tallink star päiväristeily

olut haku

jos ottaa sellaisen aamu lähdön starilla ja tulis saman tien takasin niin täytyykö laivasta poistua tallinnan satamassa olo aikana

8

949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123321

      Ei täydy, voit olla laivassa koko ajan.

      • tuli kiire

        Itse olin sellaisella matkalla, että laiva oli siinä 12.45 Tallinnassa (Sunnuntai) ja lähtö takaisin klo 14.00. No, olin laivassa aurinkokannella laivan takaosassa jonkinaikaa ja ajattelin kävellä 9.kannen keularavintolaan eteen katselemaan maisemia. Sinne kävellessäni huomasin, että vartija lähti seuraamaan. Vartija jäi keulabaarin ovelle ja hetken päästä tuli kuulutus, että "pyydämme KAIKKIA matkustajia siirtymään kannen 7 (?) kautta maihin." Kävin kysymässä infossa, että onko pakko. Sieltä sanottiin, että ei ole

        Kuitenkin lähdin maihin, koska vartija seurasi tilannetta loitommalla (luuli varmaan, että yritän tehdä risteilyn jotenkin ilmaiseksi menomatkan hinnalla tms...). Klo oli silloin noin 13.05. Ajattelin, että kierrän vain terminaalin kautta uudestaan laivaan. No, jono tysssäsi jo hyvissä ajoin putkessa, koska laiva oli lähes loppuunmyyty ja paikallisia tulliviranomaisia oli Starilta tulevien passeja tarkastamassa peräti 2 henkilöä.

        Klo 13.25 pääsin läpi passintarkastuksesta ja siirryin Starille sisään jonottavien jonoon. Laivaannnousun yläpuolella luki, että "boarding" loppuu klo 13.40. Laiva oli loppuunmyyty ja jono sen mukainen. Olin laivassa 13.37 ja porukkaa oli vielä paljon takanani. Tuli siis hieman kiire. En ehdota poistumaan laivasta välillä, vaikka vartija ahdistelisikin...

        Tallink voisi valaista vartijoita, että jotkut saattavat olla "miniristeilyllä"...


      • 123321
        tuli kiire kirjoitti:

        Itse olin sellaisella matkalla, että laiva oli siinä 12.45 Tallinnassa (Sunnuntai) ja lähtö takaisin klo 14.00. No, olin laivassa aurinkokannella laivan takaosassa jonkinaikaa ja ajattelin kävellä 9.kannen keularavintolaan eteen katselemaan maisemia. Sinne kävellessäni huomasin, että vartija lähti seuraamaan. Vartija jäi keulabaarin ovelle ja hetken päästä tuli kuulutus, että "pyydämme KAIKKIA matkustajia siirtymään kannen 7 (?) kautta maihin." Kävin kysymässä infossa, että onko pakko. Sieltä sanottiin, että ei ole

        Kuitenkin lähdin maihin, koska vartija seurasi tilannetta loitommalla (luuli varmaan, että yritän tehdä risteilyn jotenkin ilmaiseksi menomatkan hinnalla tms...). Klo oli silloin noin 13.05. Ajattelin, että kierrän vain terminaalin kautta uudestaan laivaan. No, jono tysssäsi jo hyvissä ajoin putkessa, koska laiva oli lähes loppuunmyyty ja paikallisia tulliviranomaisia oli Starilta tulevien passeja tarkastamassa peräti 2 henkilöä.

        Klo 13.25 pääsin läpi passintarkastuksesta ja siirryin Starille sisään jonottavien jonoon. Laivaannnousun yläpuolella luki, että "boarding" loppuu klo 13.40. Laiva oli loppuunmyyty ja jono sen mukainen. Olin laivassa 13.37 ja porukkaa oli vielä paljon takanani. Tuli siis hieman kiire. En ehdota poistumaan laivasta välillä, vaikka vartija ahdistelisikin...

        Tallink voisi valaista vartijoita, että jotkut saattavat olla "miniristeilyllä"...

        Toi on kyllä aika oma häpeä, jos oot panikoinu jonku vartijan takia... hänen motiiveistaan en tiedä, mutta tosiaan kyllä laivassa on oikeus olla jos paluu on varattu välittömälle lähdölle takaisin. Ehkä nyt jos laiva syttyy palamaan niin sitten kannattaa mennä terminaalin puolelle, jotta saavat sammutustyöt hoidettua rauhassa...


      • 545 kertaa
        tuli kiire kirjoitti:

        Itse olin sellaisella matkalla, että laiva oli siinä 12.45 Tallinnassa (Sunnuntai) ja lähtö takaisin klo 14.00. No, olin laivassa aurinkokannella laivan takaosassa jonkinaikaa ja ajattelin kävellä 9.kannen keularavintolaan eteen katselemaan maisemia. Sinne kävellessäni huomasin, että vartija lähti seuraamaan. Vartija jäi keulabaarin ovelle ja hetken päästä tuli kuulutus, että "pyydämme KAIKKIA matkustajia siirtymään kannen 7 (?) kautta maihin." Kävin kysymässä infossa, että onko pakko. Sieltä sanottiin, että ei ole

        Kuitenkin lähdin maihin, koska vartija seurasi tilannetta loitommalla (luuli varmaan, että yritän tehdä risteilyn jotenkin ilmaiseksi menomatkan hinnalla tms...). Klo oli silloin noin 13.05. Ajattelin, että kierrän vain terminaalin kautta uudestaan laivaan. No, jono tysssäsi jo hyvissä ajoin putkessa, koska laiva oli lähes loppuunmyyty ja paikallisia tulliviranomaisia oli Starilta tulevien passeja tarkastamassa peräti 2 henkilöä.

        Klo 13.25 pääsin läpi passintarkastuksesta ja siirryin Starille sisään jonottavien jonoon. Laivaannnousun yläpuolella luki, että "boarding" loppuu klo 13.40. Laiva oli loppuunmyyty ja jono sen mukainen. Olin laivassa 13.37 ja porukkaa oli vielä paljon takanani. Tuli siis hieman kiire. En ehdota poistumaan laivasta välillä, vaikka vartija ahdistelisikin...

        Tallink voisi valaista vartijoita, että jotkut saattavat olla "miniristeilyllä"...

        vai raukkaa kun pelottelivat.


    • Anonyymi

      Ei.

      • Anonyymi

        Juu, näin on. Tarkastuspartio tulee ja heittää pois laivasta.


    • Anonyymi

      Tallinnan Vanhassakaupungissa vanhassa talossa voi tulla ammutuksi.

      • Anonyymi

        Kyllä, mutta vain suomalaisen luuserin toimesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3040
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2194
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1604
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1067
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      894
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe