Käytyäni läpi näitä kirjoittajien kommentteja
elämästä kalamiesten kanssa ajattelinkin ehdottaa seuraavaa::::
Kissa 2,koira 3, villa 5, lehmä emäntineen 9,hevonen 11...
Eli näin kesäaikana pyrkisitte pukeutumaan hyvin siveellisesti itseänne pahemmin paljastelematta!
Sillä vaara vaanii! Moni miehenalku ja jo varttuneempikin konkari katselee teitä sillä silmällä! Varokaa! Te Suomen naiset - teihin pistän toivoni.On suorastaan vastuutonta lähestyä miestä näin kesä-aikana.Ajatelkaa kuinka paljon me kalamiehet olemme kyyneliä
vuodattaneet!Ajatelkaa mitä kanssa sisarenne
ovat joutuneet vuosisatojen saatossa kärsimään!
Teidän on vastuu!Seisokaa sanojenne ja tekojenne takana - vankkumatta!Päämääränne on pyhä!
Pitäytykää siveellisenä! Kalamiehet ovat katoava luonnonvara!!!!
T. Viimeinen mohikaani?
Suomen naiset
puruperse
1
800
Vastaukset
- olet tosiaan
onneksi olet viimeinen,,,, sitä lajia... hyvin joudat pois,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25485
- 43482
- 45472