Olen joskus kuullut yläasteella saksan tunneilla muistaakseni jonkun runon, joka alkaa "Ich liebe dich. Liebst du mich? Ohne dich, sterbe ich.." usw. Se kai jatkuu vielä tuosta.. Sattuskohan kukaan tietämään sitä? :) Olis kiva saada se. Danke schön! :)
Vastaukset 3
- todellisuuspakoinen
Heips.
Tiedän, mitä runoa tarkoitat, mutta valitettavasti en löytänyt sitä kokonaan. Neue Adresse 1 -kirjasta tuo löytynee, jos on löytyäkseen.- aivan!
Kiitos, tosin ekaa tekstikirjaa ei taida enää mulla olla, mutta danke siltiki. :)
- todellisuuspakoinen
aivan! kirjoitti:
Kiitos, tosin ekaa tekstikirjaa ei taida enää mulla olla, mutta danke siltiki. :)
...ja se kirja löytyy varmasti lähimmästä kirjastosta, jos niin kovasti tahtoo saada sen runon selville. Olettaen toki, että se on siinä kirjassa. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7091683Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss270878- 67847
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö103635- 32581
- 88557
- 32530
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E61519- 42512
- 37510