onkos toivoa ?

vai heitänkö pois?

kuinka moni täällä ja tässä iässä on löytänyt sen elmänsä "suurimman rakkauden" ? yksi juuri päättyi ja sydän täynnä surua

9

579

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rohkeasti vaan hakemaan uutta kultaa. Minä löysin itselleni rakkaan viisi vuotta sitten. Toivoa ei menetetä. Pidän peukkuja.

• Angel of The Morning

Ilmoittaudun, en ole etsinyt enkä löytänyt, vaan rakastunut. Rakastuminen on minulle aina "elämäni suurin rakkaus"
      Yksi 50 sukulaisnainen soitti minulle sunnuntaina ja kertoi, että on tavannut melkein 68-vuotiaan miehen ja ovat juuri muuttaneet yhteen :)

• hildurvonhopsis

Kun Usko jättää niin Toivo tulee tilalle tai jos toivo jättää niin voi tulla usko tilalle.

Älä heti ryntää uuteen suhteeseen. Sellaiset juuri eronneet ihmiset ovat "ikäviä ihmisiä". Viime kesänä tapasin kaksi miestä (alkukesästä ja loppukesällä). Kumpikin oli vasta eronneita ja kumpikin haukkui entisiä vaimojaan ihan hirveästi. Ensimmäisen tapasin kaksi kertaa ja totesin etten halua alkaa seurustelemaan. Toista tapasin noin kolme viikkoa ja en jaksanut kauempaa kuunnella "miten hirveä se entinen vaimo oli". Suosittelen sinullekin ensin vaikka eroseminaariin osallistumista.

Ärsytti kun joku kysyi erokriisin keskellä: "Joko sinä olet löytänyt uuden?" Jokainen ero on käytävä läpi. Sitten on tilaa uudelle Rakkaudelle. Tuo sama kysyjä siihen perään "ylisti" eronnensa 20 vuotta kestäneestä avioliitostaan ja "heti löytyi uusi". Blaa-blaa, voisi tuollaiseen lässytykseen vastata.

Ota ihan rauhallisesti ja toivu erostasi. Kyllä siitä eloon voi jäädä, vaikka alussa voi "kitua" muutaman kuukauden.

Älä heitä toivoasi vaikka Toivon (tai Arvon, tai Uskon tai Aarre'n) heititkin ulos :0)

• Lyyti

se kertoo ihmisestä aika paljon, miten hän puhuu toisista ihmisistä. Erityisen ikäviä ovat tosiaankin ne eronneet, jotka tuhlaavat aikaansa exänsä moittimiseen. Minä ainakin tunnen enemmän myötätuntoa sitä toista osapuolta kohtaan kuin sitä, joka yrittää toista mustamaalata.

Ihmisten kunnioittaminen on asia, jota minä odotan läheisiltäni ja vaadin sitä myös ystäviltäni.

• enkelitrio

Älä hyvä mies/nainen menetä toivoasi.Kyl sunt varte
      joku jossai on.Mut sure suru ens loppuu,ni ossaat paremi sit iloita siit uurest onnest.

Tsemppiä !

• mies_vm56

aina on niin kauan kuin on elämää. Mutta että, jos yksi juuri päättyi sydän täynnä surua ja jo uutta...

• tammikuun likka

Älä missään tapaukses vaan ota mitään "laastarisuhdetta" eron tuskan lievittäjäksi. Siinä ei saa muuta kuin vielä enemmän harmia ja vielä se mahdollinen kumppanikin kärsii. Syyttömästi.
      Olkoon se eron syy mikä tahansa, niin aina joutuu tekemään surutyön ja se kestää aikansa. Kerron kokemuksesta. Ittelleen joutuu selvittämään syyt ja seuraukset. Kyllä niistä jotakin "oppii" ja saattas olla ettei samoja "virheitä" enää tekis. (Tosin, parisuhteen loppuessa on aina kaks syytöntä ja kaks syyllistä). Nyt ittellä olis asiat ihan hyväs mallis ja jos eteen tulee joku kiva, niin saattasiin olla valmis uuteen suhteeseen.

• mies_vm56

ja kun niitä syitä ja seurauksia itelleen selvittää, molemmin puolin, voi jopa käydä kuten meikäläiselle(sille), ettei sitä uutta koskaan tarvitakkaan.

• tammikuun likka
        mies_vm56 kirjoitti:

ja kun niitä syitä ja seurauksia itelleen selvittää, molemmin puolin, voi jopa käydä kuten meikäläiselle(sille), ettei sitä uutta koskaan tarvitakkaan.

No, minulle ei niin käy, hänellä on ollut uusi vaimo kohta kaksi vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2426
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2046
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1667
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1533
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1467
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1065
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      1006
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      965
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      957
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      949
    Aihe