Olen lähdössä reissuun ja Tahiti satttuu olemaan yksi stoppi matkan varrella niin kiinnostaisi käydä Bora Boralla siinä samalla. Onko kellään tietoa minkä hintaista majoitusta tuolta löytää? Löytyykö minkäänlaisia vähän halvempia hostelleja tai bungaloweja?
Vastaukset 4
- varmaan..
En tiedä tarkkaa, ei ole tullut käytyä, vaikka kiinnostaisi suuresti. Näyttää aivan ihanalta paikalta. Mutta kaikki mitä olen kuullut ja lukenut, niin kallista on, tosi kallista. Se on luxus-lomakohde.
- majoitus
Lonely Planetin mukaan Bora Boralla voi jopa nukkua teltassa leirintäalueella 21 euroa / henkilö. Yhteismajoitus maksaa alkaen 30 euroa ja bungalowit alkaen 67 euroa.
Tilattiin 3 viikon matkan Tahitille ja tarkoitus oli käydä myöskin Bora Boralla.Meillä oli varattuna 5 eka yötä Mooreassa,rantabungalowi 142€/vrk.Ajatus oli että kierrellään ja haetaan itse majoitus.Selvitettiin Boran hintatasoa ja tuli stopp.Helmikuu taitaa olla ruuhkaaikaa,löytyi vedenpäällinen bungalowi 2700&/5 vrk ja kahden makuuhuoneen villa 4300&/5 vrk.Löytyy keskitason majoitusta 80-200&/vrk,mutta ei vapaana.
Pidimme majapaikkaa Moorealla ja yövyttiin Papeetessä muutama yö ja kierrettiin sekin saari.
- paikkaansa_:_:_:
Haloo!! Hostellit yhteismajoituksella 30e!
Ei todellakaan.. Hostelleja löytyy kaiken hintaisia. Mitä huonompi kelpaa sitä halvempi löytyy. Vähän sivummalta voi löytää jopa alta 10e yö, mutta ite en niihin paikkoihin enää mene.. 15-22e saa jo ihan asuttavia.
Googlehan löytää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1282056
- 51989
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r158868Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50766- 77710
- 53627
- 67626
- 59616
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.144606Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e131566Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20520- 6504
- 52503
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32498- 4489
- 55488
- 34487
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118486Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.152469Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142463