Hengenvaarallista

tomppa2006

Yksi ainoa lause
voi muuttaa koko elämän

Minä rakastan sinua

Voiko luottaa
sanojaan

Voiko uskoa
lauseen sanomaan

Rakkaus on
hengenvaarallista
mutta niin on koko muukin elämä

Aidosti ja tunteella usko
vilpittömään rakkauteen
Pettymykset ja sydänsurut
hautaa ikuiseen unohdukseen

10

704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • p18

      Monesti minäkin mietin
      voiko sanoihin luottaa.

      Niitä on turhan helppo päästellä.

      • *tomppa*

        ...niitä huiputtajia ja huijareita on vähemmän liikkeellä mitä totuuden puhujia...

        Lauseen sanominen vaatii kuitenkin sen verran uskallusta, että harvemmin ihan palturia ja lööperiä puhutaan.


    • Rellu.

      Moi Tomppa !

      Totta - yksi ainoa lause sen elämän voi muuttaa.
      Rakkaus on :)

      Mutta niitä pettymyksiä ja sydänsuruja meidän
      kunkin elämään varmaan mahtuu, siitä ei pääse yli
      eikä ympäri.

      Uskotaan, uskotaan :)

      • *tomppa*

        ...mahtuu, mahtuu pettymyksiä ja sydänsuruja elämään. Lähes kaikki rakastuneet ovat myös nämä tuskat joutuneet kokemaan...

        Ehkä runoni olikin vain kannustin extreame-tyyppiseen elämäntapaan? Minä tykkään.

        *hymyilee*


      • *tomppa*

        Jos - minun kanssani kirjoitat!
        Olen minä niin kiero sekä tyrmäävä mulkero!


      • tomppa2006
        *tomppa* kirjoitti:

        Jos - minun kanssani kirjoitat!
        Olen minä niin kiero sekä tyrmäävä mulkero!

        ...huomasitkin, on palstalle saapunut, joku itseensä kyllästynyt palstahäirikkö, joka kirjoittelee minun nimimerkilläni...

        Ikävää!


    • rakkaudesta *

      ihmetyttää vain tuo, kun Pettymykset on kirjoitettu isolla P:llä?
      Kun kohdalle osuu oikea rakkaus, on sillä sellainen parantava voima, siihen uskon minäkin.

      • uskotko

        Sinäkin tähän, no joo jääköön sanomatta
        määrääjään täällä Suomessa,kun maailmassa elää muitakin,kun hän määräilevässä persoonassaan !


    • Niin,kuka osaa sanoa onko rakkaus vain sana,muitten joukossa.Luulisin,että rakkauden,sen aidon,näkee sen rakastamansa ihmisen eleistä,teoista,joku hetki on suunniteltu vain sinua varten.Käsi kädesssä hellästi.Katse silmistä.Mielestäni siinä se on.Joskus rakkaus sana on niin pelkkä "klisee",jota toistetaan vähän liiankin helposti.
      Uskon vahvasti,että monesti leikitellään ja sanotaan liian helposti rakastavansa toista,mutta sitä se sitten oikein on,pelkkä helppo sana.Joka lentää suusta.Toinen ottaa sen vakavasti,uskoo ja luottaa ja lopulta pettyy.Oikea rakastaminen ja rakkaus on tekoja ja huomioonottamista.Sellaista niinkuin palapeli,että viimeinen pala sopii vasta.
      Itse kokisin näin,koska en ole ns.vielä oikeasti rakastanut ketään.Oli se paha liitto(ohi on),ja nyt en uskoisi jos sanottaisiin minulle:"Rakastan sinua",koska se rakkaus tulee mielestäni eritavalla.Kun sen on muissa asioissa nähnyt ja vaistonnut,hei tää on oikeaa,silloin voi sanoa,ja siihen uskoa,että "minä rakastan sinua".
      Kuulostaa tyhmältä,mutta tämä nainen ajattelee näin,eikä myöskään turhaan Rakkaus sanoja jakele.Sitten,kun voin sen itse sanoa,niin silloin se on totisesti totta.Mitä mieltä muut.Näin ei varmasti niin hengenvaarallista.-Pionitar-

      • eräs vaan

        ei rakkautta saada. Olen kanssasi hyvin monelta osin samaa mieltä. Sanat ovat pelkkää teoriaa; osoittavat hyvää lausuntataitoa; nuori ihminen tosin joutuu tämän kaiken kokemaan ja käymään läpi, erotellen jyvät akanoista.

        Rakkaus on toisen kohtaamista; hyväksyntää, läsnäoloa, myötäelämistä ja kaikki tämä ilman odotuksia.

        "Runous" tässä tilanteessa lainausmerkeissä, on sinällään klisee ja sen pitääkin olla harson takaa kirjoitettua. Tässä kyseisessä aloituksessa en kuitenkaan voi käyttää sana runo, vaan tunnevirta...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe