Kuunnelkaa benoitin fanit van halenin not enough biisin sanoja, on aika paljon sanomaa. vaiika tekikin pahaa perheelleen, mut silti. ja benoitin vihaajat, älkää vaivautuko. ei kaivata teijän vi..uili viestejä.
kuunnelkaa...
tytsy...
3
302
Vastaukset
- dx fan
Että löytyy edes yks joka kunnioittaa Benoitin uraa.
Nämä Benoitin vihaajat ovat lapsellisia jotka heti tuomitsevat. Ja hyvä biisi toi on kiitos.- tytsy
Ite tykkään kanssa tosta biisistä tosi paljon. sen takia alotin tän jutun, et moni muukin vois tykästyä tohon. Tykkään/tykkäsin benoitista todella paljon, vaikka teki raukkamaisesti perheelleen pahaa ja tappoi lopuks ittensä, mut en silti tuomitse. Ihminen sekin oli ja kaikkihan tekee elämässään virheitä.
- parempi.......
on toi Denigrate - Exit the lake suicide
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184270Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223299Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611908Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51317Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1581148Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96855- 63745
- 176730
- 30727