kuka kannattaa samurai crosseja

tomppa13

mulla on samurai 110cc ollu jo vuoden.kerron nyt vioista mitä siinä on nyt olluut:viime kesänä tippu pakoputki kun se katkesi sieltä päästä se kiinnityssysteemi(oli heikosti hitsattu)(laitettiin semmosella reikäraudalla kiinni). sitten seuraavaks (tais puheta talvel) meni takarengas puhki.(tilattiin myllymäeltä uus sisuskumi.(mun samurai on myllymäeltä ostettu).sitten on takarattaan kiinnityspultit löystyny sillee et ne tuli sielt reiäst ulos ja osu takahaarukkaa.(ajon aikana(hirvee vikinä/no me ruuvvattiin ne takasin.sen jälkee on aina välil löystyny ne takarattaan pultit.mut ei ne enää niin.oon kaatuillu jonkun verraan(katteisiin on tullut vaan pari pientä naarmua.oon ottanu tarrat helvettii.ihan ruma tarrojenkaa.mulla ei ole jarruja koska takajarrupalat.(pala) tippu pois.eikä pysy siel ku yritettii laittaa.sit etujarruputki hankas eturenkaasee.ja hankas sen verran kauan et jarrunesteet lenti helvettii.no otettii se vittuu siint.ja tilattii myllymäelt uus jarruputki.tilattu 1-2 kuukautta sitte eikä ole vielä tullut.ja kun iskä soitti sillon alus ku se ei tullu ni millon se tulee. ne sano et on olluu ruuhkaa et se lähtee nyt tulemaa.eikä ole tullu.siintäkin on yli kuukaus.ja nyt tällä hetkel on eturengas puhki.yritettii paikkaa renkaanpaikkausvaahdolla.paikkaus pitää aina yhden ajon sit ku viikon tai joittenki päivien kuluttuu tulee ajaa ni se on tyhjentyny mut se ei ole tyhjentyny kokonaan.vaan puoliks.seuraavaks ku meen ajaa ni pitää taas laittaa sit vaahtoo.siin oli kaikki pahimmat viat mitä on ollut.oon 13v poika painan 50-60 oon 165-175cm pitkä ja pystyn hyvin ajamaan.eikä ole polvet kurkussa.aloitetaan tästä keskustelu.kysykää minulta kaikkea samuraista jos haluatte.muuten siin on takaan 47 piikkiii takarattaas eturattaasta en tiiä välei.kertokaa tekin samuraistanne jos teillä semmonen on.kiitos.ALOITETAAN KESKUSTELU.keskustellaan samuraista

7

786

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roadracing <3

En kannata .

• tomppa13

mun mielest se on hyvä,en tiedä teidän muiden mielipiteitä.onko sulla samurai roadracing

• tomppa13

voi ihan hyvin ostaa samurain ekaks crossiks ei tarvi ostaa mitää 1-2 tonnin crossii.oon ite ainaki ihan tyytyväinen samuraihin.se on hyvä ensimmäiseksi mopediksi

• tomppa13

hauku ittees

• Kanakoppien

joukossa? BSA oli ehkä-Tshu Tshu Tshuh hhh...

• tomppa13

mitä sönkötät

• tontza93

meillä se pätkii kun painaa kaasun pohjaan tiiätkö siitä mitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      93
      1496
    2. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1255
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      901
    4. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      855
    5. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      67
      846
    6. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      164
      803
    7. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      84
      758
    8. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      719
    9. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      56
      683
    10. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      638
    Aihe