Mitäköhän mieltä hän olisi?

tavoitteena kauris(m)

olen itse vesimies(n) ja olen kova pälpättämään ja muutenkin hyvin sosiaalinen..eräs henkilö jonka kanssa on juttua kauris(m)..niin hän on ujo mutta olen saanut hänestä tehtyä paljon sosiaalisemman..

menenpä asiaan..tietojeni mukaan kauriit eivät pahemmin tunteitaan kerro..
olen itse hänelle kertonu kiinnostukseni ja hänkin vihjannut..
säikähtäisikö hän jos lähestyisin häntä enemmän..
kun en haluaisi pilata sitä kaikkea mitä meillä on sillä että haluan vain hänen lähelleen..

kysynkin teiltä fiksummilta mitä olette mieltä

anteeksi että tuli vähän liian pitkä

6

1231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tavoitteena kauris(m)

      ja lisäyksenä äskeiseen..olen ainut naine jonka hän on päästänyt lähelleen..kaikki miehen kaverit sanovat niin..
      saan hänet nauramaan ja puhumaan..ja huumoria ei puutu jutuistamme

      • jaksatko

        Itse seurustelin samankaltaisen kaurismiehen kanssa ja kaikki meni aina hyvin, kun minä vain jaksoin olla iloinen ja kannustava häntä kohtaan. Hän itse ei osannut tukea minua oikeestaan missään asiassa. Tämä koitui kohtaloksi ja suhteemme (onneksi) päättyi.

        Mieti, mitä itse haluat suhteelta, saatko sen ja tee päätöksesi sen mukaan.


    • jantunen80

      Mä olen kauris mulla on pari hyvää frendiä jotka on kauriita ja yhdistää kilteys ja se että ollaan sosiaallisia ja rehellisiä tunteissa ja mulle puhuminen on helppoa!!!!!

    • Ajatusten tonava

      Sinä parahultainen vesimiesnainen, jätähän se kaurisveikkonen rauhaan tai aiheutat ylimääräisiä tunnesotkuja kaverin elämässä. Olet niitä naisia, jotka antavat vain ymmärtää ja saavat tuollaisen ujon sorttisen ja rehdin tyypin ihastumaan sinunkaltaiseen huithapeliin. Kun näin käy, niin sinä vaan iloisesti toteat, ettei tässä nyt mitään sen kummempaa kun mehän ollaan vaan ystäviä. Ja niitä miesystäviä sulla sitten riittääkin huru mycket. Joten kaveraahan vaan kaltaistesi seurassa ja jätä rehdit ja pystyssä päin kulkevat veikkoset rauhaan.

      • tavoitteena kauris(m)

        ei se on kyllä niin että hän aiheuttaa minulle tunnesotkuja..
        minulla ei ole muita miesystäviä..minulla on huonoja mies kokemuksia..mutta kerrankin tämä herra jonka kanssa on juttua on aivan erilainen..kerrankin ihminen joka ei esitä mitään mitä ei ole..

        itse varmasti olet kauris mies..ette tekään mitään täydellisiä ole..varsinkaan noita "rehtejä"
        joten sinuna en menisi arvostelemaan ihmisiä ilman että tunnet


      • palaa
        tavoitteena kauris(m) kirjoitti:

        ei se on kyllä niin että hän aiheuttaa minulle tunnesotkuja..
        minulla ei ole muita miesystäviä..minulla on huonoja mies kokemuksia..mutta kerrankin tämä herra jonka kanssa on juttua on aivan erilainen..kerrankin ihminen joka ei esitä mitään mitä ei ole..

        itse varmasti olet kauris mies..ette tekään mitään täydellisiä ole..varsinkaan noita "rehtejä"
        joten sinuna en menisi arvostelemaan ihmisiä ilman että tunnet

        vaan =) mutta ehkä paras konsti ei kuitenkaa oo mennä sanomaan ensimmäisenä "heikultamärakastansuamennänkönaimisiin"... sievästikkö alotat nii ei se varmaa kauemmas ku sängyn alle pakene =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      441
      4748
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1692
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      92
      1425
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1336
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1286
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1161
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      56
      857
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe