Kysymys vaakanaisille

.malona.

Vaakamies on palstalla jatkuvasti arvostelun kohteena: häntä pidetään päättämättömänä, kylmänä, ailahtelevaisena...

Oletteko te vaakanaiset olleet vaakamiesten kanssa? Miten koette tämän merkkinne vastakkaisen sukupuolen edustajan - tunnistatteko hänessä piirteitä itsestänne? Onko vaakamies "mahdoton" kumppani? Onko vaakamiehessä vetovoimaa vaakanaisen silmin?

10

2352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaakamies on

      tosiaan jatkuvan arvostelun kohteena. Itsellä vaakanaisena ei ole kokemusta muusta kuin ystävä pohjalta, tunnen ainakin viisi erilaista vaakamiestä, ja kieltämättä voin sanoa suoraan että en kattelis päivääkään :) vaikka sanotaan että vaaka ja vaaka sopisivat hyvin yhteen mutta mua ei edes sytytä koko vaakamies.Enkä näe heissä pahemmin edes samoja piirteitä ainakaan näissä vaakamiehissä jotka tunnen. Ystävinä ja työkavereina ne on ihan ok mut siihen se sitten jääkin.

    • huihai84

      Ihan ok! Suurissa linjoissa on todella päättäväinen, mutta pikkuasioissa voi päätöksen teko olla vaikeaa, ihan kuin karkkitiskillä.... ei osaa päättää minkä ottaisi, kun on paljon valikoimaa.
      Erittäin sosiaalinen "hyvässä mielessä" ja fiksu, josta myös kaikki ystävätterini pitävät. Avulia ja sympaattinen. Kokemusta on yhdessäolosta > 30 v ja vieläkin on mukavaa. Olemme molemmat vaakoja, mutta ilm. tasapaino löytyy ja aina silloin kun toisella ei ole veto päällä, niin toinen antaa virikkeitä. Tunnen muitakin vaakamiehiä ja he ovat ihan miellyttäviä.

    • vaakanainen

      on ne mielestäni vähän erilaisia kuin vaakanaiset. tuntemani vaakamiehet (2) ovat molemmat mun mielestä itsekeskeisempiä ja "etäisempiä" kuin tuntemani tunteelliset ja avoimet vaakatytöt. sosiaalisia, avuliaita, htajuisia, kohteliaita, fiksuja, taiteellisia, aktiivisia.. siinä niitä positiivisia avuja. itseäni ei vaakamiehet ole saaneet pahemmin syttymään. ehkä se kyseisten kavereiden etäisyys ja itsekeskeisyys on jotenkin luotaantyöntävää... jotenkin tuntuu, että niillä on joskus sellainen "sosiaali-vaihde"- päällä ja mä en ole ainakaan päässyt sen pinnan alle. sit se, että en tiedä kestäisinkö muutenkaan samantyyppistä vatvojaa kuin itse saman katon alla (tässä kyllä samanlaisia). ystävinä mukavia.

    • Libra77

      Alkuun vaikutti todelliselta unelmalta, suorastaan sieluntoverilta (keskustelutaito, herkkyys, kiltteys, tietynlainen harmonia), kunnes alkoi ilmetä noita ikävempiä piirteitä (pahimpana epäluotettavuus ja turhat lupaukset)...

      No veli on myös vaaka ja se nyt on ihan ok jätkä!

    • on kokemusta

      Tunnen kaksikin vaakamiestä. Eivät ne sen kummempia ole kuin muutkaan miehet. Toisen kanssa olen ollut kohta 20 vuotta naimisissa. Tottakai jokaisessa meissä on hyviä ja huonoja puolia. Jokainen on yksilö.
      Mukavaa kesänjatkoa vaakanaisille ja -miehille.

    • pim

      Kohta 30v täyteen vaakamiehen kanssa ja loppua ei näy. On eletty niin alamäet kuin ylämäetkin.

    • xxs

      Hei....
      Vaakamies on hidas mutta ah,niin ihana kunhan annat ajan kulua....t.vaaka vaaka 12vuotta....

    • ja testaan edelleen

      On kai ne miehet haaveilijoita, kuten me naisetkin. Vaaka mies ei ole mahdoton kumppani, olemme olleet 8 vuotta yhdessä, joista naimisissa 3. Tosin päätöksien teossa mieheni on tosi hidas jahkailija, toisin kuin minä..

      Vaaka mies on yleensä hurmaava ja kaunis!!

      Vaaka Vaaka

    • vaakaneiti

      mä oon rakastunu lähes jokaiseen vaakapoikaan ja mieheen. oon usein miettiny sitä että ne on aina vetäny multa jalat alta. ja mulla on tosi paljo vaakamiehiä ystävinä ja voin sanoa että ne on tosi ihania ystäviä, mutta luulen että vaaka-vaaka-rakkaussuhde ei ainakaa mun kohdalla toimisi.. vaikka luulen että se olisi erittäin seksintäytteinen suhde.

    • vaakavaan

      vaakamies on tulinen rakastaja, flirttiä löytyy,mutta siitä uskollisuudesta en olisi niin varma.itse olen vaakanainen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe