Neitsyt kova siivoo... HAH!

dcdcssdc

Mun ex on neitsyt ja nykynen kämppis on neitsyt. Huoh.. Kumpikaan ei koskaan siivonnut ilman mun sanomista. Sitten kun kerran kuussa kun neitsyt niin ollaan hyvin ylpeinä ja valitetaan jos mun tiskejä on jossakin tms vaikka on niiden tiskejä katsonu pidempään. Neitsyt on nii rasittava kumppani samassa taloudessa!

Huolimaton ja itsekäs. Saattaa jäädä ovet auki ja avaimet sisään, ja vahingossa kissaki päästä parvekkeelle ja lähellä että ei tipu sieltä.. Vaikka kuka tahansa olisi sen nähnyt että sinne parvekkeelle se kissa tuli.. mutta on nii omissa ajatuksissa ettei tajua mitää.

17

3256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dcdcssdc

      siis sitten kun kerran kuussa neitsyt siivoo... tuolta jäi "SIIVOO" pois. :P

      • ei aina jaksa

        Oot ihan oikeessa. Mä oon neitsyt ja en tosiaan aina jaksa siivota ym. kodinhoito juttuja. Mutta sitte kun aloitan siivoamisen niin teen sitä monta päivää. Pitää saada paikat kunnolla kuntoon niin voi sitten taas laiskotella. Mikä oot itse horoskoopissa? Isekäskin olen eli sekin on totta. Silti on mukavaa ja asunkin tällä hetkellä itsekseni vaaka tyttäreni kanssa. Eipähän ole kukaan napisemassa teoistani.


      • jepjep:)
        ei aina jaksa kirjoitti:

        Oot ihan oikeessa. Mä oon neitsyt ja en tosiaan aina jaksa siivota ym. kodinhoito juttuja. Mutta sitte kun aloitan siivoamisen niin teen sitä monta päivää. Pitää saada paikat kunnolla kuntoon niin voi sitten taas laiskotella. Mikä oot itse horoskoopissa? Isekäskin olen eli sekin on totta. Silti on mukavaa ja asunkin tällä hetkellä itsekseni vaaka tyttäreni kanssa. Eipähän ole kukaan napisemassa teoistani.

        en mäkään jaksa aina siivota tai korjata jälkiäni,mut jos oon kamun tykönä ni kyl mä siellä sitten siivoon jos oon sotkenu:) Oikeesti mu pitäs olla vaaka, ko mun piti syntyy 30.päivä syyskuuta mutta synnyin sit 18.päivä:) Joten on mus vähän vaakaakin!:PP
        Mut jos mä asuisin tollee et mul olis kämppiksii ni en mä siel kyl tollee sotkis koska onha se niitte muittenki koti:))


    • vuodet...

      aattelin, et jossain on tarvinnut käydä kämmäri - en oo mikään siisteysintoilija, vaikka syyskuun alussa oon syntynytkin! Mutta sitten asia kirkastui: Neitsyt haluaa ennen kaikkea pitää asiat järjestyksessä päässään! Kaikki muu on epäoleellista, Neitsyt löytää itselleen tärkeät asiat ja esineet näennäisen sotkunsakin keskeltä.
      Itselläni menee juuri noin: mielessäni lajittelen ja järjestelen asioita jatkuvasti, seikka, josta on työssäkin hyötyä. Ulkoisesti siivoan, kun satun sille päälle - ei useammin kuin kerran kuukaudessa! Sen itsekkäämpi en usko olevani kuin muutkaan - suhteellisen mutkatonta perhe-elämää vietän.

      • .......

        Juu minäkin olen neitsyt, enkä todellakaan ole siisteysintoilija. Huoneeni on usein kuin pommin jäljiltä, mutta kuitenkin minulla on kaiken kaaoksen keskellä oma järjestykseni josta löydän kaikki tavarat. Olen myös lahjakas jättämään sotkun täysin huomioimatta. Astun vain tyynesti vaatekasojen yli :D Silloin tällöin innostun siivoamaan oikein kunnolla ja silloin saatan järjestellä tavaroita paikoilleen tuntikausia. Jokaisen tavaran on oltava millilleen oikeassa paikassa esim. kirjahyllyssä, muuten en voi rentoutua.
        Mutta eikös se juuri niin olekin, että Neitsyt on pikkutarkka mutta silti voi elää sekamelskassa.


      • Nimetön

        En kyllä tunnista näistä itseäni lainkaan! Rakastan siisteyttä ja järjrstystä, ja ennen kaikkea..en voi keskittyä mihinkään järkevään jos jossain vaanii pienikin rikkamurunen...avaimet saatan kyllä unhoittaa ja ovenkin auki jättää, mutta tärkeät asiat kuten mies ja lapset ja lemmikit on aina titop! Vaan kukahan huolehtisi minusta..


      • titte
        ....... kirjoitti:

        Juu minäkin olen neitsyt, enkä todellakaan ole siisteysintoilija. Huoneeni on usein kuin pommin jäljiltä, mutta kuitenkin minulla on kaiken kaaoksen keskellä oma järjestykseni josta löydän kaikki tavarat. Olen myös lahjakas jättämään sotkun täysin huomioimatta. Astun vain tyynesti vaatekasojen yli :D Silloin tällöin innostun siivoamaan oikein kunnolla ja silloin saatan järjestellä tavaroita paikoilleen tuntikausia. Jokaisen tavaran on oltava millilleen oikeassa paikassa esim. kirjahyllyssä, muuten en voi rentoutua.
        Mutta eikös se juuri niin olekin, että Neitsyt on pikkutarkka mutta silti voi elää sekamelskassa.

        sama täällä. en oo mikään siisteyintoilija, siivoon yhtä usein kuin muutkin mut tavarat pitää olla siellä missä pitääkin aina ja asiat selkeitä päässä. jos tulee suunnitelmanmuutoksia elämässä niin menee ihan pasmat sekaisin


      • ...
        Nimetön kirjoitti:

        En kyllä tunnista näistä itseäni lainkaan! Rakastan siisteyttä ja järjrstystä, ja ennen kaikkea..en voi keskittyä mihinkään järkevään jos jossain vaanii pienikin rikkamurunen...avaimet saatan kyllä unhoittaa ja ovenkin auki jättää, mutta tärkeät asiat kuten mies ja lapset ja lemmikit on aina titop! Vaan kukahan huolehtisi minusta..

        Jep, jep tunnistan itseni tuosta sekamelskan sietävästä, mutta asiat hyvinkin järjestyksessä nupin sisällä olevasta neitsyestä. Eli ympäristö saattaa välillä olla todellakin kaaoksessa, mutta sisäinen elämä organisoitu, onko se huonompi vaihtoehto toisinpäin? Olen ollut myös kämppiksenä siisteysintoilija neitsyen kanssa. Katastrofi...


    • kämppistä

      Mitä täällä valitat huonosta kämppiksestä - etsi uusi. Mutta älä ota vaakaa. Vaaka on vielä laiskempi kuin neitsyt.

      • yleistyksiä

        kuinka voit noin yleistää vaakoja. Satun olemaan vaaka ja pidän kodin kunnossa. Villakoiria ei näy, kerran pari siivousta viikossa. Vaikka käyn töissä, perheelle on aina lämmin ruoka ja puhtaat vaatteet. Se on vaan niin sisäsyntyistä, halu huolehtia toisista;)


    • neitsytnainen.

      Mä en ainakaan o tollanen.Siivoon taloo joka ikinen päivä ja mun on pakko laittaa tavarat oikeille paikoille jos ne on jossaa mihin ne ei kuulu ja valitan 24/7 muille talon asukkaille, kun eivät edes omia astioitaan voi laittaa pesukoneeseen.

    • caitzu

      tohon että neitsyet eivät siivoa: johan pompsahti!! tämä neitsyt siivoaa ja on lähes neuroottinen asian suhteen.. imuroin joka päivä ja lattiat pesen kerran viikossa tai useammin, muista askareista puhumattakaan! toivottavasti tätä ei jatku kauan tai saan jonkun sortin hermoromahduksen..

      • toivottavasti

        ei vielä tuu infartia...syömmeen tai aivoihin!!;) jos se villakoira lymyää sohovan alla,olokoon vähän aikaa,,,saa se sitten kyytiä ko innostun.Pitää elämässä olla muutakin ko jynssäämistä.Aika aikaansa kutahin.ELÄ SIE JA ANNA MUITTENKI ELLÄÄ ;).son lyhyt tää elo


    • neitsyt se minäkin

      Tossa voi olla ripaus totuutta :D Olin ennen se neitsyt joka piti paikat tiptop, mutta siitä hommasta loppui uutuuden viehätys jo aika päiviä sitten. Eli nykyisin siivoan silloin kun on ihan pakko ja silloinki pitkin hampain. Siis omaa kotiani :D Muiden luona kyllä tykkään siivoilla ja touhuta....syytä siihen en keksi enkä jaksa miettiäkkään :)
      Ja ehkä olen myös itsekäskin. Omaan kytkimen jolla katkaisen välillä pois kaiken ystävällisyyden ja empatian toisia kohtaan jos alkaa odotukset nousta niin korkealle ettei voi enää pärjätä. Eli otan itsekkäästi aikaa välillä itselleni muista välittämättä.

    • neitsykäs

      Heh... Kyllä olen monet naurut nauranut, kun olen jotain luonnekuvauksia neitsyestä lukenut. Okei, olen ehkä pikkutarkka joissain asioissa varmaan raivostuttavuuteen asti. Nuorena huoneeni oli aina pommin jäljiltä, siis todella sekaisin. Nykyään, kun asun toisen ihmisen kanssa, mua häiritsee, kun hän jättää vaatteitaan ympäri huushollia. Mun vaatteet on sentään piilossa vaatekomerossa, mutta ei puhuta sen komeron järjestyksestä. :)

      Siivoamisesta en edelleenkään välitä, siksi itse yritän välttää sotkemista - jotta voin jättää siivoamisen puolisolleni, koska hän se meillä enemmän sotkee kuitenkin! Ja vois noi naapuritkin siivota vähän useammin, ettei niiden villakoirat tunkis meille. :)

    • neitsyt tyttö

      noloo myöntää, mut toi on niiiin tuttuu mulle, olen neitsyt-nainen ja en tosiaankaan siisti, eikä kaverinikaan joka on neitsyt...unohtelen avaimia sisään, kauhean hajamielinen...mutta jossain on lukenut että neitsyt ei ole siisti vaan järjestelmällinen, kun aloittaa järjestelemään, kaikki pitää olla tietyssä järjestyksessä ja se on totta :)

    • Nouseva jouskari

      En minäkään juuri siivouksesta välitä, mutta, jos satun jonkin pienen ja terävän päälle astumaan, huomaan, että jotain on tehtävä. Nykyinen asuntoni on sen verran pieni, että kerran viikossa on vähäsen siivottava.

      Mutta..Tavarani pidän järjestyksessä. Päivittäin tarvittavat järjestyksessä paikoillaan. Kirjat hyllyssä aiheittain ja aakkosjärjestyksessä. DVD:t ja CD:t eri kriteerein järjesteltyinä. Ja kaikki palautan myös paikalleen käytön jälkeen.

      Edellisessä asunnossani silloin, kun vielä oli naimisissa, ei vaimoni aina ymmärtänyt tuota järjestystä ja työpöydilläni vallinnutta järjetäytynyttä kaaosta. Tosin itse tiesin koko ajan, missä kukin esine tai paperi oli.

      Niin, olen neitsyt mies

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe