perkele alkaajo kyllästyttää ! onko kalamiehille tyypillistä saada vitun oikuttelu raivoamis kohtauksia!! ja kaikki on tietty minun syytä!! Sit se mun mielstä määräilee mua et kaikki pitäis mennä just niinku hän haluaa yms.
kalamiehestä
7
1384
Vastaukset
- Myös kauris
Samaa mieltä, kalamies näpäyttää vain sormiaan ja odottaa, että teet kuten hän haluaa.. Ei puhettakaan toisen toivomuksista tai haluamisista, grrr..
- äääääääääääääää
pilalle pasattu äitin pikku kultamusukka. Jota ahistaa kun ei mene omien suunnitelmien mukaan, ei muuta kun kaveri pihalle kyllä se sitten takisin itkee ja lupaa muuttua.
- {fairytale}
tuo pitää just paikaansa..kalamiehet ovat äitinsä lellimiä ja hemmoteltuja penikoita!ei mitään tee itse parisuhteen säilymisen eteen ja kaikki pitäis mennä just niinkuin he haluavat!auta armias jos teet vastoin heidän tahtoa niin kyllä saa kuulla raivoamista ja uhkailuja!todella lapsellista, kaiken lisäksi suuttuvat ihan pienistä asioista ja mököttää niinkuin naiset!en ole kyllä törmännyt tohon hellyyteen, tunteellisuuteen kalamiehissä, vaikka itse olen kuitenkin todella aulis antamaan hellyyttä ja huolenpitoa ja muutakin!kokemusta on!
- Kalamies
Aika oudolta kuulostaa, ettei toisen tunteita muka kunnioiteta itse ainakin pyrin aina huomioimaan oman kullan ja riidellessa yleensä itse rupean itseäni syyttelemään/vajoamaan itsesääliin ja vihaisena pysyn vain hetken ja sen jälkeen tulee aina aivan hirveän paha mieli jos olen toisen mieltä pahoittanut. Saattaahan tämä siitäkin johtua että taidan olla pahasti "tossun alla" mutta ei kannata yleistää pelkän horoskoopin perusteella, paljon on kaikilla kaloilla yhteistä mutta jokainen on kumminkin omalla tavallaan uniikki ja kaikilta löytyy omat hyvät ja huonot puolet (koskee ihan kaikkia horoskooppeja).
p.s: eikä se vika yleensä ole vain siinä toisessa osapuolessa vaan molemmissa...
- HärkäN
Mieheni on kalat ja juuri kuin edellä on kuvailtu! Kaikki pitäisi mennä hänen mielensä mukaan. Osaa kyllä olla aivan ihana, romanttinen ja huomaavainen, mutta useimmiten vain silloin kuin asiat menevät hänen tavallaan tai hyödyttävät häntä. Paljon narsistin piirteitäkin löytyy, eli vika on hänen mielestään muissa ja hän itse on täydellinen.
Kalamies jankuttaa asioista niin kauan kunnes toiset antavat periksi, taitava manipuloimaan ja käyttämään muita hyväkseen.- verkkoon uinut
Kalamies luulee olevansa täydellinen.Saa raivareita ihan mistä vaan,ja vika ei KOSKAAN ole hänessä.
- kalamiehenä
ainakaan kaurisnaisen kanssa en todellakaan pysty elämään ... vitun ilkeä ,täys kusipää ,petturi.ei osaa arvostaa ollenkaan kalan huomiota. pettää heti ku silmä välttää...että terveiset vaan kaikille kaurisnaisille...saatanan sarvipäät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882