KENELLÄ ON SAMURAI CROSS 110CC

tomppa13

niin mulla on samurai 110cc ollu jo vuoden

29

3147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täälläkin

      Samurai 110c on, vaikka sitä nyt näytetäänkin mollattavan näillä palstoilla. Se vaan ettei kaikilla ole varaa ostaa kalliita merkkejä ja pääseehän sitä ottamaan ensi tuntumaan vähän halvemmallakin. Harmittaa kaikkien puolesta. Eihän se ajaminen vain rahakkaiden yksinoikeus ole.

      • tomppa13

        vai mitä.kyllähän silläkin ajelee.oon 13v.monta vuotta oot. kauan samurai on sul ollu


      • tomppa13

        mut miks pitäis ostaa kalliimpaa.jos tyytyy tommosee.toiset niitten vaa pitää haukkuu samuraita.ja itehän ne vissii ostaa jotai 1-2 tonnin crossei.mitä järkee ostaa niin kallista.muuten mitä vikoi sun samurai s on ollu.


      • tomppa13

        ja ei meilläkää ole varaa ostaa mitää huippucrossei.tyytyväinen olen tohon samurai 110.tosi tyytyväinen.


      • tomppa13
        tomppa13 kirjoitti:

        ja ei meilläkää ole varaa ostaa mitää huippucrossei.tyytyväinen olen tohon samurai 110.tosi tyytyväinen.

        vai mitä et kannattaa olla tyytyväinen samuraihin,kun toiset meidän ikäiset ei saa mitään crossia.meillä on sentään 110 kuutioinen crossi.toiset ei saa mitään.turha mollata samuraita.


      • tomppa13

        aivan samaa


      • täälläkin
        tomppa13 kirjoitti:

        vai mitä.kyllähän silläkin ajelee.oon 13v.monta vuotta oot. kauan samurai on sul ollu

        Tänä kesänä ostettu, eikä vielä ole vikoja ollut. Oli aikaisemmin sellainen 50c skyteam, mut jäi liian pieneksi.Kalliisiin pyöriin myös varaosat maksavat enemmän, että kyllä minulle riittää aivan tällähetkellä tämä Samurai ja olen aivan ylpeä siitäkin. Olet oikeassa, ettei kaikilla ole mahdollisuuksia minkäänlaiseen crossiin.


      • hghg
        tomppa13 kirjoitti:

        ja ei meilläkää ole varaa ostaa mitää huippucrossei.tyytyväinen olen tohon samurai 110.tosi tyytyväinen.

        nii just ei oo varaa mihkää hondaa,ktm,kawasaki,yamahaa. ei ookku samuraihi.


      • keulija

        meillä on samurai 110 myynnissä 385e ihan huippu kunnossa


      • aaap1991
        tomppa13 kirjoitti:

        mut miks pitäis ostaa kalliimpaa.jos tyytyy tommosee.toiset niitten vaa pitää haukkuu samuraita.ja itehän ne vissii ostaa jotai 1-2 tonnin crossei.mitä järkee ostaa niin kallista.muuten mitä vikoi sun samurai s on ollu.

        ei 1-2 tonnilla saa todellakaan kunnon crossia.


    • ssdsd

      Rassi!! Mulla on Harrikka mutta en hermostu vaikka sitä HD palstalla haukutaan! Älä sinäkään hätkähdä!! Ole tyytyväinen kun on sentään joku millä päristellä! Taitavat nämä haukkujat olla mopottomia poikia!!

      • tomppa13

        niinpä


      • jkjkjkj

        jollain ei ees oo ollu samuraita ja sitte haukkuu sitä ihan paskaksi vaikkei oo ees ollu sitä.


    • Aion hankkia samurai 110cc ...

      Kertokaas mulle, ku olen tuota crossia ajatellu ostaa niin mistä saa halvalla kotiinkuljetuksen turkuun?

      • tomppa13

        niin kun miekin ostin mun samurai 110 myllymäelt.suosittelisin omast puolestani ostamaan sieltä


      • teiä
        tomppa13 kirjoitti:

        niin kun miekin ostin mun samurai 110 myllymäelt.suosittelisin omast puolestani ostamaan sieltä

        samuil keulan pystyy vie 3 vaihteen lopus ;) serkun tol saa helpost, se tie vaa loppuu et ei ehi kauhee pitkää keulii :/ ittel o 50cc tieliikenne vehje ja tarkotuksena kans ostaa toi samu 110cc ja seuraavaks joku kemu, eikä oo tarkotuksena tuhlata yhteensä ku enint 2000, miks niihi panostaa ees, autoo mielummi!!!


      • Tube
        teiä kirjoitti:

        samuil keulan pystyy vie 3 vaihteen lopus ;) serkun tol saa helpost, se tie vaa loppuu et ei ehi kauhee pitkää keulii :/ ittel o 50cc tieliikenne vehje ja tarkotuksena kans ostaa toi samu 110cc ja seuraavaks joku kemu, eikä oo tarkotuksena tuhlata yhteensä ku enint 2000, miks niihi panostaa ees, autoo mielummi!!!

        Olen ajatellut ostaa kyseistä samuraita mutta onko kukaan ostanut tuontitukusta sitä? Kun sivuilla ei lue mitään toimitus maksuista että paljon ne maksaisivat? Onko jollain kokemusta tilaamisesta sieltä esim. kauanko tavaran saapuminen kestää? Kun siellä se on 379€ niin se ei olisi mikää hirveä summa ja sopisi minun lompakollekin....


      • tiirailia
        tomppa13 kirjoitti:

        niin kun miekin ostin mun samurai 110 myllymäelt.suosittelisin omast puolestani ostamaan sieltä

        nii mitä eroo on myllymäen fudella ja samurailla ku fudessa on pohjapanssari,säädettävä takajousi ja jäykenpi etujousitus mut se on saman hintane jos jollain on kokemust ni vastatka


      • --------sös
        Tube kirjoitti:

        Olen ajatellut ostaa kyseistä samuraita mutta onko kukaan ostanut tuontitukusta sitä? Kun sivuilla ei lue mitään toimitus maksuista että paljon ne maksaisivat? Onko jollain kokemusta tilaamisesta sieltä esim. kauanko tavaran saapuminen kestää? Kun siellä se on 379€ niin se ei olisi mikää hirveä summa ja sopisi minun lompakollekin....

        samurai toimii ihan ok. siinä voi olla joskus jotain pikkuvikoja mut eipä maksa mitää tonneja


    • menee poiki

      Jotta eiksö gardani vallanki jos. Meinan ajaa metäsä niin mene särki. eihä se kestä rytyytystä. Kunnnon jaloteräsketinki on parempi.

      • tomppa13

        niiiiii


      • vipstaakiheito
        tomppa13 kirjoitti:

        niiiiii

        nin se gardani heitää pöyrän metsän, koska siinä on. Se hantaaki vispaa ninn että. koko pyörä päin piuta ja aina metsäsä. huh huh


      • jiiihuuu
        vipstaakiheito kirjoitti:

        nin se gardani heitää pöyrän metsän, koska siinä on. Se hantaaki vispaa ninn että. koko pyörä päin piuta ja aina metsäsä. huh huh

        mulon ketjuveto
        samurai 110cc eikäoo mitään ongelmia


      • dfdfgdf
        tomppa13 kirjoitti:

        niiiiii

        tomppa sulla ei oo ees ollu samuraita.


    • jiiihuuuu

      mulla on samurai 110cc kunkaavuin niin etuhaarukka menivähä vinoks
      mut muuten on kestäny tosi hyvin

      • U___U U___U

        mulla on samurai cross 110cc se on vuoden 2008 vehje ennen ajoo kantsii kattoo ketjut ekal ajo kerralla


    • Samurairasisti

      Joo elikkäs mulki o samurai mut se on paskana . No siin kävi sillei että Annoin kaverin ajaa sillä kartting radalla Ja tietenki toine kaveri rällättelee siellä väärään suuntaan ja ekan kierroksen jälkee Sellasen tiheen puskan vieressä makas samurai ja skootteri . Nyt sitte samuraissa on Etuhaarukka mutkalla . Haluisin sen kuntoo nyt ku oon pitäny jo 1v tauon etten oo ajanu sillä ja muillaki kavereilla on joku ajo peli . Pitäis vaa tietää mistä sais varaosana Etuhaarukan , Ja nii oon muute 13v. Kiitos kaikille jotka lukee tän ja hinoja Samurai hetkiä kaikille :D

    • keulija10000

      meillä on samurai 110 ollu 1kuukauden ja puol päivää

    • Anonyymi

      Prkl kenellä on samurai

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe