Eli onko täällä muita jolla hypopituitarismi? En tunne ketään jolla olisi hypopituitarismi ja vertaistuki olisi paikallaan. Tai tietääkö joku esim jonkun foorumin missä tätä aihettä käsiteltäisiin? Itse en ainakaan kuuklettamalla löytänyt. Olen elänyt aina tavallaan yksin asian kanssa ja puhuminen jonkun sellaisen kanssa joka tietää mistä puhun olisi vaihteeksi mukavaa.
Hypopituitarismi
4
2047
Vastaukset
- :::::
Kysypä kilpirauhasfoorumilta jos siellä olisi tapauksia.
- Jänöjussikka
Moi, Itse olen saanut Hypopituitarismin kasvaimen johdosta josta parantunut, vuonna 90 leikattu.
Olis kiva jutella vaikka sähköpostilla tai mesettämällä.
T. jänöjussi.- Tilda74
Mulla todettiin hypopituitarismi n. 3-4 vuotta sitten. Ilmeisesti tulehdustila aivolisäkkeessä, siis varsinaista hypofyysiadenoomaa ei ole todettu olevan. Kohtalaisesti olen pärjäilyt Hydrokortisonin avulla. Olisi mukava keskustella muiden samanlaisten kanssa.
- ahal
Hei!
Aivolisäkkeen vajaatoiminta-potilaita varten on perustettu yhdistys on "Aivolisäke-Potilasyhdistys Sellan Ry", jonka osoite on www.sellanet.fi.
Potilasyhdistys toimii koko Suomen alueella, toisin paikallisosastoina.
Olen muutaman kerran käynyt kuukausitapaamisissa, siellä saa keskustella ja huomata, että ei ole yksin.
Itseltäni on leikattu aivolisäke kaksi kertaa ja kerran sädetetty. Elän normaalielämää - ikuisesti lääkehoidon kanssa - enkä useinkaan edes muista vaivaani.
T: Antti Halonen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi2554868Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak952435Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1171540Mahtavaa, Trump pelasti lentäjän, Irania nöyryytettiin
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917601.html Taas osoitus kuinka ylivertainen maa USA on Trumpin johdolla.325963- 73942
Keskiviikkona 8.4.2026 se tapahtuu
Nimittäin tulevana keskiviikkona 8.4.2026 Donald Trump ilmoittaa Naton pääsihteerille että Yhdysvallat eroaa Natosta. N270869Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle115822Rakastin sua niin paljon ettei löydy sanoja sille tunteenpalolle mitä silloin koin
Sellaista tunnetta ei koe kuin ehkä kerran elämässä. Tuntui, että sekoaa, että menee järjiltään. Tuntui että räjähtää si33787- 38736
- 67702