Vapputexmexi(TosItARINA)

ettänäinkävi

Heips!
Vuosi aikaa sitten otettiin viinaa kavereiden kanssa aika rankemmanpuoleisesti muutamanpäivän ja tietenkin sitten vappuaattona kun menimme kaverin luokse yöksi. Kaverin tyttöystävä laittoi sohvalle minulle yöpaikan ja toivotteli hyvääyötä, mutta kuinkas ollakkaan yöllä siinä neljän 4%% promillen humalassa luulin olohuoneen pöydällä olevaa posliinilautasta wc-pöntöksi ja paskansin siihen kunnon "texmexmuhennoksen" (texmex tulee sanoista: kävimme syömässä mexikolaista jossa oli papuja niin perkeleesti.) ja jotenkin olin onnistunut samalla "tuunaamaan" kaverin olohuoneen sohvankin uuteen uskoon. Paskaa oli tosissaan sohvalla ja posliinilautasella, matolla ja pöydällä. (hyi,vittu) Kun sohvan liekkimeri oli tuunattu olin sitten asiointini jälkeen menny kiltisti nukkumaan tuunatulle sohvalle, josta sitten heräsin kaverin tyttöystävän huutoon aamulla. Se itki ja huusi ja siivosi sitä tuunausjälkeä ja herätti vielä poikakaverin joka vaan käväs olohuoneessa mutta oli niin mehuissa, että ei tajunnut mitään mitä oli tapahtunut. Aamulla vaan kysy että teinkö tempun tahallani, en todellakaan!!?? NE osti sitten uuden sohvan joka maksoi 850E! Piti olla halpa vappuperkele!! Klara vappen vaan perkele!! KAikkea paskaa sitä vappuna voi sattua! Vittuun roswellit!! Tapahtuu ihmeitä muutenkin!

2

1673

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --------------

Gallup tämän viestin lukijoille: kuinka moni teistä kertoisi tämän asian esim. Suomi24-keskustelupalstalla, jos tämä olisi sattunut teille?

• lukija...

Tää on niiiin sairaan - sika hyvä juttu, että on aina pakko käydä lukemassa kun masentaa ja tympii. Alkaa ihan pakostakin naurattamaan vedet silmissä kun mietin tota tilannetta... ei hitto sentään... Onneksi et ollut minun miehen kaveri!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      175
      4961
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4336
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3087
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      248
      2910
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2852
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2491
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27