Hengenvaarallista

tomppa2006

Yksi ainoa lause
voi muuttaa koko elämän

Minä rakastan sinua

Voiko luottaa
sanojaan

Voiko uskoa
lauseen sanomaan

Rakkaus on
hengenvaarallista
mutta niin on koko muukin elämä

Aidosti ja tunteella usko
vilpittömään rakkauteen
Pettymykset ja sydänsurut
hautaa ikuiseen unohdukseen

10

704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • p18

      Monesti minäkin mietin
      voiko sanoihin luottaa.

      Niitä on turhan helppo päästellä.

      • *tomppa*

        ...niitä huiputtajia ja huijareita on vähemmän liikkeellä mitä totuuden puhujia...

        Lauseen sanominen vaatii kuitenkin sen verran uskallusta, että harvemmin ihan palturia ja lööperiä puhutaan.


    • Rellu.

      Moi Tomppa !

      Totta - yksi ainoa lause sen elämän voi muuttaa.
      Rakkaus on :)

      Mutta niitä pettymyksiä ja sydänsuruja meidän
      kunkin elämään varmaan mahtuu, siitä ei pääse yli
      eikä ympäri.

      Uskotaan, uskotaan :)

      • *tomppa*

        ...mahtuu, mahtuu pettymyksiä ja sydänsuruja elämään. Lähes kaikki rakastuneet ovat myös nämä tuskat joutuneet kokemaan...

        Ehkä runoni olikin vain kannustin extreame-tyyppiseen elämäntapaan? Minä tykkään.

        *hymyilee*


      • *tomppa*

        Jos - minun kanssani kirjoitat!
        Olen minä niin kiero sekä tyrmäävä mulkero!


      • tomppa2006
        *tomppa* kirjoitti:

        Jos - minun kanssani kirjoitat!
        Olen minä niin kiero sekä tyrmäävä mulkero!

        ...huomasitkin, on palstalle saapunut, joku itseensä kyllästynyt palstahäirikkö, joka kirjoittelee minun nimimerkilläni...

        Ikävää!


    • rakkaudesta *

      ihmetyttää vain tuo, kun Pettymykset on kirjoitettu isolla P:llä?
      Kun kohdalle osuu oikea rakkaus, on sillä sellainen parantava voima, siihen uskon minäkin.

      • uskotko

        Sinäkin tähän, no joo jääköön sanomatta
        määrääjään täällä Suomessa,kun maailmassa elää muitakin,kun hän määräilevässä persoonassaan !


    • Niin,kuka osaa sanoa onko rakkaus vain sana,muitten joukossa.Luulisin,että rakkauden,sen aidon,näkee sen rakastamansa ihmisen eleistä,teoista,joku hetki on suunniteltu vain sinua varten.Käsi kädesssä hellästi.Katse silmistä.Mielestäni siinä se on.Joskus rakkaus sana on niin pelkkä "klisee",jota toistetaan vähän liiankin helposti.
      Uskon vahvasti,että monesti leikitellään ja sanotaan liian helposti rakastavansa toista,mutta sitä se sitten oikein on,pelkkä helppo sana.Joka lentää suusta.Toinen ottaa sen vakavasti,uskoo ja luottaa ja lopulta pettyy.Oikea rakastaminen ja rakkaus on tekoja ja huomioonottamista.Sellaista niinkuin palapeli,että viimeinen pala sopii vasta.
      Itse kokisin näin,koska en ole ns.vielä oikeasti rakastanut ketään.Oli se paha liitto(ohi on),ja nyt en uskoisi jos sanottaisiin minulle:"Rakastan sinua",koska se rakkaus tulee mielestäni eritavalla.Kun sen on muissa asioissa nähnyt ja vaistonnut,hei tää on oikeaa,silloin voi sanoa,ja siihen uskoa,että "minä rakastan sinua".
      Kuulostaa tyhmältä,mutta tämä nainen ajattelee näin,eikä myöskään turhaan Rakkaus sanoja jakele.Sitten,kun voin sen itse sanoa,niin silloin se on totisesti totta.Mitä mieltä muut.Näin ei varmasti niin hengenvaarallista.-Pionitar-

      • eräs vaan

        ei rakkautta saada. Olen kanssasi hyvin monelta osin samaa mieltä. Sanat ovat pelkkää teoriaa; osoittavat hyvää lausuntataitoa; nuori ihminen tosin joutuu tämän kaiken kokemaan ja käymään läpi, erotellen jyvät akanoista.

        Rakkaus on toisen kohtaamista; hyväksyntää, läsnäoloa, myötäelämistä ja kaikki tämä ilman odotuksia.

        "Runous" tässä tilanteessa lainausmerkeissä, on sinällään klisee ja sen pitääkin olla harson takaa kirjoitettua. Tässä kyseisessä aloituksessa en kuitenkaan voi käyttää sana runo, vaan tunnevirta...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1241
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      919
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      835
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      621
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      567
    7. 52
      541
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe