Einin uusi biisi "Kuumia tuulia" on äänestettävissä osoitteessa:
http://nettihitti.kponet.fi/
Äänestetään Eini ykköseksi!
Haloo Hela Finland...EINI tarvitsee teitä!
8
604
Vastaukset
- äänestetä
Ei kiitos Einiä!
- kukkamaaria83
Einillä näyttää menevän mukavasti, loistava kesähitti, näkyy olevan jo sijalla 11. Kävin taas äänestämässä! Eini on ihana, ensi viikolla on konserttikin
- Jutta 36
kukkamaaria83 kirjoitti:
Einillä näyttää menevän mukavasti, loistava kesähitti, näkyy olevan jo sijalla 11. Kävin taas äänestämässä! Eini on ihana, ensi viikolla on konserttikin
Moikka! Upea biisi Einillä KUUMIA TUULIA! Hieno uusi tuleminen biisin myötä! Hieno juttu! Vihreille niityille ollan menossa! Lisää tällaisia biisejä Eini!
- linkistä
Kävin äänestämässä Taikakuuta ;D Einille ei heru ääniä.
- mattilat????
ei edes tyrkyllä??????
- Sultan Supermies
Kiitos ei Mattiloille. Tämä onkin sellainen lista, mistä ei isot levy-yhtiöt suhteineen ISKELMÄ-radioon päätä! JES!
- Topix 3
Sultan Supermies kirjoitti:
Kiitos ei Mattiloille. Tämä onkin sellainen lista, mistä ei isot levy-yhtiöt suhteineen ISKELMÄ-radioon päätä! JES!
Näin muuten on!
- mäkeen !!!
LUOJAN KIITOS, EI OLE MATTILOITA!!!
PYSYKÖÖTKIN POISSA!!!
HYVÄ LISTA ON KUN ON MUUTAKIN VAIHTOEHTOJA, KUN IÄNIKUISET SAMAT MITÄ ISKELMÄ-RADIOSSA TUPUTETAAN SILMÄT JA SUUT TÄYTEEN (ELI TÄYTTÄ P***AA)...
menenkin tästä äänestämään E I N I ä !!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018073- 1075667
- 2795013
- 494963
- 763737
- 562960
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 442393