Kertoisiko joku hauskoja kilpailuja/leikkejä/pelejä mökkijuhlien ohjelmanumeroksi. Noin 25 aikuista paikalla.
Pussihyppely, tikanheitto, saappaanheitto on vaan muistettu, jotain erilaista mutta simppeliä pitäisi löytää.
Hauskoja kilpailuja mökkijuhlille ?
12
22508
Vastaukset
- seurapeli
Mölkky on kaikenikäisten hauska ulkopeli. Googleta ja lue, osta mölkyt et pety. Pelissä aika kuluu, mitä enempi pelaajia sen hauskempaa.
- Hintriika1
Tarvitaan: reunallinen tarjotin, lasi/muki, mittalasiksi soveltuva lasi.
Lasi täytetään piripintaan. Osanottaja kiertää merkityn kierroksen tarjottimen kanssa. Maalissa tarjottimelle läikkynyt vesi kaadetaan mittalasiin. Vähiten läikyttänyt on tietenkin voittaja.- sader
1. mikä on Maltan pääkaupun?
Odota
Malta
Venttaa vähän
2.
mikä näistä on kaupunki
Jaffa
Pepsi
cola
3.
Mikä on valtio
Kukkoda
Kanada
Kanawa
4
mikä ei olepuu
Kuusi
saku koivu
mänty
näitä nyt keksii...nämä on sellaisesta sihteerikön käsikirjasta kopasttuja,muistiinjääneitä juttuja.
- Venlastiina (ei kirj.)
Jaetaan väki kahdeksi tai useammaksi joukkueeksi seisomaan jonossa kädet selän takana. Aloittajan polvien väliin laitetaan kapula (kurkkukin käy), jonka hän siirtää käsin koskematta seuraavan polvien väliin j.n.e.
Jos kapula putoaa, on aloitettava alusta.
Voittanut joukkuen on se, joka saa kapulan ensiksi maaliin.
Taatusti hauskaa sekä pelaajilla että varsinkin huutosakilla!- LounaT
Tarvitaan vain melko pieni alue, jonka voi
nauhalla rajata, joko hiekka- tai ruohokenttä.
Pallot ovat pienissä kuuden laukuissa, joten
niitä tarvittava määrä.
Ensin heitetään 'snadi', ja sitten metallipallot
yritetään heittää mahdollisemman lähelle.
Kaksi joukkuetta, kirjanpito voitoista. Hauska!
- Hili(ma)kka
Käydään rinkiin muistelemaan vanhoja maatalon töitä. Joku aloittaa esim. lehmänlypsyllä. Kaikki tulevat mukaan lypsämään, siis ringissä, ja jokainen puhua pajattaa sen kun kerkiää. Jonkin aikaa tätä ja seuraava jatkaa esim. luomalla lantaa tai mitä tahansa muuta.
Ringissä voi etukäteen miettiä tehtävänsä. On tärkeää, että työt etenevät juohevasti ilman taukoja ja kova puheensorina kuuluu asiaan. Lopuksi kaikki tekevät yhtä aikaa omaa hommaansa valtaisan puheenpapatuksen kanssa.
Olen keksinyt tämän yhdellä kurssilla ja oli tosi hauskaa!Opittiin monia ikivanhoja töitäkin, joista oli vain kuultu. Puoli tuntia-tunti kuluu hyvin rattoisasti yhteisen urakan tiimellyksessä. Kaikki osallistuvat, eikä kukaan jää viimeiseksi tai putoa pois. Itse en pidä sellaisista kilpailuleikeistä, joissa pudotaan pois tai jää viimeiseksi. Olen kömpelö, ja olen usein tuntenut oloni noloksi "hävittyäni". - Kolmijalka
Sidotaan toisen vasen nilkka toisen oikeaan nilkkaan. Sitten vaan parit kilvan kävelemään.
Lystikkäintä on silloin kun toinen on pieni ja toinen pitkä.
Myöskin pussijuoksu tietysti ihmisten iästä ja muusta kunnosta riippuen on hauska laji. - Fanni
Pisteytetäänpä nuo kaikki edellämainitut kilpailuksi, jossa lasketaan yhteispistemäärä. Katsotaan, kuka on kuka.
Palkinnoiksi voi muotoilla vaikka eri puulajeista lankunpaloja. Hauskuutta syntyy. - Reska R.
Onko kukaan ehdottanut sokkoa? Kaikki piiriin ja yksi keskelle liina silmillä arvaamaan, kuka kukin on.
- pappa37
Siitä tulee illan mittaan jopa kilpailu. Ilman kiinipitämistä tietenkin, kellosta aika.
- huisi
sokkosoutu:-) sokkona oleva soutaa ja "näkevä" ohjaa jonkun pienen matkan, vaikkapa järvessä olevan katiskan merkin ympäri ja takaisin:-)
- hiljaisuus.olisi.OK
Piilopirtin haluaisin. Ok-talomme on kaikkien tiellä kulkevien töllisteltävänä. Olisi hauskaa asua vaikka metsän keskellä ja syöttää talvisin lintuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk572081Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901425Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll681217- 1151105
- 67936
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72909Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j65864Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise9822Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍73795