Powerpark-majoitus?

MikkoD7

Elikkä tietääkö joku powerparkin kupeesta edullista majapaikkaa?Aika suolaset hinnat ite PP:n majoitusmestoissa.Kaksi yötä aateltiin olla,2 aikuista ja 3v&5v lapset.

25

13490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saima12

      ylihärmän kuntokeskus, hotelli mäntylinna tai loma kesra....ne ainakin on aika lähellä...

    • paikkakuntalainen

      www.jaaskanloma.fi/ ja sitten löytyy , tosin matkaa 10 km www.mantylinna.fi/ samoin toi Kuntokeskus on 12 km päässä mutta lapsille siellä ois uimista ja ruoka edullista www.harmankuntokeskus.fi/. lomakesran mökit aika kaukana jos haluaa välillä käydä huilaamassa.. jaaskan lomat on ihan keskustassa ja näät varustuksen netistä.. mäntylinna kaunis idyllinen paikka

    • vaihtoehto
    • "Kaveli"

      Onhan se tietty paikallinen vetonaula ja nimimies takaa(Mika Salo) kiinnostuksen... itsekkin olen poikennut muttei öitä.. toivottavasti loma kuitenki onnistui.. mukavat kesänjatkot.. no toivottavasyti tytöt viihtyi..

    • Joo onhan siinä aika likellä.. vaihtoehtoja itekki aina Poverparkissa(voi myös yöpyä) poikkean..kiva huomata ku Mikko ja Kalevi jotka reissaa vaihtavat..kokemuksia..tälläsesta muutki hyötyy..

    • Lomailija
    • PowerPark majoitus
      • marja-tyrni

        Meillä on tuttuja käynyt mainitussa paikassa ovat olleet tyytyväisiä , kun on omaa rauhaa ja yksityisyyttä sekä edullinen majoitusvaihtoehto

        http://lahdenlomamokki.suntuubi.com


      • kuopiosta mennään
        marja-tyrni kirjoitti:

        Meillä on tuttuja käynyt mainitussa paikassa ovat olleet tyytyväisiä , kun on omaa rauhaa ja yksityisyyttä sekä edullinen majoitusvaihtoehto

        http://lahdenlomamokki.suntuubi.com

        näillä edullisia paketteja www.lapuahovi.fi 38km Powerista


    • tuttava turisti

      Terve! Tuliko kesällä reisattua.. no kuis ekaluokkalaisella koulu lähteny,,

    • pettynyt!!!

      Käytiin kesällä tuolla mökillä, oli kyllä ihan hirveä pettymys. "mökki" oli ollut yli 20vuotta tyhjillään ja olevinaan remontoitu (Kaikki todella alkeellista ja home haisi). Sekä "ranta" sauna oli sota-ajalta oleva pystyyn lahonut hökkeli ja ranta vanha soramonttu mikä oli täyttynyt vedellä. Mainitakseni vielä että talo on 5m päässä tiestä missä on 80km/h rajoitus, ei todellakaan sovi lapsiperheille.

      Joten en suosittele kellekkään

      http://lahdenlomamokki.suntuubi.com

      • hoomer1

      • Turkin pippuri

        Kävelin juuri ohitse tuon mainitun mökin , siellä tehdään perusteellista remonttia ulkopinnat yms uusitaan , tien paikka muuttuu ja puita raivattu uuden tien kohdalta. Kuulin , että tontin ympärille tehdään aita , että paikka on turvallinen lapsiperheille. Luultavasti mökissä on tuoksunut maali , sillä se on remontoitu sisältä perusteellisesti . Nopeusrajoitus 50 km / h on tiellä , onhan mökki niin lähellä koulua , että eipä siinä juuri voi hurjastella , ettei pienet lapset jää auton alle. Lisäksi huomautettakoon , että lähellä oleva uimapaikka on pohjavesialueella , että se tutkitaan tarkasti joka vuosi. Vedenlaatu on todella hyvä , eikä uimapaikka ole mikään soramonttu vaan se on hietakankaalla mäntymetsän ympäröimänä. Toivottavasti asia tuli selväksi.


      • Turun sinappi
        Turkin pippuri kirjoitti:

        Kävelin juuri ohitse tuon mainitun mökin , siellä tehdään perusteellista remonttia ulkopinnat yms uusitaan , tien paikka muuttuu ja puita raivattu uuden tien kohdalta. Kuulin , että tontin ympärille tehdään aita , että paikka on turvallinen lapsiperheille. Luultavasti mökissä on tuoksunut maali , sillä se on remontoitu sisältä perusteellisesti . Nopeusrajoitus 50 km / h on tiellä , onhan mökki niin lähellä koulua , että eipä siinä juuri voi hurjastella , ettei pienet lapset jää auton alle. Lisäksi huomautettakoon , että lähellä oleva uimapaikka on pohjavesialueella , että se tutkitaan tarkasti joka vuosi. Vedenlaatu on todella hyvä , eikä uimapaikka ole mikään soramonttu vaan se on hietakankaalla mäntymetsän ympäröimänä. Toivottavasti asia tuli selväksi.

        Siis voin suositella tätä

        http://lahdenlomamokki.suntuubi.com


      • Aura Sinappi
        Turkin pippuri kirjoitti:

        Kävelin juuri ohitse tuon mainitun mökin , siellä tehdään perusteellista remonttia ulkopinnat yms uusitaan , tien paikka muuttuu ja puita raivattu uuden tien kohdalta. Kuulin , että tontin ympärille tehdään aita , että paikka on turvallinen lapsiperheille. Luultavasti mökissä on tuoksunut maali , sillä se on remontoitu sisältä perusteellisesti . Nopeusrajoitus 50 km / h on tiellä , onhan mökki niin lähellä koulua , että eipä siinä juuri voi hurjastella , ettei pienet lapset jää auton alle. Lisäksi huomautettakoon , että lähellä oleva uimapaikka on pohjavesialueella , että se tutkitaan tarkasti joka vuosi. Vedenlaatu on todella hyvä , eikä uimapaikka ole mikään soramonttu vaan se on hietakankaalla mäntymetsän ympäröimänä. Toivottavasti asia tuli selväksi.

        Taitaa mökin omistaja itse tässä mainostaa mökkiään, kuten kaikilla muillakin keskustelupalstoilla. Kirjoitusasusta sen huomaa :)


      • Mökin omistajat
        Aura Sinappi kirjoitti:

        Taitaa mökin omistaja itse tässä mainostaa mökkiään, kuten kaikilla muillakin keskustelupalstoilla. Kirjoitusasusta sen huomaa :)

        Ei ole tarvetta mainostaa itse , kuulin tutulta , että täällä kirjoitellaan täysin perättömiä juttuja. Olen todella pahoillani näistä ikävistä ns. huhupuheista. Mökkihän on saneerattu 2011- 2012 , ihmettelen vaan , olisikohan kyseessä kateus. Täällä Pohjanmaalla sääliä saa ilmaaseksi , mutta kateus on ansaattua * Lauri Tähkä * !!!!!
        Kannattaisi tutustua uusiin kuviin kotisivuilla , eikö kuva puhu enemmän kuin tuhat sanaa. Otamme mielellämme vastaan sekä negatiivista että positiivista asiallista palautetta mökeistämme suoraan , ei näin takanapäin.


    • perheenisä

      Yhden yön Lahden mökissä viettäneenä voin sanoa etten varmasti sinne toiste perhettäni vie, enkä sitä kenellekään suosittele. Hökkelille ei ole tehty varmaan yhtään mitään kymmeniin vuosiin, ja erillinen saunakin oli sota-ajalta. Kaikin puolin huono kokemus.

    • rokkari2

      Terve vaan mites Mikon ja Kalen ..projektit ..kuiss keikkailu.. mf ,..onko dial naftaliinissa...

    • ErkkiTuom

      Erittäin kallista on tuo majoittuminen Powerparkissa. Huonolaatuisessa hotellissa tai vankkurissa (ei juuri mitään paitsi vuodepaikat) saa yöpyä 125 € hintaan. Muut sitten jo paljon kalliimpaa.

      Taitaa Mäntylinna ja Härmän Kuntokeskus olla parhaita vaihtoehtoja.

    • tepp1

      PowerParkkiin on tullut uusia mökkeja tänä vuonna Kokeile niitä

      • erkki_ahokas

        Ei ole tullut mutta elokuussa saattaa tulla jo osa käyttöön.


    • mökkihöperö 61

      Uudet mökit on tullut käyttöön. Sinne on vähän matkaa itse alueelta mutta autolla pääsee . Halvemmat kun pääalueen asumiset.

    • Hyvää Joulua ja onnea uudelle vuodelle 2014 ! Mikkolle ja pesueelle :) toivotellen

    • Anonyymi

      Onnittelut mennen Mikon päiväjohdosta!-kp

    • Anonyymi00025

      Hyvää syntymäpäibää Mikko :) toivottaa kale

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe