Olen menossa konserttiin ja koska en ole kovin usein käynyt niin voisitteko kertoa mielipiteitä missä osapuilleen on parhaat paikat? Lippupalvelun netissä ilmoitetaan että parhaat vapaat paikat on jossain rivillä 7 jne. mut sinne soitettaessa sain kuulla että vapaita paikkoja löytyy vielä vaikka eturivistä. Joten parhaatko on kuitenkin kauempana, miksi? Silloin kun olen ollut niin olen ostanut eturiviin ja mielestäni oli ihan hyvä, mut kokemuksia, kiitos.
Parhaat paikat
4
2808
Vastaukset
- on paras
kunhan ei joudu kovaäänisen kohdalle!
- menossa
ulkoilma vai sisätilakonserttiin?
Jyväskylän Paviljonki, monesti on ainakin viisi penkki riviä lattiatasolla ja seuraavat alkavat vasta nousta ylös.- tiloissa
Se on Korisevan Arjan konsertti Imatralla Kareliasalissa. Toinen mihin olen menossa, on Lappeenrannassa Lappeenrantasalissa ja siitä mulla ei ole kokemuksia kun en ole kyseisessä tilassa koskaan käynyt, joten kiinnostaisi. Onhan se paljon kiinni siitä millainen sali on. Ehkä musiikki kuulostais paremmalta vähän kauempaa mut tosiaan on kurjaa jos joutuu ihan kaiuttimien kohtaan.
- Aleksandra
tiloissa kirjoitti:
Se on Korisevan Arjan konsertti Imatralla Kareliasalissa. Toinen mihin olen menossa, on Lappeenrannassa Lappeenrantasalissa ja siitä mulla ei ole kokemuksia kun en ole kyseisessä tilassa koskaan käynyt, joten kiinnostaisi. Onhan se paljon kiinni siitä millainen sali on. Ehkä musiikki kuulostais paremmalta vähän kauempaa mut tosiaan on kurjaa jos joutuu ihan kaiuttimien kohtaan.
Riippuu täysin salista, missä kohtaa salia akustiikka on paras. Ihan eturivit eivät siltä kannalta ole parhaita, vaikka esiintyjien fanit muista syistä eturiveille haluavatkin.
Jos lavan ja penkkien välissä on muutama metri tilaa ja jos salin lattia on korotettu, voi aika edessäkin olla ihan miellyttävää. Varsinkin jos haluaa tarkkailla solistin lisäksi myös soittajia ja tutkailla vaikkapa vähän oudompia soittimia, ne näkee eturiveiltä parhaiten.
Pienemmissä saleissa ei kuuluvuutta niin haittaa, vaikka joutuisi takariveille. Isommissa saleissa (kuten Finlandia-talossa) kuuluvuus voi olla heikompi (tosin Finlandia-talon akustiikka ei muutenkaan ole kovin hyvä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537870- 614400
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404023Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233942Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353373Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423330Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383238- 482983
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422761- 492514