Asianajaja romani?

Anteeks et kysyn!

Tiedän et teitä palstalaisia ärsyttää nää jatkuvat kyselyt, itse en oo aiemmin kysellyt vaan se on joku toinen, mut nyt on ihan pakko. Onks tää asianajana Lampela, joka ajaa tuota poliisimurhaajan tapausta, niin romani? Äitee väitti että on.

8

1561

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama vielä

      Siitä kuskistakin kuulin että ois romani mutta taitaa olla huhupuheita vaan.

      • romani.

        ei ole se kuski mikään mustalainen ollu. lampela on, en tiiä vaan että onko puoliksi vai kokonaan


      • tietäääää
        romani. kirjoitti:

        ei ole se kuski mikään mustalainen ollu. lampela on, en tiiä vaan että onko puoliksi vai kokonaan

        kuulemma ollu romaaaaneja


    • muistelen näin

      mielestäni hänen isänsä oli puolikas,joten näin.Äiti on valtaväkeä.

      • iiiihiiiiii

        hih hih kivoja juttu täällä, sattuu olemaan mun serkun poika hah hah, enkä minä ole mikään puolikas vaan 100% romaniverta


      • sattu
        iiiihiiiiii kirjoitti:

        hih hih kivoja juttu täällä, sattuu olemaan mun serkun poika hah hah, enkä minä ole mikään puolikas vaan 100% romaniverta

        serkku kuin serkku noinhan se männöö


    • tässä hänestä juttu,osa siitä

      Heikki Lampela
      Stadin kundi Viiskulmasta sanoo olevansa ylpeä siitä, että hänessä on neljäsosa romaniverta. - Taustaltani ja identiteetiltäni olen kuitenkin tavallinen suomalainen mies, hän toteaa.

      Helsingin poliisilaitoksella muistellaan hyvällä nuorta lakimiestä, joka kymmenisen vuotta sitten tuli esittäytymään ja kertomaan, että hän voisi tarvittaessa ottaa rikosasioita hoitaakseen. Tuore juristi oli juuri avannut oman lakiasiaintoimistonsa - ja kuten Grishamin romaaneissa, harvalla uraansa aloittavalla lakimiehellä on asiakkaista heti ylitarjontaa.

      Heikki Lampela ei törmännyt pahasti ennakkoluuloihin, vaikka olikin isänsä puolelta saanut neljänneksen romaniverta. Rauhallinen, asiallinen olemus vakuutti paitsi ensimmäiset asiakkaat myös poliisit. Olihan Lampela ehtinyt jo harjoitella vt. nimismiehenä neljällä paikkakunnalla, muun muassa Isojoella Pohjanmaalla.

      • H oli oikeassa

        H oli oikeassa


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe