tympivät, kerrassaan. Tietäen tuon palvelimen toimivuuden... Onko keinoa päästä eroon ikiliikkuvista mainoksista?
Pomppivat, virnuilevat eniron mainospäät
10
613
Vastaukset
- sammutin nappula
tuossa kompuuterissa.lakkaa pomppimasta mainokset.
- fed up 1
Ja heittää läppärillä vesilintua, eivät mainokset silmille senjälkeen pompi.
Yritä keskittyä paremmin kommentin aiheeseen. Kun keskityt kunnolla lukemaasi tai kirjoittamaasi, et näe muuta kuin näppäimet ja tekstin.
Onko mitään mikä kiinnostaisi tarpeeksi vai onko sinulla ADHD tai jokin muu keskittymishäiriö.- fed up 1
pitää löytyä selitys. Jos inhoaa pakkosyöttöä ja tässä tapauksessa liikkuvat mainokset ja vastemmieliset naamat niin sairashan tällaisen henkilön oltava.
fed up 1 kirjoitti:
pitää löytyä selitys. Jos inhoaa pakkosyöttöä ja tässä tapauksessa liikkuvat mainokset ja vastemmieliset naamat niin sairashan tällaisen henkilön oltava.
Anteeksi, en tarkoittanut loukata. Minä vain itse en niitä tiedosta silloin kun minua kiinnostaa jokin asia. Tällä palstalla olen niin keskittynyt etten niitä näe, jollain toisella palstalla on niin tylsää, että silloin huomaan ne ja siitä osaankin heti päätellä, että olen tylsistynyt.
Anteeksi vielä kerran. Oletko minun kaveri vielä?
- tarkalleen
tuollaisia pomppivia mainospäitä esiintyy ? En ole itse tuollaisiin törmännyt.
- sättääjä_
valiten ikäryhmät, sillä sivulla eniron mainos. Jotenkin häiritsee itseäkin. Vaihtaisivat useammin mainoksensa.
- tuollakaan
sättääjä_ kirjoitti:
valiten ikäryhmät, sillä sivulla eniron mainos. Jotenkin häiritsee itseäkin. Vaihtaisivat useammin mainoksensa.
Mitään Eniron mainosta. Johtuu varmasti siitä, että minulla on selaimena Firefox ja siinä Adblock mainosten blokkaaja (vinkki).
- olikin
tuollakaan kirjoitti:
Mitään Eniron mainosta. Johtuu varmasti siitä, että minulla on selaimena Firefox ja siinä Adblock mainosten blokkaaja (vinkki).
kytkin Adblockin väliaikaisesti pois päältä ja alkoihan niitä mainoksia näkymään.
- tammikuun likka
Juuri luin näitä keskusteluja ja Helsingin juhlaviikkojen mainos hyppii eestakasin. En itse kiinnitä sen kummempaa huomiota niihin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132021
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421513Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901055Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120996Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87945Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35937