melkein järvessä.:))
Tapaamisiin noin kolmen viikon kuluttua.
Onki on jo
16
784
Vastaukset
- Sinimarjanen
Hyvää kesää kaikille!
- Kutv M
Mikkelin torillako tavataan.
Olen ymmärtänyt että liikut siellä päin.- Sinimarjanen
paikkahan se Mikkelin tori on. Voihan sinne aina
joskus aamukahville piipahtaa. Mistä päättelit että siellä liikkuisin? - Kutv M
Sinimarjanen kirjoitti:
paikkahan se Mikkelin tori on. Voihan sinne aina
joskus aamukahville piipahtaa. Mistä päättelit että siellä liikkuisin?Sellanen kaiku että olisit jossain maininnut
siellä päin liikkuvan. - Sinimarjanen
Kutv M kirjoitti:
Sellanen kaiku että olisit jossain maininnut
siellä päin liikkuvan.ainakaan dementia ole. Olen tainnut joskus
mainita että kuuntelen kesällä paljon eteläsavon radiota.
Sehän kuuluu niin isolla alueella. - Kutv M
Sinimarjanen kirjoitti:
ainakaan dementia ole. Olen tainnut joskus
mainita että kuuntelen kesällä paljon eteläsavon radiota.
Sehän kuuluu niin isolla alueella.Tulee minullakin kuunneltua joskus siellä päin käydessä.
- Wenla-G
ja leppoisia kesäpäiviä Sinulle!
Kireitä siimoja, jos saa sanoa.- Sinimarjanen
lämpimiä kesäpäiviä Sinullekkin.
- utelias hiiri
Sinimarjanen kirjoitti:
lämpimiä kesäpäiviä Sinullekkin.
onkos sinulle tuttu piiri?
- Sinimarjanen
utelias hiiri kirjoitti:
onkos sinulle tuttu piiri?
se semmoinen piiri mahtaa olla?
Vietä oikein hauska loma. Itsellä tässä työt kohta taas alkaa, muutama viikko vielä ja uusi työpaikka ja uudenlainen työ odottamassa. Jännitys tihenee...
- Sinimarjanen
menestystä uudessa työssä.
- enkelitrio
lomaviikkoja.Kala-onnea,kun ei "saa"toivottaa !
- Sinimarjanen
Uutta lomaa odotellen.
- jartsev
Aurinkoisia päiviä ja otti-onkeen. Myöhäseen toivottelen kun olin muutaman päivän tuolla Sulkavalla soutelemassa. Ehkäpä kurkkaat vielä.
- Sinimarjanen
toivotuksesta. Olihan nuo kelit ihan mukavat.
Ei pitkäaikaisia sateita ollut. Marjojakin
tuli ihan mukavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522