Olen lähdössä reissuun ja Tahiti satttuu olemaan yksi stoppi matkan varrella niin kiinnostaisi käydä Bora Boralla siinä samalla. Onko kellään tietoa minkä hintaista majoitusta tuolta löytää? Löytyykö minkäänlaisia vähän halvempia hostelleja tai bungaloweja?
Bora Bora hintataso?
4
4017
Vastaukset
- varmaan..
En tiedä tarkkaa, ei ole tullut käytyä, vaikka kiinnostaisi suuresti. Näyttää aivan ihanalta paikalta. Mutta kaikki mitä olen kuullut ja lukenut, niin kallista on, tosi kallista. Se on luxus-lomakohde.
- majoitus
Lonely Planetin mukaan Bora Boralla voi jopa nukkua teltassa leirintäalueella 21 euroa / henkilö. Yhteismajoitus maksaa alkaen 30 euroa ja bungalowit alkaen 67 euroa.
Tilattiin 3 viikon matkan Tahitille ja tarkoitus oli käydä myöskin Bora Boralla.Meillä oli varattuna 5 eka yötä Mooreassa,rantabungalowi 142€/vrk.Ajatus oli että kierrellään ja haetaan itse majoitus.Selvitettiin Boran hintatasoa ja tuli stopp.Helmikuu taitaa olla ruuhkaaikaa,löytyi vedenpäällinen bungalowi 2700&/5 vrk ja kahden makuuhuoneen villa 4300&/5 vrk.Löytyy keskitason majoitusta 80-200&/vrk,mutta ei vapaana.
Pidimme majapaikkaa Moorealla ja yövyttiin Papeetessä muutama yö ja kierrettiin sekin saari.
- paikkaansa_:_:_:
Haloo!! Hostellit yhteismajoituksella 30e!
Ei todellakaan.. Hostelleja löytyy kaiken hintaisia. Mitä huonompi kelpaa sitä halvempi löytyy. Vähän sivummalta voi löytää jopa alta 10e yö, mutta ite en niihin paikkoihin enää mene.. 15-22e saa jo ihan asuttavia.
Googlehan löytää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882