Sturm und Drang

mä78

Voi, että tässä kunnon bändi. Toivottavasti pojille ei nouse pissa päähän ja muutenkin jaksavat, kun ovat niin nuoria. Ei millään pahalla, mutta Koivusen Arikin jää kyllä kakkoseks.

3

803

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pojista voi

tulla hyviä vähän vanhempina, jos omat lahjat riittävät, mutta oppivathan nyt ainakin soittamaan, laulamaan ja ehkäpä jopa tekemään biisejä manageri/muusikko-isin johdolla? Learning to rock;D

Tällä hetkellä ovat kuitenkin vain "teinisensaatiobändi" siinä missä Ari Koivunen on idolsensaatiolaulaja.

Mistähän muuten johtuu että jopa musa-arvosteluissa verrataan Aria ja Sturmiksia keskenään, minä en näe yhteyttä, ellei sitten tarkoiteta musagenreä. Arihan ei ole yhtye, vaan idolsin kautta pinnalle päässyt laulaja ja pojat taas, no hmm... enpä oikein tiedä; toteuttavat iskän unelmaa..?

• Real Shady

Kyllä ottaa pannuun kaltaisesi ihmisten kommentit. Siis mikä on oikeasti sellainen kunnon bändi, aito niinku??

Sellainen joka tekee kaikki biisit itse ja joka on aloittanut 3 vuotiaana? Jollakin palstalla Sturmit sai paskaa niskaan vain sen takia että joku alkoi vertaamaan Dioon ja kaikki HC Dio fanit rupes potkiin Sturmia.

Ihmiset sanovat että Sturmit on vain nuoria ja thats it.

Sanotaan näin että André Linman lausuu englannin paremmin kuin esim Toni Kakko tai Timo Kotipelto, plus että kloppi on 15 siinä missä ed.main. ovat noin 35. Totta kai Andrélla on paljon opittavaa mutta hei, se soittaa kitaraakin helvetin hyvin. Kaikki aikanaan.

Ja että Sturmi toteuttaa isukin unelmaa.Bullshit. Isukin yritys oli Place2Go, aika kaukana Sturmin musasta.

Niin vain ottaa päähän.

• ninnuukkaaa

No ei ainakaan toistaseksi oo varmaan noussut pissa päähän :) Kaverin kanssa oltiin vaasassa ostoksilla ja kolme bändiläistä istuskeli samalla puiston penkillä, juteltiin mukavia puol tuntia ja loppujen lopuks meille vast selvis et olivat Sturm Und Drangin poikia :DD kyl oli muille kavereille kertomista ;D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      315
      6817
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      69
      3906
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      207
      3106
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2807
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1932
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      210
      1682
    7. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1682
    8. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1528
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1521
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1408
    Aihe