Pitäisi TV ostaa normaaliin kotikäyttöön, ajatuksena 40" FullHD hintaluokka siinä 2000 euron kieppeillä. Kertokaapa nyt kokemuksenne rehellisesti omista TV:istänne eli hyviä ja huonoja ominaisuuksia kaivataan.
Olen lueskellut näitä palstoja, mutta näyttää, että kaikki merkit ja mallit ovat aivan paskoja eli mitään ei uskalla ostaa.
Mikä on paras TV???
4
1221
Vastaukset
- syherö
http://www.innova24.biz/ItemReport.aspx?MG=11&SG=130&PG=2
vertaile saksan ja suomen hintoja, yleisesti ottaen suuria eroja, kannattaa miettiä mistä ostaa... =) - töllömies
Samsung 40" M86 maksoi juuri tuon pari tonnia mitä olit ajatellut.
Plussia
Kuva on parempi mitä odotin, sillä ajattelin, että FullHD suorituu huonosti tuosta hunommasta digisingnaalista, mutta toisin kävi.
Värit toistuu tosi hyvin ja mustakin on mustaa eikä harmaata.
Digiviritin ohjelmaoppaineen toimii hienosti. Ulkomuoto tyylikäs kiiltävä musta (makuasia).
Kääntyvä jalusta, mitä monessa ei ole vakiona.
Miinuksia
Hieman suhjua liikkuvassa kuvassa kohteen ympärillä silloin kun tausta on vaalea ja liikkeessä oleva on kohde tumma, mutta näitä ilmenee tosi harvoin eli ei siis itseäni ole ainakaan häirinnyt.
Telkku pitää pientä surinaa, mutta jos äänet on normaalilla tasolla sitäkään ei kuule.
Kanavan vaihtuminen hitaampaa vanhaan telkkariin verrattuna, mutta taitaa vaihtua yhtä nopeasti kuin digiboxeilla yleensä.
Tehdasasetuksilla kuva ei ollut mitenkään hyvä ja joutui jonkin verran säätämään ennen kuin sai todella hyvän kuvan.
Mutta jokatapauksessa olen todella tyytyväinen kyseiseen televisioon. - REPPU JA REISSUMIES
hYVIN tODENNÄKÖISESTI pARAS tV oN lASER tV !
mITSUBISHI jA sAMSUNKI aLKAA tEKEMÄÄN.
~3 kERTAA pAREMPI kUVA kUIN lCD jA pLASMA tELKKAREISSA.- Plasma on paras
tuo Panasonicin uudet Plasmatelkkarit.
Käy katsomassa ja hämmästyt kuvan laadusta.
www.panasonic.fi/servlet/PB/menu/1055171_l16/index.html
Toi tuleva laser on varmaan myös hyvä, mutta eihän sitä vielä ole tavalliselle kuluttajalle saatavisssa, joten......
Paras on Panasonic
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3121691Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751254Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831237- 1331116
- 48793
- 57784
- 74759
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro117757- 48740
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60696