Miltä levyltä löytäisin Kari Tapion laulun missä lauletaan Mä oon rekkamies.
On niin hyvä ja se ääni...
Hyvä kappale
4
781
Vastaukset
- ??!
Karin vaan Matti Eskon.
Kari on julkaissut kappaleen nimeltä rekkamies aikapommi lp:ellä vuonna 1974 Erkki Liikasen kanssa. Tosin minulla ei ole tietoa kumpi miehistä kappaleen laulaa. Enkä tiedä onko kyse samasta Matti Eskon kappaleesta. Joku muu voi valaista asiaa, jos tietoa on. Lauloihan Matti Esko Karin kappaleen myrskyn jälkeen, jota soitettiin radiossakin, jonka takia Kari ei päässyt osallistumaan Syksyn Sävel kilpailuun, koska kappale oli siis jo soinut julkisessa mediassa.
- ??!
klapi kirjoitti:
Kari on julkaissut kappaleen nimeltä rekkamies aikapommi lp:ellä vuonna 1974 Erkki Liikasen kanssa. Tosin minulla ei ole tietoa kumpi miehistä kappaleen laulaa. Enkä tiedä onko kyse samasta Matti Eskon kappaleesta. Joku muu voi valaista asiaa, jos tietoa on. Lauloihan Matti Esko Karin kappaleen myrskyn jälkeen, jota soitettiin radiossakin, jonka takia Kari ei päässyt osallistumaan Syksyn Sävel kilpailuun, koska kappale oli siis jo soinut julkisessa mediassa.
...mutta hyväkari nimimerkki hakee nyt varmaan sitä Matti Eskon biisiä, joka alkaa sanoilla Mä oon rekkamies... Hyväkari voisi vähän tarkentaa, mitä kappaletta hakee.
- Kari fani nro xx
klapi kirjoitti:
Aikapommi levyllä on Rekkakuski niminen kappale joka on alunperäiseltä nimeltään Truck Drivin Man esittäjänä Ricky Nelson
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017393
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784903- 794799
- 1324218
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82998- 522629
- 402531
- 462186
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102181Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211810