Mäkelänrinteen lukio

kysyn vaan

eli kaikki jotka ovat märskyn lykiossa tai ovat olleet niin kertokaa omia kokemuksia. itse mietin juuri että menisinkö märskyyn vai en. kaikki kokemukset ovat tärkeitä mulle. mutta vastatkaa vain te jotka oikeesti tiedätte minkälaista märskyssä on. kiitos kaikille kunnolla vastanneille.

10

2921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdgsdgsdgsdg

      Valmistuin just ja jos liikunta/urheilu on lähellä sydäntä niin sinne vaan. Hyvät tilat ja hyvää porukkaa.

    • vaan!

      Kävin siis Märskyn 2003-2007, enkä voi muuta kuin suositella. Koulu ei ole erikoinen (kuten tarinat antavat ymmärtää), mutta ehdottomasti viihtyisä ja antaa opiskelijalle paljon vapauksia...kunhan itse ottaa vastuuta. :)
      Urheilijalle ko. lukio on oikea paikka! Erittäin joustavat opettajat niin tehtävien kuin koejärjestelyjen suhteen.
      Helpompaa olisi vastata, mikäli sulle tulee mieleen jotain tarkkoja kysymyksiä...

      • kysyn vaan

        kiitos kokemuksistanne. mieleeni ei juuri tule mitään kysymyksiä. halusin vain tietää yleisesti minkälaista märskyssä on. :) ajattelin itse mennä siihen jalkapallo valmennukseen. tai siis kun itse harrastan jalkapalloa..


      • valmennukseen.
        kysyn vaan kirjoitti:

        kiitos kokemuksistanne. mieleeni ei juuri tule mitään kysymyksiä. halusin vain tietää yleisesti minkälaista märskyssä on. :) ajattelin itse mennä siihen jalkapallo valmennukseen. tai siis kun itse harrastan jalkapalloa..

        ei ihan tuosta noin vain mennä... :D


      • joku vaan
        valmennukseen. kirjoitti:

        ei ihan tuosta noin vain mennä... :D

        joo kyllä tiedän että sinne ei vaan mennä. mutta silti aion hakea tai pyrkiä sinne. miten se nyt sanotaankaan. :D


    • Kaipaan vastauksia

      en tiiä onks tää keskustelu hengis viel mut olisin itekki hakemas tänne mäkelänrinteeseen nii haluisin tietää jos menee yleislinjalle nii voiks niit liikan kurssei silti valita paljonki tykkään paljon liikunnasta mut en usko et ois mahiksii toho liikkalinjalle ku en kilpaile missää lajis :)

    • Anonyymi

      älä mee

    • Anonyymi

      Märskystä keväällä 1966 ylioppilaaksi kirjoittaneena kummastelen, että nykyisin lukioon aikovat nekin, jotka eivät hallitse alkeellisimpiakaan kirjoitussääntöjä. Miten olette päässeet peruskoulun toiselta luokalta?

      • Anonyymi

        keväällä 66💀💀 nykyään ei enään kirjoteta tai puhuta kirjakielellä. Maailma muuttuu niinkuin myös ihmisetkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        keväällä 66💀💀 nykyään ei enään kirjoteta tai puhuta kirjakielellä. Maailma muuttuu niinkuin myös ihmisetkin.

        "nykyään ei enään kirjoteta tai puhuta kirjakielellä."

        Ne kirjoittavat kirjakielellä, jotka läpäisevät yo-kirjoitukset. Jos tarkoitus ei ole läpäistä niitä, ei kannata mennä lukioonkaan. Yo-kokeessa pitäisi osata kirjoittaa enemmän tai vähemmän virheettömästi jopa vieraita kieliä.

        "Enään" ei ole suomea. "Niin kuin" on kaksi sanaa. Eikö yhtään hävetä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5225
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3267
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1820
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe