Onko se sitä kun en sua nää ja kärsin, vai mitä.
Onko se sitä, vaikka näkisin, en sua kuitenkaan saa.
Onko se tämä mahdoton tunne, jonka takia tunnen ikävää.
Aikansa kun ikävöi, ei tunne enää mitään.
Ikävä, että on ikävää.
En taida enää jaksaa tälläistä.
On se ikävää.
n to m
mitä on ikävä?
5
914
Vastaukset
- hyvin olet
tajunnut, mitä ikävä on...
Noin se menee...Itsellä vaan on erästä naista kova ikävä, enkä ole ollenkaan varma, voinko hänet saada...
Mutta hei!!!Yritä vain kestää ikävääsi; sinulla (ja minulla) on paljon kohtalotovereita tässä sanomattomien sanojen, kertomattomien tunteiden ja ujojen (minäkin) ihmisten maassa...:(
Olet jo varmaankin huomannut, että oloa helpottaa jo se, kun saa kertoa siitä jollekin; vaikkapa tällä palstalla...
Itselläni ei ole ketään livessä, jolle voisin kuvitella kertovani tämän:( Olen kuitenkin varma, että sinä luit tämän, onhan se sinun aloittamassa ketjussa; joten kiitos siitä!!!-Helpotti vähän ikävääni...:)- -aloittaja-
sun vastauksen ja onhan se just noin kun sanoit. Harvalla sitä on niin hyvää ystävää, jolle syvimpiä tuntojansa kertoisi. Ei ole mullakaan, eikä oo tarviskaan. Jotkut asiat vaan on pidettävä itsellänsä ja yritettävä itse ajatuksissansa käsitellä. Jotkut asiat vaan jää junnaamaan ikuisiksi ajoiksi päähän ja lopulta ei ole kuin paha olo jäljellä, vaikka alunperin oli ihana kieriskellä ihastumisen vuoristoradassa.
- ihastuminen on
-aloittaja- kirjoitti:
sun vastauksen ja onhan se just noin kun sanoit. Harvalla sitä on niin hyvää ystävää, jolle syvimpiä tuntojansa kertoisi. Ei ole mullakaan, eikä oo tarviskaan. Jotkut asiat vaan on pidettävä itsellänsä ja yritettävä itse ajatuksissansa käsitellä. Jotkut asiat vaan jää junnaamaan ikuisiksi ajoiksi päähän ja lopulta ei ole kuin paha olo jäljellä, vaikka alunperin oli ihana kieriskellä ihastumisen vuoristoradassa.
kivaa, mutta jos ei tunnu pääsevän millään asiassa eteenpäin, se vasta onkin turhauttavaa ja surullista...(
Yritetään jotenkin kuitenkin, ei luovuteta, joohan...???
Hyvää iltaa sinulle, menen nyt nukkumaan; t.toinen ihastunut höpönassu(m) - -aloittaja-
ihastuminen on kirjoitti:
kivaa, mutta jos ei tunnu pääsevän millään asiassa eteenpäin, se vasta onkin turhauttavaa ja surullista...(
Yritetään jotenkin kuitenkin, ei luovuteta, joohan...???
Hyvää iltaa sinulle, menen nyt nukkumaan; t.toinen ihastunut höpönassu(m)sinulle. Olet ainakin positiivinen luonne:)
Kiitos siitä.
Ei luovuteta terveisin höpönamu.
- Anonyymi
Tuttu tunne. Vois miehelle sanoo samoin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179