Yksi ainoa lause
voi muuttaa koko elämän
Minä rakastan sinua
Voiko luottaa
sanojaan
Voiko uskoa
lauseen sanomaan
Rakkaus on
hengenvaarallista
mutta niin on koko muukin elämä
Aidosti ja tunteella usko
vilpittömään rakkauteen
Pettymykset ja sydänsurut
hautaa ikuiseen unohdukseen
Hengenvaarallista
10
704
Vastaukset
- p18
Monesti minäkin mietin
voiko sanoihin luottaa.
Niitä on turhan helppo päästellä.- *tomppa*
...niitä huiputtajia ja huijareita on vähemmän liikkeellä mitä totuuden puhujia...
Lauseen sanominen vaatii kuitenkin sen verran uskallusta, että harvemmin ihan palturia ja lööperiä puhutaan.
- Rellu.
Moi Tomppa !
Totta - yksi ainoa lause sen elämän voi muuttaa.
Rakkaus on :)
Mutta niitä pettymyksiä ja sydänsuruja meidän
kunkin elämään varmaan mahtuu, siitä ei pääse yli
eikä ympäri.
Uskotaan, uskotaan :)- *tomppa*
...mahtuu, mahtuu pettymyksiä ja sydänsuruja elämään. Lähes kaikki rakastuneet ovat myös nämä tuskat joutuneet kokemaan...
Ehkä runoni olikin vain kannustin extreame-tyyppiseen elämäntapaan? Minä tykkään.
*hymyilee* - *tomppa*
Jos - minun kanssani kirjoitat!
Olen minä niin kiero sekä tyrmäävä mulkero! - tomppa2006
*tomppa* kirjoitti:
Jos - minun kanssani kirjoitat!
Olen minä niin kiero sekä tyrmäävä mulkero!...huomasitkin, on palstalle saapunut, joku itseensä kyllästynyt palstahäirikkö, joka kirjoittelee minun nimimerkilläni...
Ikävää!
- rakkaudesta *
ihmetyttää vain tuo, kun Pettymykset on kirjoitettu isolla P:llä?
Kun kohdalle osuu oikea rakkaus, on sillä sellainen parantava voima, siihen uskon minäkin.- uskotko
Sinäkin tähän, no joo jääköön sanomatta
määrääjään täällä Suomessa,kun maailmassa elää muitakin,kun hän määräilevässä persoonassaan !
Niin,kuka osaa sanoa onko rakkaus vain sana,muitten joukossa.Luulisin,että rakkauden,sen aidon,näkee sen rakastamansa ihmisen eleistä,teoista,joku hetki on suunniteltu vain sinua varten.Käsi kädesssä hellästi.Katse silmistä.Mielestäni siinä se on.Joskus rakkaus sana on niin pelkkä "klisee",jota toistetaan vähän liiankin helposti.
Uskon vahvasti,että monesti leikitellään ja sanotaan liian helposti rakastavansa toista,mutta sitä se sitten oikein on,pelkkä helppo sana.Joka lentää suusta.Toinen ottaa sen vakavasti,uskoo ja luottaa ja lopulta pettyy.Oikea rakastaminen ja rakkaus on tekoja ja huomioonottamista.Sellaista niinkuin palapeli,että viimeinen pala sopii vasta.
Itse kokisin näin,koska en ole ns.vielä oikeasti rakastanut ketään.Oli se paha liitto(ohi on),ja nyt en uskoisi jos sanottaisiin minulle:"Rakastan sinua",koska se rakkaus tulee mielestäni eritavalla.Kun sen on muissa asioissa nähnyt ja vaistonnut,hei tää on oikeaa,silloin voi sanoa,ja siihen uskoa,että "minä rakastan sinua".
Kuulostaa tyhmältä,mutta tämä nainen ajattelee näin,eikä myöskään turhaan Rakkaus sanoja jakele.Sitten,kun voin sen itse sanoa,niin silloin se on totisesti totta.Mitä mieltä muut.Näin ei varmasti niin hengenvaarallista.-Pionitar-- eräs vaan
ei rakkautta saada. Olen kanssasi hyvin monelta osin samaa mieltä. Sanat ovat pelkkää teoriaa; osoittavat hyvää lausuntataitoa; nuori ihminen tosin joutuu tämän kaiken kokemaan ja käymään läpi, erotellen jyvät akanoista.
Rakkaus on toisen kohtaamista; hyväksyntää, läsnäoloa, myötäelämistä ja kaikki tämä ilman odotuksia.
"Runous" tässä tilanteessa lainausmerkeissä, on sinällään klisee ja sen pitääkin olla harson takaa kirjoitettua. Tässä kyseisessä aloituksessa en kuitenkaan voi käyttää sana runo, vaan tunnevirta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221241
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283919- 43835
- 33621
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144600- 38567
- 52541
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44491Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte238461