Poika ongelmia..

~Isabella~

Laahustin painavat koulukirjat kädessä kohti luokkaa. Huokaisin syvään. Kuuliin askelia edestä, mutten jaksanut nostaa katsetta ylös. Yhtäkkiä joku törmäsi minuun. Kaaduin maahan ja kirjat lensivät mukana. "A-Anteeksi", kuulin tutun äänen. Säikähdin hiukan. Se oli ihastukseni, naapuriluokan Jussi. Jussi oli minua hiukan pitempi ja komea poika. Hänellä oli puolipitkät, noin korviin asti ylettyvät, ruskeat ja hiukan kihartavat hiukset. Hänellä oli poikamaiset kasvot. Hän oli kertakaikkiaan söpö. Mutisin jotain vastaukseksi. Jussi keräsi kirjani ja antoi minulle. Hän lähti kävelemään. Katsoin haikeana hänen peräänsä. Käännyin luokkaan päin, ja tunsin hänen katseensa selässäni. Pysähdyin, katsoin Jussia silmiin ja hymyilin. Jussi hymyili varovaisesti takaisin. Hänellä oli upea hymy, valkoiset hampaat näkyivät. Juoksin luokkaan ja istuin bestikseni, Suvin viereen. Suvi huomasi henkästymiseni. "Älä kysy mitään.. Törmäsin tiedät-kai-kukaan.." supisin ärtyneenä. Suvi naurahati, ja pahaksi onneksi tiukkis opemme kuuli sen. "Te kaksi sitten jäätte koulun jälkeen tänne erään toisen kanssa." hän murahti. "Kenen?" Suvi huusi. Hän oli uhkarohkea, eikä välittänyt säännöistä. "Pojan naapuriluokalta" ope murahti. "Mut mun pitää mennä terkkarille koulun jälkeen" Suvi valitti. "Noh, huomenna sinä jäät!" Ope nurisi.

Tunti kului hitaasti.. Mietiskelin Jussia ja open sanoja: "Naapuriluokan pojan kanssa". Ope piti naapuriluokalle, eli 7.B musaa. "Mulla kävi hyvä tuuri", Suvi virnisti ja lähti pois luokasta. Tunti oli loppunut. "Minä lähden nyt kotiin, mutta olet Jussin kanssa täällä sitten tekemässä tehtäviä koko tunnin", Ope kertoi. "Apua.. Jussin kanssa kaksin" nielaisin ja vatsassani alkoi lentämään tuhansia pieniä perhosia. "Ai moi.." Jussi sanoi ja istui viereeni. "öh.. Hei", kuiskasin pelokkaalla äänellä. Jussi katsoi silmiini oudosti ja antoi katseen kierrellä vartalollani. Hän alkoi suutelemaan hellästi. Vastasin takaisin. "Entäs jos joku tulee?" kysyin Jussilta. Hän vain hymyili. "Tuletko huomenna Discoon?" hän kysyi ja antoi vielä yhden suukon. "Juuh.." kuiskasin ja aloin tekemään tehtäviä.

Seuraavana päivänä polveni tuntuivat olevat ihan muussia. Laitoin kouluun tiukan topin ja lyhyen farkkuhameen, sillä disco olisi heti koulun jälkeen(pääsin vasta 16.30, koska olisin tietokoneluokassa).

"Moih!" Jussi huusi minulle ja pyysi tanssimaan. Olin haljeta ilosta. Huomasin Suvin kateelliset katseet. Tanssimme lempikappaleeni, Him:in The Funeral of Hearts:in tahdissa. "Täytyy käydä vessassa.."kuiskasin ja lähdin vessaan. Jussi alkoi seurata. Koulussamme oli tytöillä ja pojilla yhteiset vessan(karmiwaa). Jussi työnsi minut isoimpaan vessaan ja alkoi suudella. "En ole viellä valmis tähän.." sanoin nolona. Jussi pettyi. Tai siis ainakaan ei myöntänyt sitä, mutta huomasin sen heti. Lähdin itkien pois. Olin menettänyt Jussin sen takia. Tai siis niin luulin..

Jatkuu..

2

3586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antti

      Ei mun takia tarvitse jatkaa, näytti jo niin huonolta tuo alku et jätä vaa kertomatta loppu, kiitos

    • PuPuJuSSi

      Jatka..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe