jos ottaa sellaisen aamu lähdön starilla ja tulis saman tien takasin niin täytyykö laivasta poistua tallinnan satamassa olo aikana
tallink star päiväristeily
8
955
Vastaukset
- 123321
Ei täydy, voit olla laivassa koko ajan.
- tuli kiire
Itse olin sellaisella matkalla, että laiva oli siinä 12.45 Tallinnassa (Sunnuntai) ja lähtö takaisin klo 14.00. No, olin laivassa aurinkokannella laivan takaosassa jonkinaikaa ja ajattelin kävellä 9.kannen keularavintolaan eteen katselemaan maisemia. Sinne kävellessäni huomasin, että vartija lähti seuraamaan. Vartija jäi keulabaarin ovelle ja hetken päästä tuli kuulutus, että "pyydämme KAIKKIA matkustajia siirtymään kannen 7 (?) kautta maihin." Kävin kysymässä infossa, että onko pakko. Sieltä sanottiin, että ei ole
Kuitenkin lähdin maihin, koska vartija seurasi tilannetta loitommalla (luuli varmaan, että yritän tehdä risteilyn jotenkin ilmaiseksi menomatkan hinnalla tms...). Klo oli silloin noin 13.05. Ajattelin, että kierrän vain terminaalin kautta uudestaan laivaan. No, jono tysssäsi jo hyvissä ajoin putkessa, koska laiva oli lähes loppuunmyyty ja paikallisia tulliviranomaisia oli Starilta tulevien passeja tarkastamassa peräti 2 henkilöä.
Klo 13.25 pääsin läpi passintarkastuksesta ja siirryin Starille sisään jonottavien jonoon. Laivaannnousun yläpuolella luki, että "boarding" loppuu klo 13.40. Laiva oli loppuunmyyty ja jono sen mukainen. Olin laivassa 13.37 ja porukkaa oli vielä paljon takanani. Tuli siis hieman kiire. En ehdota poistumaan laivasta välillä, vaikka vartija ahdistelisikin...
Tallink voisi valaista vartijoita, että jotkut saattavat olla "miniristeilyllä"... - 123321
tuli kiire kirjoitti:
Itse olin sellaisella matkalla, että laiva oli siinä 12.45 Tallinnassa (Sunnuntai) ja lähtö takaisin klo 14.00. No, olin laivassa aurinkokannella laivan takaosassa jonkinaikaa ja ajattelin kävellä 9.kannen keularavintolaan eteen katselemaan maisemia. Sinne kävellessäni huomasin, että vartija lähti seuraamaan. Vartija jäi keulabaarin ovelle ja hetken päästä tuli kuulutus, että "pyydämme KAIKKIA matkustajia siirtymään kannen 7 (?) kautta maihin." Kävin kysymässä infossa, että onko pakko. Sieltä sanottiin, että ei ole
Kuitenkin lähdin maihin, koska vartija seurasi tilannetta loitommalla (luuli varmaan, että yritän tehdä risteilyn jotenkin ilmaiseksi menomatkan hinnalla tms...). Klo oli silloin noin 13.05. Ajattelin, että kierrän vain terminaalin kautta uudestaan laivaan. No, jono tysssäsi jo hyvissä ajoin putkessa, koska laiva oli lähes loppuunmyyty ja paikallisia tulliviranomaisia oli Starilta tulevien passeja tarkastamassa peräti 2 henkilöä.
Klo 13.25 pääsin läpi passintarkastuksesta ja siirryin Starille sisään jonottavien jonoon. Laivaannnousun yläpuolella luki, että "boarding" loppuu klo 13.40. Laiva oli loppuunmyyty ja jono sen mukainen. Olin laivassa 13.37 ja porukkaa oli vielä paljon takanani. Tuli siis hieman kiire. En ehdota poistumaan laivasta välillä, vaikka vartija ahdistelisikin...
Tallink voisi valaista vartijoita, että jotkut saattavat olla "miniristeilyllä"...Toi on kyllä aika oma häpeä, jos oot panikoinu jonku vartijan takia... hänen motiiveistaan en tiedä, mutta tosiaan kyllä laivassa on oikeus olla jos paluu on varattu välittömälle lähdölle takaisin. Ehkä nyt jos laiva syttyy palamaan niin sitten kannattaa mennä terminaalin puolelle, jotta saavat sammutustyöt hoidettua rauhassa...
- 545 kertaa
tuli kiire kirjoitti:
Tallink voisi valaista vartijoita, että jotkut saattavat olla "miniristeilyllä"...vai raukkaa kun pelottelivat.
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Juu, näin on. Tarkastuspartio tulee ja heittää pois laivasta.
- Anonyymi
Tallinnan Vanhassakaupungissa vanhassa talossa voi tulla ammutuksi.
- Anonyymi
Kyllä, mutta vain suomalaisen luuserin toimesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082