melkein järvessä.:))
Tapaamisiin noin kolmen viikon kuluttua.
Onki on jo
16
742
Vastaukset
- Sinimarjanen
Hyvää kesää kaikille!
- Kutv M
Mikkelin torillako tavataan.
Olen ymmärtänyt että liikut siellä päin.- Sinimarjanen
paikkahan se Mikkelin tori on. Voihan sinne aina
joskus aamukahville piipahtaa. Mistä päättelit että siellä liikkuisin? - Kutv M
Sinimarjanen kirjoitti:
paikkahan se Mikkelin tori on. Voihan sinne aina
joskus aamukahville piipahtaa. Mistä päättelit että siellä liikkuisin?Sellanen kaiku että olisit jossain maininnut
siellä päin liikkuvan. - Sinimarjanen
Kutv M kirjoitti:
Sellanen kaiku että olisit jossain maininnut
siellä päin liikkuvan.ainakaan dementia ole. Olen tainnut joskus
mainita että kuuntelen kesällä paljon eteläsavon radiota.
Sehän kuuluu niin isolla alueella. - Kutv M
Sinimarjanen kirjoitti:
ainakaan dementia ole. Olen tainnut joskus
mainita että kuuntelen kesällä paljon eteläsavon radiota.
Sehän kuuluu niin isolla alueella.Tulee minullakin kuunneltua joskus siellä päin käydessä.
- Wenla-G
ja leppoisia kesäpäiviä Sinulle!
Kireitä siimoja, jos saa sanoa.- Sinimarjanen
lämpimiä kesäpäiviä Sinullekkin.
- utelias hiiri
Sinimarjanen kirjoitti:
lämpimiä kesäpäiviä Sinullekkin.
onkos sinulle tuttu piiri?
- Sinimarjanen
utelias hiiri kirjoitti:
onkos sinulle tuttu piiri?
se semmoinen piiri mahtaa olla?
Vietä oikein hauska loma. Itsellä tässä työt kohta taas alkaa, muutama viikko vielä ja uusi työpaikka ja uudenlainen työ odottamassa. Jännitys tihenee...
- Sinimarjanen
menestystä uudessa työssä.
- enkelitrio
lomaviikkoja.Kala-onnea,kun ei "saa"toivottaa !
- Sinimarjanen
Uutta lomaa odotellen.
- jartsev
Aurinkoisia päiviä ja otti-onkeen. Myöhäseen toivottelen kun olin muutaman päivän tuolla Sulkavalla soutelemassa. Ehkäpä kurkkaat vielä.
- Sinimarjanen
toivotuksesta. Olihan nuo kelit ihan mukavat.
Ei pitkäaikaisia sateita ollut. Marjojakin
tuli ihan mukavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282577- 1272253
- 1281916
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1061897Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.101634Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161431196Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901095Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu241072Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891051Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno36999