Käytyäni läpi näitä kirjoittajien kommentteja
elämästä kalamiesten kanssa ajattelinkin ehdottaa seuraavaa::::
Kissa 2,koira 3, villa 5, lehmä emäntineen 9,hevonen 11...
Eli näin kesäaikana pyrkisitte pukeutumaan hyvin siveellisesti itseänne pahemmin paljastelematta!
Sillä vaara vaanii! Moni miehenalku ja jo varttuneempikin konkari katselee teitä sillä silmällä! Varokaa! Te Suomen naiset - teihin pistän toivoni.On suorastaan vastuutonta lähestyä miestä näin kesä-aikana.Ajatelkaa kuinka paljon me kalamiehet olemme kyyneliä
vuodattaneet!Ajatelkaa mitä kanssa sisarenne
ovat joutuneet vuosisatojen saatossa kärsimään!
Teidän on vastuu!Seisokaa sanojenne ja tekojenne takana - vankkumatta!Päämääränne on pyhä!
Pitäytykää siveellisenä! Kalamiehet ovat katoava luonnonvara!!!!
T. Viimeinen mohikaani?
Suomen naiset
puruperse
1
801
Vastaukset
- olet tosiaan
onneksi olet viimeinen,,,, sitä lajia... hyvin joudat pois,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446