akupunktio lääkäriä. Varmasti on yhtä hyviä kiinalaisen lääketieteen tietäjiä suomalaisissakin, mutta uskon enemmän kiinalaisiin.
Johtuu siitä, että olen avun saanut kiinalaiselta akupunktio lääkäriltä. Olen käynyt useammilla suomalaisilla (länsimaisen lääketieteen edustajilta), mutta he eivät ota niin kokonaisvaltaisesti. Hoitavat vain "yhtä" vaivaa.
Tiedän että Tampereella Tempon talossa on ollut, mutta en muista tarkkaan nimeä (???- salmela) ja googlettamalla en löytänyt.
Kiitti vastauksista.
Onko Tampereella
kiinalaista
3
1385
Vastaukset
- Ja hyvä onkin
Paikka on Tempon talo, kolmas kerros. Hän on Suomen lääkäriliiton jäsen ja saanut akuoppinsa jo nuorena Kiinassa. Nimi Hui Hua Yang-Salmela.
Suosittelen.- tiedosta!
Juuri tätä hain. Olen kuullut kehuttavan.
Olisiko sinulla vielä mahdollisesti puhelin numeroa.
Sain enirosta vain yksityisen kännykkänumeron. Voinhan tietysti sieltäkin tiedustella.
Oikein paljon sinulle kiitoksia tiedosta. Kyllä nää keskustelupalstat on hyviä, kun täältä löytyy tietoa ja auttavaisia ihmisiä.
- ei kiinalainen
tekee kuitenkin kiinalaisittain Pispalan valtatie 54. Akupunktio.net heitä on muitakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201771Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1461748Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3211433Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091102- 1391058
- 285975
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4959- 11955
- 77907