Mikä teitä vaivaa volvokuskit

lapsellista

miksi volvokuskit ovat lapsellisia?

omistin muutama vuosi takaperin näyttävän tehokkaan urheiluauton..yllätys yllätys..arvatkaa ketkä oli aina ensimmäisenä haastamassa liikennevaloissa..
volvot..

haastajia oli s40..v40..s60..s80..v70 jne..mikä teitä ihmiset vaivaa..ihan rauhassa ajelin ja pysähdyin liikennevaloihin niin valvokuski vierellä vilkuilee ja kaasuttaa moottoria ja sitten renkaat vinkuen volvo yrittää lähteä..
naurettavaa pelleily..
en edes viitsinyt vaivautua moiseen..luuleekohan volvokuskit että ne pärjää niin pienimoottorisilla rimpuloilla isolle 5.7 litran veekasille?
Sain aina hyvät naurut..

24

2785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muasturi

      Melko lapsellisia. Ja oletko huomannu, että aikas monen volvon sekä myös mersujen että bemarien vilkut on rikki?! jo uusissa.. Ei näy mitään valon pilkahdusta risteyksissä tahi ohituksissa. Ja ohittaessa eteen ihan nokkaa viistäen. Ei voi kun päivitellä. aina niillä on kiire hautaansa!

    • jepejp

      5,7 litran urheiluauto kertoo jo paljon....

    • Naurua kolmannella...

      Siis täh? 5,7 V8 koneella hui kauheeta.
      Jos sulla oli vakio malli,niin lue kuule lisää auto lehtiä. V8 magazinea

      Ei juuri kannata lähteä nykyisten eurooppalaisten tai japskien kanssa samalle viivalle vakio myllyllä.
      Häviää meinaan jo huippunopeudessa vuoden muutaman ikäinen camaro kulku loppu 210 ei pärjännyt edes saman ikäiselle Saabille.
      Joten mene omalle saitilles, jos sulla ei ole varaa Volvoa tai muuta parempaa merkkiä ostaa kuin americaano.

      Kukaan ei todellakaan haasta tollasia pellejä, susta vaan tuntuu siltä kun laatikkos luistaa ja sulla ei riitä lämässä euroja ostaa gasoa kun muut lähtee ja kulkee paremmin samoilla kulutuksilla.

      Sit noiden vilkkujen ja parkkien käytöstä, joo ne unohtuneet kyllä merkiltä kuin merkiltä varustelusta.

      Mutta amerikan rassilla ajavilta on unohtunut,jopa ajovalot katsos kun teistä on makeeta ajella parkit päällä.

    • veekasi,

      on mahtanut ottaa päähän kun perhe-Volvo suksiboxi katolla pisti neniin.

    • Volvo S60

      Haastajia? Kyllä minä olen sitä mieltä, että Suomen halutuinta merkkiä sorsitaan suotta.
      Eikös niitä haastajia löydy joka merkiltä?
      Ei kai se sen merkin vika ole, jos penkin ja
      ratin välissä on pikkupoika / tyttö kokeilemassa rajojaan. Volvoissa nyt sattuu usein olemaan se turbokone, niin sillä on kiva ajella vähän reilummin. Itse en kyllä yleensä haasta ketään, mutta kanssa-autoilijat Volvon, Bemarin, Audin tai jonkin sporttisen Mersunkin nähdessään yltyvät usein kaksintaisteluun...mielen laiskuutta vai mitä lie?

      • TÄSSÄ LISTA

      • --//-
        TÄSSÄ LISTA kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=564&posting=22000000027453815

        sulla on hieno lista, pidä varas ettet myöhästy dösästä, katellessasi oikeita autoja ;-)
        Sitten muista katsoa vasempaan ja oikeaa, sekä tietysti palaako vihreä sulle kun lähdet ylittämään suojatietä. Pyydä vaikka jotain tätiä auttamaan jos olet värisokea tai et muuten uskalla.

        Niin ei paha motoristi, Volvolla tai Bemarilla ajava sun päälle kun kävelet punaisia päin.

        Ihan oikeasti kaikki ei saa Volvoa, Bemaria tai muuta saman hintaluokan autoa, ja sehän kismittää vai mitä? kun naapurin sedällä on Volvo ja toisella Bemu pihassa;-) Itse pitää vääntää jollain vanhalla vekottimella, ja akka käkättää vieressä.


      • Esson baarin apuoppilas
        --//- kirjoitti:

        sulla on hieno lista, pidä varas ettet myöhästy dösästä, katellessasi oikeita autoja ;-)
        Sitten muista katsoa vasempaan ja oikeaa, sekä tietysti palaako vihreä sulle kun lähdet ylittämään suojatietä. Pyydä vaikka jotain tätiä auttamaan jos olet värisokea tai et muuten uskalla.

        Niin ei paha motoristi, Volvolla tai Bemarilla ajava sun päälle kun kävelet punaisia päin.

        Ihan oikeasti kaikki ei saa Volvoa, Bemaria tai muuta saman hintaluokan autoa, ja sehän kismittää vai mitä? kun naapurin sedällä on Volvo ja toisella Bemu pihassa;-) Itse pitää vääntää jollain vanhalla vekottimella, ja akka käkättää vieressä.

        Jopas on asenne. Ei ihme, että ajellaan umpikännissä ihmisiä hengiltä.

        Kyllä ne lait koskevat kaikkia, myös mainitsemillasi autoilla ajavia. Minäkin olen surrut, että en ole saanut mitään autoa. Jokaisen olen joutunut omilla rahoillani ostamaan. Se saaminenkohan tekee niin ylimieliseksi. Kuvittelet kai, että isäpapan/äitimamman lahjoittamalla autolla saa rellestää vapaasti. Kyllä pappa/mamma viulut maksaa.


      • KAAHAREITA
        --//- kirjoitti:

        sulla on hieno lista, pidä varas ettet myöhästy dösästä, katellessasi oikeita autoja ;-)
        Sitten muista katsoa vasempaan ja oikeaa, sekä tietysti palaako vihreä sulle kun lähdet ylittämään suojatietä. Pyydä vaikka jotain tätiä auttamaan jos olet värisokea tai et muuten uskalla.

        Niin ei paha motoristi, Volvolla tai Bemarilla ajava sun päälle kun kävelet punaisia päin.

        Ihan oikeasti kaikki ei saa Volvoa, Bemaria tai muuta saman hintaluokan autoa, ja sehän kismittää vai mitä? kun naapurin sedällä on Volvo ja toisella Bemu pihassa;-) Itse pitää vääntää jollain vanhalla vekottimella, ja akka käkättää vieressä.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=582&posting=22000000025388291


      • mallit

      • ssds
        mallit kirjoitti:

        Volvo kuskit luulee että heidän lada malliset koslat ois hienoja,mut ei ei

        Volvo ei ole sen parempi kuin muutkaan. Keskikastia, jos sitäkään.


      • Prööt
        ssds kirjoitti:

        Volvo ei ole sen parempi kuin muutkaan. Keskikastia, jos sitäkään.

        Onnittelut kommentoit 7vuotiasta juttua........


    • AUDI the king

      vittuku ne on tyhmiä aikuiset miehet jollain volvolla yrittää esittää.normaali perheauto tai ainut urheilullisuus on farmariksi niukat tilat.volvo ja 5pyttyä.vittu niitä pitää 6 tai 8 ja vähintään 3litraa

      • the king

        no jo.. volvo valmistaa vielä tänäkinpäivänä 5 ja 6 ja 8 koneita, kooltaan 2,4 - 4,4 litraa. olet kyllä aika pätevä jätkä tietämään autoista... mutta ymmärrän että vituttaa kun ei audilta enää 5 konetta löydy..


    • naurut

      kyllä sain päivän naurut, että oikein "veeekasi", sitten ollaan tientukkona kun ei raaskita muuta kuin "pintakaasulla" körötellä, muuten käy pyörre tankissa, heh, heh xDD

      • veekasilla

        ajavat ajattele bensan hintaa, tiedoksesi =)


      • niillä
        veekasilla kirjoitti:

        ajavat ajattele bensan hintaa, tiedoksesi =)

        onkos niillä edes millä ajattelee xD


    • heh heh

      Samat osat ja moottorit kuin tavallisessa amerikkalaisessa perheautossa, ainoa ero on 2 ovea. Alustalle ei ole perheautoon verrattuna tehty mitään, tehoja huimat 220 hv ja virityslastulla 240 !!! jeej jee, makeeta :))))))

      Bootsit jalkaan, stetsoni päähän ja farkkuliivi päälle ja sitten cruisinkiin, siinä kuukauden kohokohta :))))) kyllä kannattaa hehkuttaa jollain camarolla :))))

      • HAHAHAA-

        onko kyseinen kirjoittaja maininut että se on camaro?
        ja toisekseen otappa poika selvää paljonko uusimmissa camaroissa on hevosvoimia..

        koska traktori on ollu auto?


      • Laatu tietoinen.
        HAHAHAA- kirjoitti:

        onko kyseinen kirjoittaja maininut että se on camaro?
        ja toisekseen otappa poika selvää paljonko uusimmissa camaroissa on hevosvoimia..

        koska traktori on ollu auto?

        Amerikkalaiset autot on JEES. Mutta myös Volvot on AUTOJA PARHAASTA PÄÄSTÄ! Japanilaiset riisikipot taasen ovat täysiä pask...


      • Joka tapauksessa
        HAHAHAA- kirjoitti:

        onko kyseinen kirjoittaja maininut että se on camaro?
        ja toisekseen otappa poika selvää paljonko uusimmissa camaroissa on hevosvoimia..

        koska traktori on ollu auto?

        revipä lehmipoju siitä :)))))


    • tiedetäänn...

      Kusetin tuollaisen camaron mummon micralla..

    • _____,

      Volvokuskit saa aina vihreeksi kateudesta näillä peleillä, kokeile...! Hirvee koneen huudatus valoista kun ne fordit ei lähe mihinkään. Ainoa syy on omistaa Volvo tai Saab kokeilematta muita merkkejä.

      • ...

        hahaha RRRRRRRRVOLVO..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4359
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1819
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1560
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1335
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    Aihe