melkein järvessä.:))
Tapaamisiin noin kolmen viikon kuluttua.
Onki on jo
16
775
Vastaukset
- Sinimarjanen
Hyvää kesää kaikille!
- Kutv M
Mikkelin torillako tavataan.
Olen ymmärtänyt että liikut siellä päin.- Sinimarjanen
paikkahan se Mikkelin tori on. Voihan sinne aina
joskus aamukahville piipahtaa. Mistä päättelit että siellä liikkuisin? - Kutv M
Sinimarjanen kirjoitti:
paikkahan se Mikkelin tori on. Voihan sinne aina
joskus aamukahville piipahtaa. Mistä päättelit että siellä liikkuisin?Sellanen kaiku että olisit jossain maininnut
siellä päin liikkuvan. - Sinimarjanen
Kutv M kirjoitti:
Sellanen kaiku että olisit jossain maininnut
siellä päin liikkuvan.ainakaan dementia ole. Olen tainnut joskus
mainita että kuuntelen kesällä paljon eteläsavon radiota.
Sehän kuuluu niin isolla alueella. - Kutv M
Sinimarjanen kirjoitti:
ainakaan dementia ole. Olen tainnut joskus
mainita että kuuntelen kesällä paljon eteläsavon radiota.
Sehän kuuluu niin isolla alueella.Tulee minullakin kuunneltua joskus siellä päin käydessä.
- Wenla-G
ja leppoisia kesäpäiviä Sinulle!
Kireitä siimoja, jos saa sanoa.- Sinimarjanen
lämpimiä kesäpäiviä Sinullekkin.
- utelias hiiri
Sinimarjanen kirjoitti:
lämpimiä kesäpäiviä Sinullekkin.
onkos sinulle tuttu piiri?
- Sinimarjanen
utelias hiiri kirjoitti:
onkos sinulle tuttu piiri?
se semmoinen piiri mahtaa olla?
Vietä oikein hauska loma. Itsellä tässä työt kohta taas alkaa, muutama viikko vielä ja uusi työpaikka ja uudenlainen työ odottamassa. Jännitys tihenee...
- Sinimarjanen
menestystä uudessa työssä.
- enkelitrio
lomaviikkoja.Kala-onnea,kun ei "saa"toivottaa !
- Sinimarjanen
Uutta lomaa odotellen.
- jartsev
Aurinkoisia päiviä ja otti-onkeen. Myöhäseen toivottelen kun olin muutaman päivän tuolla Sulkavalla soutelemassa. Ehkäpä kurkkaat vielä.
- Sinimarjanen
toivotuksesta. Olihan nuo kelit ihan mukavat.
Ei pitkäaikaisia sateita ollut. Marjojakin
tuli ihan mukavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1444857Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813546SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt302545SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402223Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä652061Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan632013Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?231981Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja851973Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet191458Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään991262