kalamiehestä

terv. yks kauris tytsy

perkele alkaajo kyllästyttää ! onko kalamiehille tyypillistä saada vitun oikuttelu raivoamis kohtauksia!! ja kaikki on tietty minun syytä!! Sit se mun mielstä määräilee mua et kaikki pitäis mennä just niinku hän haluaa yms.

7

1401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myös kauris

Samaa mieltä, kalamies näpäyttää vain sormiaan ja odottaa, että teet kuten hän haluaa.. Ei puhettakaan toisen toivomuksista tai haluamisista, grrr..

• äääääääääääääää

pilalle pasattu äitin pikku kultamusukka. Jota ahistaa kun ei mene omien suunnitelmien mukaan, ei muuta kun kaveri pihalle kyllä se sitten takisin itkee ja lupaa muuttua.

• {fairytale}

tuo pitää just paikaansa..kalamiehet ovat äitinsä lellimiä ja hemmoteltuja penikoita!ei mitään tee itse parisuhteen säilymisen eteen ja kaikki pitäis mennä just niinkuin he haluavat!auta armias jos teet vastoin heidän tahtoa niin kyllä saa kuulla raivoamista ja uhkailuja!todella lapsellista, kaiken lisäksi suuttuvat ihan pienistä asioista ja mököttää niinkuin naiset!en ole kyllä törmännyt tohon hellyyteen, tunteellisuuteen kalamiehissä, vaikka itse olen kuitenkin todella aulis antamaan hellyyttä ja huolenpitoa ja muutakin!kokemusta on!

• Kalamies

Aika oudolta kuulostaa, ettei toisen tunteita muka kunnioiteta itse ainakin pyrin aina huomioimaan oman kullan ja riidellessa yleensä itse rupean itseäni syyttelemään/vajoamaan itsesääliin ja vihaisena pysyn vain hetken ja sen jälkeen tulee aina aivan hirveän paha mieli jos olen toisen mieltä pahoittanut. Saattaahan tämä siitäkin johtua että taidan olla pahasti "tossun alla" mutta ei kannata yleistää pelkän horoskoopin perusteella, paljon on kaikilla kaloilla yhteistä mutta jokainen on kumminkin omalla tavallaan uniikki ja kaikilta löytyy omat hyvät ja huonot puolet (koskee ihan kaikkia horoskooppeja).

p.s: eikä se vika yleensä ole vain siinä toisessa osapuolessa vaan molemmissa...

• HärkäN

Mieheni on kalat ja juuri kuin edellä on kuvailtu! Kaikki pitäisi mennä hänen mielensä mukaan. Osaa kyllä olla aivan ihana, romanttinen ja huomaavainen, mutta useimmiten vain silloin kuin asiat menevät hänen tavallaan tai hyödyttävät häntä. Paljon narsistin piirteitäkin löytyy, eli vika on hänen mielestään muissa ja hän itse on täydellinen.

Kalamies jankuttaa asioista niin kauan kunnes toiset antavat periksi, taitava manipuloimaan ja käyttämään muita hyväkseen.

• verkkoon uinut

Kalamies luulee olevansa täydellinen.Saa raivareita ihan mistä vaan,ja vika ei KOSKAAN ole hänessä.

• kalamiehenä

ainakaan kaurisnaisen kanssa en todellakaan pysty elämään ... vitun ilkeä ,täys kusipää ,petturi.ei osaa arvostaa ollenkaan kalan huomiota. pettää heti ku silmä välttää...että terveiset vaan kaikille kaurisnaisille...saatanan sarvipäät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      4154
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      92
      1966
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      32
      1702
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      167
      1467
    5. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      10
      1404
    6. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      25
      1376
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      104
      1203
    8. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      212
      1180
    9. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      39
      1172
    10. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      133
      1125
    Aihe