Kyllä oli ihana hääyö.
Morsian oli neitsyt ja antoi hanakasti.
Ihana hääyö!
7
3702
Vastaukset
- ...
Ja sinä et varmaan menettänyt ko. tapahtumassa "poikuuttasi", koskapa osaat verrata
- sulhis
Kyllä poikuus lähti samalla!
Miten niin "vertasin"? - tyttö90
sulhis kirjoitti:
Kyllä poikuus lähti samalla!
Miten niin "vertasin"?minkä ikäsiä olitte ku menitte naimisiin? ootteko uskossa tai jotain? meinasin ku menetit poikuutes vasta hääyönä.
- noin siis teillä:o
Jos kovin hanakasti antoi, eikä yhtään pelottanut tai tehnyt kipeää, niin miten loppupeleissä mahtoi olla sen neitsyyden kanssa..? Useimmilla neitsyillä ei auta vaikka kuinka haluttaisi, eka kerta tekee kipeää, eikä siinä olla kovin hanakalla mielellä liikkeellä.
Niin ja neitsymorsiamesi sai tietysti ekalla kerrallaan (joka oli myäs sinun eka kertasi):D- Kokematon korkkaaja
Vaikka tekee kipeää ei haittaa!
- Virginialainen nainen
Harmittaako sua joku?
- kokemusta on
voi se eka kertaki olla kivuton, mun neitsyys tosin meni ennen hääyötä mut ei tehny kipeetä, päinvastoin!!! ja oli todellaki molemmille eka kerta! jotku miehet ne on nii huomaavaisia jo nuorena et huolehtii myös naisen nautinnosta!että kannattaa puhua vasta sit ku on asioista perillä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819