. Toinen mihin olen menossa, on Lappeenrannassa Lappeenrantasalissa ja siitä mulla ei ole kokemuksia kun en ole kyseisessä tilassa koskaan käynyt, joten kiinnostaisi. Onhan se paljon kiinni siitä millainen sali on. Ehkä musiikki kuulostais paremmalta vähän kauempaa mut tosiaan on kurjaa jos joutuu ihan kaiuttimien kohtaan.

Riippuu täysin salista, missä kohtaa salia akustiikka on paras. Ihan eturivit eivät siltä kannalta ole parhaita, vaikka esiintyjien fanit muista syistä eturiveille haluavatkin.

Jos lavan ja penkkien välissä on muutama metri tilaa ja jos salin lattia on korotettu, voi aika edessäkin olla ihan miellyttävää. Varsinkin jos haluaa tarkkailla solistin lisäksi myös soittajia ja tutkailla vaikkapa vähän oudompia soittimia, ne näkee eturiveiltä parhaiten.

Pienemmissä saleissa ei kuuluvuutta niin haittaa, vaikka joutuisi takariveille. Isommissa saleissa (kuten Finlandia-talossa) kuuluvuus voi olla heikompi (tosin Finlandia-talon akustiikka ei muutenkaan ole kovin hyvä).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      107
      7039
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      494
      5191
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      143
      3200
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      214
      2607
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      35
      2287
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1262
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1222
    8. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1159
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1113
    10. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      53
      1090
    Aihe