Mazda6 sulakkeista

Sähkötön..

vm 2005 Mazta6:ssa sellainen ongelma että äänitorvi hetti toimimasta ja samalla kertaa(ilmeisesti) vakinopeudensäätöä ei saa enää kytkeytymään päälle. Tietääkö joku, onko nuo jonkun yhden sulakkeen takana ja missä? Ohjekirjasta en suoraan löytäny...

6

5155

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minulla

Minun kutosessa oli jarruvalon poltin palanut ja polttanut sulakkeen ja mm. äänimerkki ja vakionopeussäädin ei toiminut kuin ajoittain. Vaidoin lampun ja 15A sulakkeen moottoritilan sulakeboxiin niin ongelma katosi.

• VIKAAAAAA

MUN MAZDA 6 VM- 03 SULAKKEET EHJÄT MUTTA ÄÄNIMERKKI KATOSI JA KRUISERI TOIMII SATUNNAISESTI AIKA AJOIN. ÄÄNIMERKIN RELEELLE TULEE OHJAUS MUTTA RELE EI VEDÄ ..MAADOTUSONGELMA RELEELLÄKÖ? JA VAIKKA RELEEN TORVELLE MENEVÄ KYTKIN RELEESSÄ MEKAANISESTI OIKOSULJETAAN NIIN EI TORVI HUUDÄ. MAADOTUSONGELMAKO RELE/TORVI .... APUVAAAAA. MISSÄ SIJAITSEE TORVI ....PIKAISTA APUVAAA KATSASTUS JO OVELLA

• vik1

mazda 6 äänimerkki kadoksissa ja kruise toimii ajoittain , äänimerkin rele ei vedä vaikka ohjaus tulee käämille. rele ok.....releen kytkinnavat mekaanisesti kytkettynä ei äänimerkki toimi edelleenkään vaikka 12 v tulee kytkinmen toiseen napaan...onko maadoitusvikaa äänitorvenpäässä vai releellä ? missä torvi sijaitsee ei löydy. apuuuuva.

• hjuu

Minulla ei toiminut äänitorvi ja vakionopeudensäädin vain hetken ajan startista. Jarruvalojen 15A sulake (konetilassa numero 15, katso ohjekirjasta, en muista varmasti numeroa) oli palanut. Vaihdoin sen ehjään, nyt toimii "töötti" ja "vakkari" sekä jarruvalot.

• hjuu

Niin, se tavallinen tarina: kärryä vetäessä oli kärähtänyt sulake, huoltoasemanpitäjän mukaan yleistä, että peräkärry polttaa auton sulakkeita

• Anonyymi00006

Sama oire mun Mazdassa...Siis, missä sulake joka johtaa tähän häiriöön!??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1446
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      103
      928
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      835
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      747
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      612
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      601
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      579
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    10. 48
      547
    Aihe