Todellisen osoitteen peittäminen linkeissä?

auttakaaa minua

Sellasta kyselisin, että millä tavalla / minkalaisella koodilla saan tehtyä niin, että kun osoittimen laittaa sivuilla linkin kohdalle, niin siinä ei näy sitä todellista osoitetta.. Enintään lyhyt osoite saa näkyä..

6

485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Autetaan nyt kertomalla, että ajatus on harhainen ja kannattaa unohtaa.

      Jos voisit kertoa, miksi sellainen huijaaminen olisi mielekästä, niin voisin ehkä kertoa, miten sen voi tehdä. Mutta et voi.

      • auttakaaa minuaaaa

        Oot vissiin just niitä truu nörttejä, jotka toimii täällä foorumeilla tällä tyylillä, että ku ei ole itse nörtti, eikä tiedä mistään mitään niin hihihih eipä kerrota vastausta..

        Ei kiinnostakkaan saada tollaselta vastausta!!!


      • zxcvbnp
        auttakaaa minuaaaa kirjoitti:

        Oot vissiin just niitä truu nörttejä, jotka toimii täällä foorumeilla tällä tyylillä, että ku ei ole itse nörtti, eikä tiedä mistään mitään niin hihihih eipä kerrota vastausta..

        Ei kiinnostakkaan saada tollaselta vastausta!!!

        "auttakaaa minuaaaa" pyysit nikissäsi.

        Sinua koetettiin auttaa.

        Eli sinut koetettiin saada ymmärtämään, että sivuja tehdessä ei kannattaisi keskittää rajallisia voimavarojaan kaikenmoiseen täysin toisarvoiseen ja hyödyttömään näpertelyyn.

        Jos joku kysyy lääkäriltä "millä reseptivapaalla lääkkeellä saan hengen itseltäni", niin tuskin lääkäri kertoo lääkkeiden nimiä. Vähän samaan tapaan kuin tässä sinunkin tapauksessasi, vastaus voisi olla jotain tyyliin "miksi haluat hengen pois itseltäsi?"


      • nothingsfine
        zxcvbnp kirjoitti:

        "auttakaaa minuaaaa" pyysit nikissäsi.

        Sinua koetettiin auttaa.

        Eli sinut koetettiin saada ymmärtämään, että sivuja tehdessä ei kannattaisi keskittää rajallisia voimavarojaan kaikenmoiseen täysin toisarvoiseen ja hyödyttömään näpertelyyn.

        Jos joku kysyy lääkäriltä "millä reseptivapaalla lääkkeellä saan hengen itseltäni", niin tuskin lääkäri kertoo lääkkeiden nimiä. Vähän samaan tapaan kuin tässä sinunkin tapauksessasi, vastaus voisi olla jotain tyyliin "miksi haluat hengen pois itseltäsi?"

        ei ole totta millaista meininkiä täälläkin XD .. yksi kysyy apua, ja true-nörtti antaa kliseisen ja näpsäkän 'et vain osaa' -vastauksen, joka on kyllä kuultu jo varsin monesti..

        mitä järkeä on tällaisen palstan olemassa olossa, jos vastaukset ovat tuota tasoa?.. mitä järkeä on true-nörttien olemassa olossa, jos heistä ei ole juurikaan mitään hyötyä toisille? menkää toki muualle kiitos hankkimaan se elämä, niin mekin..

        ja lähettäkää tähänkin viestiin uusi nokkela sivistynyt v*ttuilu vastaus, netiketin puitteissa, eikö.. tiedän juuri mitä aiotte sanoa, niinpä en lue vastauksia.. tiedoksi vain teille vastanneille, että teidän kannattaisi vähän pohtia juttuja..

        t. kysyjän kaveri


      • voe voe
        nothingsfine kirjoitti:

        ei ole totta millaista meininkiä täälläkin XD .. yksi kysyy apua, ja true-nörtti antaa kliseisen ja näpsäkän 'et vain osaa' -vastauksen, joka on kyllä kuultu jo varsin monesti..

        mitä järkeä on tällaisen palstan olemassa olossa, jos vastaukset ovat tuota tasoa?.. mitä järkeä on true-nörttien olemassa olossa, jos heistä ei ole juurikaan mitään hyötyä toisille? menkää toki muualle kiitos hankkimaan se elämä, niin mekin..

        ja lähettäkää tähänkin viestiin uusi nokkela sivistynyt v*ttuilu vastaus, netiketin puitteissa, eikö.. tiedän juuri mitä aiotte sanoa, niinpä en lue vastauksia.. tiedoksi vain teille vastanneille, että teidän kannattaisi vähän pohtia juttuja..

        t. kysyjän kaveri

        Koska tiedän että kuitenkin luet vastaukset, niin koetan selventää asiaa.

        Jos joku kysyy apua johonkin täysin järjettömään tekemiseen, niin eikö kysyjää olisi opastettava ja kerrottava että hänen yrittämänsä asia on järjetön.

        No, kun et tätä asiaa ymmärtänyt tuosta lääkärivertauksesta, niin kai se on uskottava, etteivät kaikki voi ymmärtää edes yksinkertaisimpia asioita.


    • lyhytlinkkiä ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe