Sattuisko kukaa tiätää et mist päi Porii noi Dingon jäsenet o? Ku en millää oo löytäny mitää tietoo asiast...
Dingon jäsenet
6
1087
Vastaukset
- mut jos et kerro ni...
... sen verra voi antaa vinkkii, et he o iha tost tori ympärilt. Siit o kaikilt lyhyt matka ostaa perunoit ja silakoit ja ojala piirakoit. Lisäks ne ketkä tykkää merest, ni niil o lyhyt matka satamaa.
- !!!
Alkuperäset?
- luulisi et
joko tän hetkiset tai alkuperäset.
- ..tua noi
neumanni on ainaki lähtösi viikkarist
- tää mennee
Ko tiatoa tulvii.
"neumanni on ainaki lähtösi viikkarist" ja sit se laulaja Peretti taase o kuukkari poikii. Sittemmi kyl kait muutti tiäk sää tua noi meril. - Vanha naapuri
tää mennee kirjoitti:
Ko tiatoa tulvii.
"neumanni on ainaki lähtösi viikkarist" ja sit se laulaja Peretti taase o kuukkari poikii. Sittemmi kyl kait muutti tiäk sää tua noi meril.Nipa ja Eve on Pormestarinluodosta.Luin jostain,et Eve on joutunut muuttamaan pienenä ympäri Poria,Nuoren YH-Äidin mukana.Nykyisestä Dingosta,Porissa asuu enään Eve.Asuu jossain Puuvillan alueella Nykyisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264618- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 422436
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086