kaunis .vilkas. kaikkien
.rakastama
vihattu varsinkin naisien
keskuudessa seurallinen ja yksin kertaisesti niin ihana,
kaksonen
11
3382
Vastaukset
- rakastettu87
joo oon tosissaan huomannut että meitä kaksosia rakastetaan niin paljon että mutta jostain syysta nais puoliset ei oikien tykkää en tiiä mut sen tiiän että kyl meist kaksosit on vaikka mihin.jotkut kaksoset on ujoja no oon mäkin välil mut mul vilkkautta ja nopetta ja muutenkin menoo on ja ollaanhan me kasoset sentään hyvin sosiiaalisia ja huomioon ottavaa kansaa ja ystävällisiä mä en tunne ku yhen joka vastaa näitä mitä kirjoitin ja se olen mä ois kyl kivä tuntee muitakin kaksosia ku ittensä kul kaikkii muita löytyy liiankin,...
- kaksosnainen
Miehet tykkää meistä kaksosnaisista. Meidät huomataan heti, ei tarvitse kuin saapua paikalle. Ja muuten jotkut naisetkin tykkää...
- wilhelmiina90
juu kyllä näin on, itelläni itseasiassa miespuolisia ystäviä/kavereitakin enemmän kun naispuolisia.
- toinennn
Minua ei ainakaan ole liikaa huomattu. tuntuu että enemmän juuri piirteitteni takia mies asiat lyttyyn vasta menevätkin. ehkä olen yksin asian kanssa.
- toinennn
toinennn kirjoitti:
Minua ei ainakaan ole liikaa huomattu. tuntuu että enemmän juuri piirteitteni takia mies asiat lyttyyn vasta menevätkin. ehkä olen yksin asian kanssa.
KYllä mullakin on poikapuolisia ystäviä, enemmän on kun naispuolisia, mutta suhdeasioissa olenkin sitten vaan ihan yksinomaan törppö. kiinnitän huomion, mutta kukaan ei pysy vauhdissa, ja välillä hitaudessa mukana. =)
- nbmjutfde65tgdfty5
minun mielestäni kaksoset on todella hyvä horoskooppi.
- tomppaaa
Samaa mieltä olen,Itse olen kaksonen kanssa ja muut kyllä huomaa minkälainen olen...
- nbmjutfde65tgdfty5
tomppaaa kirjoitti:
Samaa mieltä olen,Itse olen kaksonen kanssa ja muut kyllä huomaa minkälainen olen...
haittaako sua,jos olet kaksonen. Haukutaanko sua vai nimitelläänkö sua? itse olen jousimies,eikä se haittaa mua yhtään,koska kukaan ei ole sanonut siitä mitään pahaa. jokainen on oman horoskooppinsa arvoinen.
- kaksosnainen
nbmjutfde65tgdfty5 kirjoitti:
haittaako sua,jos olet kaksonen. Haukutaanko sua vai nimitelläänkö sua? itse olen jousimies,eikä se haittaa mua yhtään,koska kukaan ei ole sanonut siitä mitään pahaa. jokainen on oman horoskooppinsa arvoinen.
kyllä heti kuka ei oo kaksonen
- voiko sen paremmin sanoa
Allekirjoitanpa viestisi 110%. Ihania... eläviä...heidän kanssaan ei ideoista tule olemaan puutetta...
Kyl me vaa ostataa.. meitä kaksosia ei voi olla rakastamatta.. eikä yksikään päivä ei oo samanlainen.. ketään ei jätetä kylmäks=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279