niin mulla on samurai 110cc ollu jo vuoden
KENELLÄ ON SAMURAI CROSS 110CC
29
3340
Vastaukset
- täälläkinSamurai 110c on, vaikka sitä nyt näytetäänkin mollattavan näillä palstoilla. Se vaan ettei kaikilla ole varaa ostaa kalliita merkkejä ja pääseehän sitä ottamaan ensi tuntumaan vähän halvemmallakin. Harmittaa kaikkien puolesta. Eihän se ajaminen vain rahakkaiden yksinoikeus ole. - tomppa13vai mitä.kyllähän silläkin ajelee.oon 13v.monta vuotta oot. kauan samurai on sul ollu 
- tomppa13mut miks pitäis ostaa kalliimpaa.jos tyytyy tommosee.toiset niitten vaa pitää haukkuu samuraita.ja itehän ne vissii ostaa jotai 1-2 tonnin crossei.mitä järkee ostaa niin kallista.muuten mitä vikoi sun samurai s on ollu. 
- tomppa13ja ei meilläkää ole varaa ostaa mitää huippucrossei.tyytyväinen olen tohon samurai 110.tosi tyytyväinen. 
- tomppa13tomppa13 kirjoitti:ja ei meilläkää ole varaa ostaa mitää huippucrossei.tyytyväinen olen tohon samurai 110.tosi tyytyväinen. vai mitä et kannattaa olla tyytyväinen samuraihin,kun toiset meidän ikäiset ei saa mitään crossia.meillä on sentään 110 kuutioinen crossi.toiset ei saa mitään.turha mollata samuraita. 
- tomppa13aivan samaa 
- täälläkintomppa13 kirjoitti:vai mitä.kyllähän silläkin ajelee.oon 13v.monta vuotta oot. kauan samurai on sul ollu Tänä kesänä ostettu, eikä vielä ole vikoja ollut. Oli aikaisemmin sellainen 50c skyteam, mut jäi liian pieneksi.Kalliisiin pyöriin myös varaosat maksavat enemmän, että kyllä minulle riittää aivan tällähetkellä tämä Samurai ja olen aivan ylpeä siitäkin. Olet oikeassa, ettei kaikilla ole mahdollisuuksia minkäänlaiseen crossiin. 
- hghgtomppa13 kirjoitti:ja ei meilläkää ole varaa ostaa mitää huippucrossei.tyytyväinen olen tohon samurai 110.tosi tyytyväinen. nii just ei oo varaa mihkää hondaa,ktm,kawasaki,yamahaa. ei ookku samuraihi. 
- keulijameillä on samurai 110 myynnissä 385e ihan huippu kunnossa 
- aaap1991tomppa13 kirjoitti:mut miks pitäis ostaa kalliimpaa.jos tyytyy tommosee.toiset niitten vaa pitää haukkuu samuraita.ja itehän ne vissii ostaa jotai 1-2 tonnin crossei.mitä järkee ostaa niin kallista.muuten mitä vikoi sun samurai s on ollu. ei 1-2 tonnilla saa todellakaan kunnon crossia. 

- ssdsdRassi!! Mulla on Harrikka mutta en hermostu vaikka sitä HD palstalla haukutaan! Älä sinäkään hätkähdä!! Ole tyytyväinen kun on sentään joku millä päristellä! Taitavat nämä haukkujat olla mopottomia poikia!! - tomppa13niinpä 
- jkjkjkjjollain ei ees oo ollu samuraita ja sitte haukkuu sitä ihan paskaksi vaikkei oo ees ollu sitä. 

- Aion hankkia samurai 110cc ...Kertokaas mulle, ku olen tuota crossia ajatellu ostaa niin mistä saa halvalla kotiinkuljetuksen turkuun? - tomppa13niin kun miekin ostin mun samurai 110 myllymäelt.suosittelisin omast puolestani ostamaan sieltä 
- teiätomppa13 kirjoitti:niin kun miekin ostin mun samurai 110 myllymäelt.suosittelisin omast puolestani ostamaan sieltä samuil keulan pystyy vie 3 vaihteen lopus ;) serkun tol saa helpost, se tie vaa loppuu et ei ehi kauhee pitkää keulii :/ ittel o 50cc tieliikenne vehje ja tarkotuksena kans ostaa toi samu 110cc ja seuraavaks joku kemu, eikä oo tarkotuksena tuhlata yhteensä ku enint 2000, miks niihi panostaa ees, autoo mielummi!!! 
- Tubeteiä kirjoitti:samuil keulan pystyy vie 3 vaihteen lopus ;) serkun tol saa helpost, se tie vaa loppuu et ei ehi kauhee pitkää keulii :/ ittel o 50cc tieliikenne vehje ja tarkotuksena kans ostaa toi samu 110cc ja seuraavaks joku kemu, eikä oo tarkotuksena tuhlata yhteensä ku enint 2000, miks niihi panostaa ees, autoo mielummi!!! Olen ajatellut ostaa kyseistä samuraita mutta onko kukaan ostanut tuontitukusta sitä? Kun sivuilla ei lue mitään toimitus maksuista että paljon ne maksaisivat? Onko jollain kokemusta tilaamisesta sieltä esim. kauanko tavaran saapuminen kestää? Kun siellä se on 379€ niin se ei olisi mikää hirveä summa ja sopisi minun lompakollekin.... 
- tiirailiatomppa13 kirjoitti:niin kun miekin ostin mun samurai 110 myllymäelt.suosittelisin omast puolestani ostamaan sieltä nii mitä eroo on myllymäen fudella ja samurailla ku fudessa on pohjapanssari,säädettävä takajousi ja jäykenpi etujousitus mut se on saman hintane jos jollain on kokemust ni vastatka 
- --------sösTube kirjoitti:Olen ajatellut ostaa kyseistä samuraita mutta onko kukaan ostanut tuontitukusta sitä? Kun sivuilla ei lue mitään toimitus maksuista että paljon ne maksaisivat? Onko jollain kokemusta tilaamisesta sieltä esim. kauanko tavaran saapuminen kestää? Kun siellä se on 379€ niin se ei olisi mikää hirveä summa ja sopisi minun lompakollekin.... samurai toimii ihan ok. siinä voi olla joskus jotain pikkuvikoja mut eipä maksa mitää tonneja 

- menee poikiJotta eiksö gardani vallanki jos. Meinan ajaa metäsä niin mene särki. eihä se kestä rytyytystä. Kunnnon jaloteräsketinki on parempi. - tomppa13niiiiii 
- vipstaakiheitotomppa13 kirjoitti:niiiiii nin se gardani heitää pöyrän metsän, koska siinä on. Se hantaaki vispaa ninn että. koko pyörä päin piuta ja aina metsäsä. huh huh 
- jiiihuuuvipstaakiheito kirjoitti:nin se gardani heitää pöyrän metsän, koska siinä on. Se hantaaki vispaa ninn että. koko pyörä päin piuta ja aina metsäsä. huh huh mulon ketjuveto 
 samurai 110cc eikäoo mitään ongelmia
- dfdfgdftomppa13 kirjoitti:niiiiii tomppa sulla ei oo ees ollu samuraita. 

- jiiihuuuumulla on samurai 110cc kunkaavuin niin etuhaarukka menivähä vinoks 
 mut muuten on kestäny tosi hyvin- U___U U___Umulla on samurai cross 110cc se on vuoden 2008 vehje ennen ajoo kantsii kattoo ketjut ekal ajo kerralla 

- SamurairasistiJoo elikkäs mulki o samurai mut se on paskana . No siin kävi sillei että Annoin kaverin ajaa sillä kartting radalla Ja tietenki toine kaveri rällättelee siellä väärään suuntaan ja ekan kierroksen jälkee Sellasen tiheen puskan vieressä makas samurai ja skootteri . Nyt sitte samuraissa on Etuhaarukka mutkalla . Haluisin sen kuntoo nyt ku oon pitäny jo 1v tauon etten oo ajanu sillä ja muillaki kavereilla on joku ajo peli . Pitäis vaa tietää mistä sais varaosana Etuhaarukan , Ja nii oon muute 13v. Kiitos kaikille jotka lukee tän ja hinoja Samurai hetkiä kaikille :D 
- keulija10000meillä on samurai 110 ollu 1kuukauden ja puol päivää 
- AnonyymiPrkl kenellä on samurai 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset779040
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti905947
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1044965
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään334037
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut483995
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi773829
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät493679
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1133070
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k582885
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral982849