Ilmainen ladattava sotapeli.

War Rock (Ofp älä poista,me...

http://www.warrock.net
TODELLA hyvä ILMAINEN ladattava SOTAPELI. 5 luokkaa:
Engineer (kenttäinsinööri-mies,eli korjaaja),Medic (lääkintänainen),Assault (konarijäbä) Scout (Snipumies) Anti-Tank (sinkojätkä) Ja aseita saa ostettua Warrockissa saatavalla dinarilla,jota saa kun tappaa muita pelaajia,tai auttaa toisia esim.parantaa,korjaa ajoneuvoja yms. On Ak-47,G-36,G-36C,Desert Eagle,MP7,MP5,MP5K,Famas,M24,P90,PSG-1,RPG-7,Stinger,Glock (ja sillä voi ampua sarjatulta hiiren oikeasta klikistä O.o) Magnum,Colt,K2,Panzerfraust-1,K1,Uzi,ja monia muita. Huom! Osa noista aseista kuuluu membuille,sillä warrockiiin voi ostaa membun. 4 erilaista membutyyppiä: Premium=Saat ostettua membuaseita ja muita membujuttuja. Bronze premium=Tällä saat entistä enemmän dinaria tapoista,ja enemmän headshoteista,ja saat levelistä 10 tonnia dinaria,vaikka saisit tavallisesti 6 tonnia jos et olisi membu. Silver premium= Samat jutut,paitsi saat levelistä 14 tonnia rahaa. Golden premium= Kaikista paras. Saat
18 tonnia levelistä,ja YHDESTÄ headshotista 500 dinaria. Ja saat yhden asetilan lisää,ja voit muuttaa tähtäintä erilaiseksi,ja monta muuta juttua. Ja sitten kun olet ladannut pelin,työpöydälläsi lukee War Rock,painat siitä ja peli lataa. Pääset login ruutuun,ja laitat siihen USERNAME,ja PASSWORD. Nickname on pelinimi,sitä ei tarvitse kirjoittaa. Muuten etusivulla pitää rekisteröityä. Aluksi tulee Amerikan ja Euroopan kartta,ja scrollaat alas ja continue registration sillä Suomi on warrockin dataan liittynyt. Sitten tulee käyttöohjeet,scrollaat alas ja continue ja laitat sen I agree. Sitten usernamen saat keksiä,ja passwordin ja nicknamen. Huom: Usernamessa ei saa olla muita kuin kirjaimia ja numeroita,ei väliä eikä muita merkkejä,yksi numero riittää nimessä esim: Username: j0mppa,nickname:l0lled ja nickname ja username ei saa alkaa isolla kirjaimella,vaan pienellä. Sama salasanassakin. Sitten laitat sähköpostiosoitteen,ja sitten tulee 3 kysymystä. Niinkuin runen recovery questioneissa,valitset kysymykset ja laitat vastaukset. Huom laita lapulle kysymykset ja niiden vastaukset,jos vaikka ukkosi pöllitään. Sitten jatkat kunnes registration complete-viesti tulee. Ja sähköpostiisi tulee viesti warrockilta,ja paiant viestiä ja sen ensimmäistä linkkiä,että warrock saa sähköpostisi tallennettua,esim salasanan lähetyksen ja nimen varalta,jos olet vaikka unohtanut. Lataus kesti uudella koneellani vaivaisen tunnin,mutta vanhemmalla Windows 99:llä ehkä 4-6 tuntia. Huom! Kun lataat peliä,ja katsot latausaikaa,se voi näyttää 20 tuntia tai mitä vain,mutta älä välitä. Minulla se näytti 5 tuntia
mutta latasi tunnissa. Ja alussa sinulla on 30 tonnia rahaa. Kun olet ladannut ja logannut sisään,valitset serverin. Suosittelen LONDON:UK-servereitä,sillä siellä pyöriskelee suomalaisia ja englantilaisia,ja lagipointti eli ping on pieni. Sitten kun olet valinnut serverisi,tulee 3 kuvaa ja niiden tekstit. Aloitetaan vasemmalta. Ensimmäinen vasemmalta on CQC=Close Quarters Combat,eli kaikista pienimmät mapit on tässä. Siellä voi pelata Kaikk vastaan Kaikki eli FFA=Free for all,Deathmatch joukkueittain. Muuten Warrockissa on Derbaran=Terroristit, Niu=Erikoisarmeija eli voisi sanoa Anti-terroristit. Eli niinkuin Counter-Strikessä. Close quartereissa on noin 11 mappia,ja close quartereissa ei ole tankkeja yms.
Sitten on keskellä Urban Ops,keskikokoiset mapit,ja niitä taisi olla noin 13. Ja joissakin niissä on tankkeja,helikoptereita,sotilasveneitä,mopoja yms.
Sitten kaikista suurimmat,joissa lagia voi vähän kohdata,paitsi nyt huonommilla koneilla lagaa pahasti,on Battle Groups. Suurimmat kentät,ajoneuvoihin painostettuja mappeja. Eli jalkaisin ei kannata kulkea,sillä se on hidasta.
Voit myös juosta mutta et koko ajan sillä hahmosi hengästyy. Snipereiden unelmapaikka on Battle Groups. Ja muuten warrockissa ei näy omaa ukkoa,vain ase,kädet,ja jalat. Paitsi jos painat pelissä F2-F10,teet emoteja kuten runessa. Esim F5:sta teet tanssia,tanssi tai voitonkäden-nosto tulee automaattisesti jos voitatte erän. Huom Battle Groupeissa ja Urban Opseissa ei ole eriä,vaan pisteet. Jos jollain tiimillä loppuu pisteet eli deathpoints,se häviää. Ja kun valitset
eriä ja katselet missä pelissä olisi vapaata,huomaa että alanurkassa lukee exit,options,training ja item shop. Item Shopista voit ostaa tarvikkeita ja aseita dinarilla. Trainingista voit mennä yksin valitsemaasi kenttään harjoittelemaan,esimerkiksi etsimään hyviä sniperpaikkoja yms. Exitistä menet login-ruutuun,ja sielläkin lukee exit,josta pääset takaisin työpöydälle ja peli sulkeutuu. Ja kesken erän voit painaa esc,ja eteesi avautuu ruutu,josta painat yes jos haluat poistua pelistä. Esc toimii escapena,sillä et saa keräämääsi dinaria pelistä jos pakenet pelistä. Ja optionssista voit säätää äänenvoimakkuutta,ruudunkirkkautta,musiikinvoimakkuutta,ja voit myös laittaa hienoja efektejä,kuten sade aina
pihaoloissa pelissä,mutta en suosittele sillä ruutu menee realistisesti sumuiseksi ja siihen ilmestyy sadepisaroita,ihankuin kamera sateessa. Ja myös saat aurinkoisen sään,sumuisen,ja ynnä muuta. Huom nämä eivät vaikuta sisätiloihin. Ja kun olet pelissä,voit myös nähdä kesken pelin pistetilastot. Kun painat I< näppäintä siis sitä jossa on suora viiva ja valkoinen nuoli,näet pistetilastot. Voit myös äänestää ulos pelistä tiettyjä pelaajia,valitset pelaajan sieltä ja aloitat äänestyksen. Kaikille muille se tulee myös. Jos haluat esim L0lled-pelaajan ulos,painat pistetilastoissa OIKEALLA KLIKILLÄ hänen nimeä,ja painat y jos haluat hänet ulos,tai n jos et. Huom ei kannata turhaan,sillä pelaajat näkevät kyllä kuka äänestää helposti,etenkin membut. Voit itsekin joutua ulos jos kämppäät tai pelleilet liikaa. Ikävä kyllä,sama asia tapahtui minullekkin alussa. :X Jos olet kuollut,paina vasenta klikkiä niin näet muiden pelaajien ruudun,huom tämä toimii vain close quarters. Ja niille vain jotka ovat elossa. Voit myös itse aloittaa pelin ja odottaa pelaajia siellä aulassa jossa lukee create room. Jos haluat salasanan esim jos koulussa olette sopineet kavereiden kanssa pelin,sovitte salasanan ja laitat create roomissa salasanan siihen. Ja tässä näppäimet :D -> A=Liikkuu vasemmalle,S=Liikkuu taaksepäin,W=Liikkuu eteenpäin,D=Liikkuu oikealle,WA=Liikkuu vasenviistoon,WD=liikkuu oikeaviistoon,SD=Liikkuu
takaoikeaviistoon,SA=Liikkuu takavasenviistoon,F=Ottaa pommin/pomminpurkusakset käyttöön CLOSE QUARTERIN POMMINPURKU/LAITTO PELISSÄ (unohdin mainita tämän,käy myös jos tapat kaikki vihollispelaajat,sillä valkoisella näkyy pommipaikat,ja punaisella ne,johon pommi on laitettu ja sitten pitäisi ilmestyä ruudun yläpuolelle pommin purkuaika,kunnes se räjähtää. Eli derbaran laittaa pommin,NIU purkaa sen. Helppoa. Sinun pitää olla juuri oikeassa kohdassa ja sitten pidät pohjassa F. R=Lataa aseen (lataan aina vaikka olisin ampunut yhden kudin,-.-) C=Menet kyykkyyn/makuulle/seisomaan Väli=Hyppäät
Ylösnuoli (EI TAVALLINEN,VAAN SE JOSTA SAA ISOT KIRJAIMET,jompikumpi) ja W/S/A/D/SD/AS/WA/WD niin kierit. Samat suunnat kuin liikkumisessa. Enter=Kun olet pelissä,ja jos painat enter,tulee
tekstitila,ja siihen voit kirjoittaa huom ei ä tai ö tai å,se ei hyväksy,paitsi minä osaan tehdä :D
Et voi liikkua kun kirjoitat. Mutta kun olet kirjottanut tai et,painat enter niin voit taas liikkua. Ja aulassa kun on yläruudussa create roomin vieressä quick join,siitä menet automaattisesti peliin jossa on tilaa,käytän yleensä sitä. Ja sitten on next rooms/previous rooms,sillä voit selata erälistaa jotka ovat käynnissä. Ja urban ops/battle groupeissa voit vallata päämajoja,kun seisot lipun vieressä ja odotat kunnes ajastin on 100% huomaa ettet voi vallata Tukikohtaa,vain päämajoja. Noni siin oli kaikki XD mut tää on hyvä peli,mut ofp älä poista,sillä ei ole tarkoitus saada runenpelaajia pois,ite kyl pelaan runee mut älä poista PLEASE.
Ja tätä ei moni suomalainen pelaa joten tiedotan.

36

7759

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • x dark x

ofp poista nää ei oo rune juttuja kun tää on rune palsta...

• x dark x on noob

oon toi 3 kirjoittaja mut haista vittu kato tos on menny kova työ varmaan...ja kannattas mennä kattoo mäki jäin koukkuu kun kuulin tän kamult vaik pelasin runee joka päivä mut nyt warrockii XD

• runeheebo
        x dark x on noob kirjoitti:

oon toi 3 kirjoittaja mut haista vittu kato tos on menny kova työ varmaan...ja kannattas mennä kattoo mäki jäin koukkuu kun kuulin tän kamult vaik pelasin runee joka päivä mut nyt warrockii XD

copy pasteemisessa ei mene kuin sekuntti

• Siinä ei mennyt sekunti.
        runeheebo kirjoitti:

Itsepä päätin tiedottaa näitä "runeheeboja" täällä että on muitakin pelejä olemassa..Ja ei ole mikään vitun copy paste..

• velruf
        runeheebo kirjoitti:

isäs oli copy pasteeminen ku sua teki! vittu painu rääkyy isälles.

• hyvä peli todellakin.

Ja saanko lisätä? Täs pelis on levelit,ja 100% xp niin tulee leveli ja 5 tonnii rahaa jos et ole membu. Ja aulassa lukee myös waiting room niin sillä pääset kaikkiin pelaajia odottaviin peleihin odotusaulaan,ja paiant ready jos oot valmis XD HYVÄ PELI KANNATTAA KOKEILLA.

• alotin eilen vasta!

hyvä peli vaik oonki 1 levline ja siel on ilmane membu 8 päivää kaikille just ny menos

• Warrock
        alotin eilen vasta! kirjoitti:

hyvä peli vaik oonki 1 levline ja siel on ilmane membu 8 päivää kaikille just ny menos

Ihan tiedoks vaan et tavalliset saa 2500 dinaaria levelistä.

• sipuli-71

ok... Pitää koittaa.

• warrokkilainen =)

juu hyvähän se on. itse olen 2lvl ja nimimerkki on n0b0ttaja kaikki vaan pelaan sitä se on kerta niin hyvä.

• velruf

vittu ite oon 15 lv gold premium ja sain ku vedin velruf 12-1 et painu kotiis ja kasva aikuseks!

• velruf
        warrokkilainen =) kirjoitti:

juu hyvähän se on. itse olen 2lvl ja nimimerkki on n0b0ttaja kaikki vaan pelaan sitä se on kerta niin hyvä.

kaikki vaa pelaan! itse nimeni on roopewar (tulee nimestäni) isoveli hacksaa mut sesaa koko aja kickit punkbusterilta :D Mä haluisin lisätä viel et warrockis voit liittyy klaaneihin ja klaanillasi on joskus tappeluita toista klaania vastaa ja voit itsekin liittyä tappeluun ja warrockkiin on tullut promocode jonka avulla voit aseet joita ei muuten saa (paitsi scorpionit hacksaamalla) voit ladata promocoden mutta se maksaa jonkin verran voit vaaalita aseet tai aseen vaihtoehtoja l85 , tmp9, dual scorpions, tar-21

• zemp1k
        velruf kirjoitti:

vittu ite oon 15 lv gold premium ja sain ku vedin velruf 12-1 et painu kotiis ja kasva aikuseks!

Jos oot kerta nii hyvä nii katotaa,otetaa 1vs1 mää otan normi aseen. Ota itte vaikka famas,oon kyl aika varma et oot huono (=

• zemp1k
        zemp1k kirjoitti:

Jos oot kerta nii hyvä nii katotaa,otetaa 1vs1 mää otan normi aseen. Ota itte vaikka famas,oon kyl aika varma et oot huono (=

Se levu ei merkitse mitään

• velruf

pelaan itekki tota ja oon lv 15 gold premium. mut runeki on tosi hyvä peli mut kannattaa kokeilla

• k3nkk3

miten voi kirjoittaa ä,ö,å

• ajwytj

miks en pysty liikkuu vaik painelen noit näppäimii

• elaaja

Moro! Missä osotteissa on noita ladattavia sotapelejä? Kattokaas kun mä haluan pelata niin paljon noita tietsikka sotapelejä.Niin missä osotteissa niitä on?

• espoon blues

joku teki jotai ja mun käyttäjä plokattii en tiiä miks en kiusannu ketää tai häckänny tai semmost olin 7lvl ärsyttää mutta milloin se blocked juttu menee pois? plz kertokaa mulle

• xpromani0

En tiiä.
        Itekki oon miettiny sitä ku mulleki on tullu muutamalle tyypille semmonen.
        Ja täs nyt ollaa puol vuottaa ootettu eikä mitää oo tapahtunu.
        Mut lisäisin viel et siihen on tullu uus zombi mode!
        Kannattaa testaa!

• lolol

kestää niin vitusti että on tehny ukon...

• saatanan nulikat

haistakaa vittu eijän warrokkinne on aiiiiivan paska!!!!!!!!!!!!!!

jeejee oon runefriikki menkää mielummi vaikka ulos leikkiin hiekkalaatikolle ku pelaatte runee

• hyvä tyyppi

joo oon pelannu tota warrockii ja oon 12levune, mut en enää pelaa sitä kokeilkaa vaikka combat armssii. en oikee pelaa sitäkään pelaan mielummin team fortress 2 sta kokeilkaa näitä.

• vvvvvvvv

frmjbgbkjgjbnjhgbjhnigjbigjibjgibkgibgikbgbgbgbgbgbgbgbgbgbgbgbgbgbgbgbvgnjhv,.jnlökmöämngtygygyggygyggygygyyggyygygygggyy

• rererewedfo

_D_:D:D:D:D:D:D:D

• Akrupolis

ladatkaa wolfteam aeria gamesin sivuilta olen pelannut puoli viúotta enkä ole kyllästynyt! Kokeilkaa ,jos alotitte pelaamisen addatkaa Akrupolis2!!
      mulla on myös videoita youtubessa Akrupolis2 (suomi ownagee)

• romppe.luostarinen

en ymmärrä miten voin ladata tuon pelin voisitteko kertoa mistä se ladataan??

• romppe.luostarinen

hitto vieköön mistä ton pelin voi edes ladata??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

• AvuliasAnselmi

www.redtube.com

• farssi

pelasin ite ennen runww joka pv mut nyt pelaan warrockkii ja tiedoks enäää ei oo mitää hemmetin bronze membuu! on 2 membuu gold 30, tai 180 ja sit on hopee ja sitä 30 tai 180!! ja jos on jollain hyvää claanii ni invii mut gamerid; masuman2000!

• farssi

runee**

• aki

hei voisko joku auttaa kun mä oon pelannu 2vuotta warrockii ja nyt kun siihen tulee ain välil uusii latauksii niin nyt se tyssää 1/7 mitä pitäs tehä kun siihen ilmestyy sellanen kun Waring run time error???? nyt ärsyttää kun en oo ppäässy 2vuoteen warrockiin.

• Asiallisuutta!

Jok ikisellä palstalla täällä on vaan vittuilua. Voisko välillä jutella asiallisesti!!!

• MauriKuuSysi

NO VITTU EI

• eetu_

herätys nää on ihan paskoi pelei! nyt http://battlefield.play4free.com/en/ tätä pelaa. on ilmainen mutta aseet kyllä maksaa erikois rahaa jota joutuu ostaa yks i ase on valmiina ja pistooli huom aseita voi kyllä ostaa normirahallakin jota saa erien voittamisesta ! vain päiväksi ja vieä tässäkin on neljä tyyppiä assault medic recon lmg

• Noob angsti yhee

Angsti angsti nyyh nyyh hommatkaa vittu elämä tai tuun ampuu snipul hedui vittu yo oon paras wowis (Y)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1729
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      239
      1493
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1346
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1015
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      874
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      842
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      819
    Aihe