Elikkä tietääkö joku powerparkin kupeesta edullista majapaikkaa?Aika suolaset hinnat ite PP:n majoitusmestoissa.Kaksi yötä aateltiin olla,2 aikuista ja 3v&5v lapset.
Powerpark-majoitus?
25
13490
Vastaukset
- saima12
ylihärmän kuntokeskus, hotelli mäntylinna tai loma kesra....ne ainakin on aika lähellä...
- paikkakuntalainen
www.jaaskanloma.fi/ ja sitten löytyy , tosin matkaa 10 km www.mantylinna.fi/ samoin toi Kuntokeskus on 12 km päässä mutta lapsille siellä ois uimista ja ruoka edullista www.harmankuntokeskus.fi/. lomakesran mökit aika kaukana jos haluaa välillä käydä huilaamassa.. jaaskan lomat on ihan keskustassa ja näät varustuksen netistä.. mäntylinna kaunis idyllinen paikka
- vaihtoehto
- "Kaveli"
Onhan se tietty paikallinen vetonaula ja nimimies takaa(Mika Salo) kiinnostuksen... itsekkin olen poikennut muttei öitä.. toivottavasti loma kuitenki onnistui.. mukavat kesänjatkot.. no toivottavasyti tytöt viihtyi..
Joo onhan siinä aika likellä.. vaihtoehtoja itekki aina Poverparkissa(voi myös yöpyä) poikkean..kiva huomata ku Mikko ja Kalevi jotka reissaa vaihtavat..kokemuksia..tälläsesta muutki hyötyy..
- Lomailija
Tässä myös edullinen ja hyvä majoitusvaihtoehto lähellä Power Park ... mutta kuiteski rauhallisella paikalla...
http://lahdenlomamokki.suntubi.com - PowerPark majoitus
Tässä myös edullinen ja hyvä vaihtoehto varsinkin lapsiperheille , tässä oikea nettiosoite ( sorry , nolo )
http://lahdenlomamokki.suntuubi.com- marja-tyrni
Meillä on tuttuja käynyt mainitussa paikassa ovat olleet tyytyväisiä , kun on omaa rauhaa ja yksityisyyttä sekä edullinen majoitusvaihtoehto
http://lahdenlomamokki.suntuubi.com - kuopiosta mennään
marja-tyrni kirjoitti:
Meillä on tuttuja käynyt mainitussa paikassa ovat olleet tyytyväisiä , kun on omaa rauhaa ja yksityisyyttä sekä edullinen majoitusvaihtoehto
http://lahdenlomamokki.suntuubi.comnäillä edullisia paketteja www.lapuahovi.fi 38km Powerista
- tuttava turisti
Terve! Tuliko kesällä reisattua.. no kuis ekaluokkalaisella koulu lähteny,,
- pettynyt!!!
Käytiin kesällä tuolla mökillä, oli kyllä ihan hirveä pettymys. "mökki" oli ollut yli 20vuotta tyhjillään ja olevinaan remontoitu (Kaikki todella alkeellista ja home haisi). Sekä "ranta" sauna oli sota-ajalta oleva pystyyn lahonut hökkeli ja ranta vanha soramonttu mikä oli täyttynyt vedellä. Mainitakseni vielä että talo on 5m päässä tiestä missä on 80km/h rajoitus, ei todellakaan sovi lapsiperheille.
Joten en suosittele kellekkään
http://lahdenlomamokki.suntuubi.com- Turkin pippuri
Kävelin juuri ohitse tuon mainitun mökin , siellä tehdään perusteellista remonttia ulkopinnat yms uusitaan , tien paikka muuttuu ja puita raivattu uuden tien kohdalta. Kuulin , että tontin ympärille tehdään aita , että paikka on turvallinen lapsiperheille. Luultavasti mökissä on tuoksunut maali , sillä se on remontoitu sisältä perusteellisesti . Nopeusrajoitus 50 km / h on tiellä , onhan mökki niin lähellä koulua , että eipä siinä juuri voi hurjastella , ettei pienet lapset jää auton alle. Lisäksi huomautettakoon , että lähellä oleva uimapaikka on pohjavesialueella , että se tutkitaan tarkasti joka vuosi. Vedenlaatu on todella hyvä , eikä uimapaikka ole mikään soramonttu vaan se on hietakankaalla mäntymetsän ympäröimänä. Toivottavasti asia tuli selväksi.
- Turun sinappi
Turkin pippuri kirjoitti:
Kävelin juuri ohitse tuon mainitun mökin , siellä tehdään perusteellista remonttia ulkopinnat yms uusitaan , tien paikka muuttuu ja puita raivattu uuden tien kohdalta. Kuulin , että tontin ympärille tehdään aita , että paikka on turvallinen lapsiperheille. Luultavasti mökissä on tuoksunut maali , sillä se on remontoitu sisältä perusteellisesti . Nopeusrajoitus 50 km / h on tiellä , onhan mökki niin lähellä koulua , että eipä siinä juuri voi hurjastella , ettei pienet lapset jää auton alle. Lisäksi huomautettakoon , että lähellä oleva uimapaikka on pohjavesialueella , että se tutkitaan tarkasti joka vuosi. Vedenlaatu on todella hyvä , eikä uimapaikka ole mikään soramonttu vaan se on hietakankaalla mäntymetsän ympäröimänä. Toivottavasti asia tuli selväksi.
Siis voin suositella tätä
http://lahdenlomamokki.suntuubi.com - Aura Sinappi
Turkin pippuri kirjoitti:
Kävelin juuri ohitse tuon mainitun mökin , siellä tehdään perusteellista remonttia ulkopinnat yms uusitaan , tien paikka muuttuu ja puita raivattu uuden tien kohdalta. Kuulin , että tontin ympärille tehdään aita , että paikka on turvallinen lapsiperheille. Luultavasti mökissä on tuoksunut maali , sillä se on remontoitu sisältä perusteellisesti . Nopeusrajoitus 50 km / h on tiellä , onhan mökki niin lähellä koulua , että eipä siinä juuri voi hurjastella , ettei pienet lapset jää auton alle. Lisäksi huomautettakoon , että lähellä oleva uimapaikka on pohjavesialueella , että se tutkitaan tarkasti joka vuosi. Vedenlaatu on todella hyvä , eikä uimapaikka ole mikään soramonttu vaan se on hietakankaalla mäntymetsän ympäröimänä. Toivottavasti asia tuli selväksi.
Taitaa mökin omistaja itse tässä mainostaa mökkiään, kuten kaikilla muillakin keskustelupalstoilla. Kirjoitusasusta sen huomaa :)
- Mökin omistajat
Aura Sinappi kirjoitti:
Taitaa mökin omistaja itse tässä mainostaa mökkiään, kuten kaikilla muillakin keskustelupalstoilla. Kirjoitusasusta sen huomaa :)
Ei ole tarvetta mainostaa itse , kuulin tutulta , että täällä kirjoitellaan täysin perättömiä juttuja. Olen todella pahoillani näistä ikävistä ns. huhupuheista. Mökkihän on saneerattu 2011- 2012 , ihmettelen vaan , olisikohan kyseessä kateus. Täällä Pohjanmaalla sääliä saa ilmaaseksi , mutta kateus on ansaattua * Lauri Tähkä * !!!!!
Kannattaisi tutustua uusiin kuviin kotisivuilla , eikö kuva puhu enemmän kuin tuhat sanaa. Otamme mielellämme vastaan sekä negatiivista että positiivista asiallista palautetta mökeistämme suoraan , ei näin takanapäin.
- perheenisä
Yhden yön Lahden mökissä viettäneenä voin sanoa etten varmasti sinne toiste perhettäni vie, enkä sitä kenellekään suosittele. Hökkelille ei ole tehty varmaan yhtään mitään kymmeniin vuosiin, ja erillinen saunakin oli sota-ajalta. Kaikin puolin huono kokemus.
- rokkari2
Terve vaan mites Mikon ja Kalen ..projektit ..kuiss keikkailu.. mf ,..onko dial naftaliinissa...
- ErkkiTuom
Erittäin kallista on tuo majoittuminen Powerparkissa. Huonolaatuisessa hotellissa tai vankkurissa (ei juuri mitään paitsi vuodepaikat) saa yöpyä 125 € hintaan. Muut sitten jo paljon kalliimpaa.
Taitaa Mäntylinna ja Härmän Kuntokeskus olla parhaita vaihtoehtoja. - tepp1
PowerParkkiin on tullut uusia mökkeja tänä vuonna Kokeile niitä
- erkki_ahokas
Ei ole tullut mutta elokuussa saattaa tulla jo osa käyttöön.
- mökkihöperö 61
Uudet mökit on tullut käyttöön. Sinne on vähän matkaa itse alueelta mutta autolla pääsee . Halvemmat kun pääalueen asumiset.
Hyvää Joulua ja onnea uudelle vuodelle 2014 ! Mikkolle ja pesueelle :) toivotellen
- Anonyymi
Onnittelut mennen Mikon päiväjohdosta!-kp
- Anonyymi00025
Hyvää syntymäpäibää Mikko :) toivottaa kale
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560